2025. Február 28. Péntek - Elemér
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
pierke | 2009-05-04 17:21 mazda-auto.hu részére
ja és egyben köszönöm a múltkori választ (tükrök behajtása).
pierke | 2009-05-04 17:19
mazda-autó már egyszer tanakodtunk fényezés ügyben, arra jutottunk, hogy csak ezért valószínűleg nem éri meg hozzátak lecaplatni.
mostanában megint van egy idióta, aki karcolgatja a kocsikat kulccsal a környéken.
nem túl mélyek a sérülések, de esztétikailag nagyon bosszantóak.
valaki esetleg tudja, hogy bp-en melyik szervizben tudnák polírozni vagy kicsit javítani a sérülést? (ezüst 22V szín, 2007-es GG sport).
mazda-auto.hu | 2009-05-04 16:05 gaboca részére
Az ügymenetben történt változás, mivel a nagynyomású szivattyúk és a befecskendezők esetleges "garanciáját" egy ideje nem a Mazda, hanem a Denso képviseleten keresztül bonyolítjuk. A rendelkezésünkre álló anyag alapján egyértelműen új befecskendezőt küldenek csreigény esetén.
mazda-auto.hu | 2009-05-04 15:56 nala részére
Ilyen jellegű problémánál égőcserével szoktunk először próbálkozni, legutóbb is bejött. A xenon égőket eleve általában párban kell cserélni, hacsak nem egyezik meg a másik oldalival az új égő.
gaboca | 2009-05-04 14:18
T. szakértő!
Azt szeretném megkérdezni, hogy M6 dpf-en ami garanciális még, a porlasztókat nem vadonat újra cserélik, hanem felújjítottra az egyik márkakereskedésben modják?
Mi igaz ebböl, mert ha igy van akkor felhaborító a dolog!
Gabi.
nala | 2009-05-04 12:25
Tisztelt Mazda-Autó!
2004 mazda 6-om xenonja nem 100-as. Jobb oldali felkapcsolás után kialszik, meg vibrál. A fénye is kékesebb mint a baloldalinak. Ez égő probléma vagy gyújtó? Egy éve halódik de most már szinte néhány percet világit. Mibe kerül egy xenon égő, vagy gyújtó. Mindkettőt érdemes cserélni, mert a bal oldali is vibál egy kicsit vagy nem?
mazda-auto.hu | 2009-05-04 09:41 Nyírő Ferenc részére
Amennyiben ez már egy GH-s, benzines új Mazda6, akkor elképzelhető, hogy a szíjfeszítő adja a hangot, amít ki kell cserélni. A korai 2008.03-ig darabokon még műanyag a szíjfeszítő csapágyháza, és hajlamos a deformációra. Ezt kell fémházasra cserélni. Amennyiben benzines, és már GH-s Mazda6.
Nyírő Ferenc | 2009-05-03 18:43
MAZDA 6 (2007) 45.00km Tökéletes volt, míg a kormány elkezdett egy picit morogni.
Írány a szervíz , szervó szivattyú csere. Megbontják további hiba, kormánymű csere. Gyors javítás! Új kormánymű, új szervó szivattyú. Mégrosszabb lett! Nem értem? Morog a kormánymű álló helyzetben, remeg a kocsi szekrény! Tanakodás senki sem érti, én a laginkább! Javaslat a nagy valakitől, tegyék vissza a régi szervó szivattyút, talán jobb lesz. Nem lett jobb. Tanakodás! Új kormánymű , új szervó szivattyúval. Az erős morgás és rázkodás megszünt! Eddig 2db kormánymű 1db szervó szivattyú 1,2-1,5 millió Ft. Még jó hogy garanciális!!! DE NEM SZÜNT MEG AMIÉRT BEVITTEM A SZERVÍZBE , A MORGÁS!!! Tanakodnak talán csövet kellene cserélni!? Az idő meg megy, a MAZDA becsület fogy!! MAZDA SZERVIZEK!!-KÉREM SEGÍTSENEK MI LEHET A HIBA OKA ??? (már csak presztízsből is!) A szervízben kézségesek, udvariasak , de a kocsi nem tökéletes
mazda-auto.hu | 2009-04-30 13:47 dobaki2 részére
Köszönjük a tapasztalatokat.
dobaki2 | 2009-04-30 09:29 gaboca részére
Kicserélték az egy éves 140 LE 2.0 diesel Mazda 6-on a vákumpumpát. És láss csodát, megszünt a csörgés. Még ugyan van egy számomra furcsa bugó hang, ami a software frissítés előtt nem volt, de egyenlőre erre rátudok, hogy ez a software frissítés miatt van.