2024. November 21. Csütörtök - Olivér

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ktamasistvan | 2019-10-07 19:45

Szia Tattila82!

Hol keressem a fűtéscsapot? 

Tattila82 | 2019-10-07 19:04 ktamasistvan részére

Szia, hobbiszerelőként én azt mondanám nem nyit ki a fűtéscsapod, nem szabályozza az elektronika.

A nyári vizkilengésed meg független ettől, ott lehet a ventilátorok nem kapcsolt be hűtésre amikor kellett volna.

 

De ez csak az én meglátásom.

Üdv

ktamasistvan | 2019-10-07 16:54

Tisztelt Mazda-auto.hu és Mazda tulajdonosok!

Nekem egy 2005-ös Mazda 6-om van a 2.0 diezel 143 lóerős motorral és kombi kivitelben.

Sajnos ma tapasztaltam hogy nem működik a fűttés se klimával se nélküle. Tavalyi szezonba végig jó volt. A víz hőfok rendesen felmelegszik de nem fúj meleget. 

Nyáron tapasztaltam a nagy melegben még teljesen felment a vízhőfoka de aztán visszaállt középre. Gondolom ez is összefüggésben lehet vele.

Kérem segítségeteket ötleteket valakinél jelentkezett-e hasonló probléma?! 

Köszönöm előre is!

 

 

pgy56 | 2019-10-05 11:49

Kapcsolódva ‘nagyand | 2019-10-04 07:15 kérdéséhez.’ 

Én is akku csere előtt állok. Az enyém 2,2 D GJ 150 LE start/stop i-eloop. Csere akkumulátornak ezt néztem ki

https://www.varta-automotive.hu/hu-hu/battery-finder?type=pc&year=2013&make=72&model=10888&engine=59412&etn=585+501+080|&rec_etn=585+501+080|&ss_etn=585+501

A Mazda kézikönyv szerint  viszont  más típusú aksi kell a sima start/stop  és a start/stop + i-eloop-os  autóhoz.

Kérdésem, hogy a kiválasztott akksi megfelelő lesz-e?

Segítségét előre is köszönöm

nagyand | 2019-10-04 07:15

Tisztelt Mazda-Auto,

Segítségét kérném abban, hogy 2013-as 2.2D 175LE 6-os (GJ) mazdámban az akkumulátor cserét követöen, fel kell tanítatni valamit az autóval, vagy “csak” ki szerelem a régi akkumulátort és beszerelem az újat és indulhatok az autóval az utamra?

Esetleg kell az akkumlátor cserénél programozni valamit szakszervízben?

Segítségét elöre is köszönöm.

ZolTTán71 | 2019-09-25 08:52

Üdv mindenkinek!

Segítséget  kérnék!

Van egy 6.os Mazdám 2007-es évjárat, 2,0 benzin sport kivitel 147 Le 

Olyan hibát produkált a minap, hogy ha visszaesett a motor fordulat 2500 alá, majd gyorsítani szerettem volna és intenzíven odaléptem neki, akkor a motor fulladozott, rángatni kezdett. Ha visszengedtem, akkor kisimult a járása...Ha nagyon finoman emeltem a fordulatot, akkor kevésbé,vagy egyáltalán csinálta ezt. Alapjáraton és 3000 fölötti fordulaton nem jelentkezett ez a dolog. Azaz étdekes, hogy random produkálta a hibát, volt, hogy 15-20  km-en át semmi rendellenes nem történt.Aztán egyszer csak megint.

Mi lehet az oka? Lehet az egyes lambda szonda hibája?

Köszönöm a segítséget.

Tattila82 | 2019-09-23 12:05

Tisztelet Mindenkinek!

Nekem van egy 2006 F/L 143Le diesel darabom. Az idén közel 1 milliót költöttem rá Mazda szervizben (szélvédő, injektor, EGR, részecskeszűrő, klíma, generátor,stb) De még mindig nem az igazi.
Jelenleg a hibák: 1.2200-2500-as fordulatig nem igazán húz, előtte utána nagyon teker és változó helyzetekben jön elő de nem mindig. 2. 1250-es fordulatszámon rángatózik de szintén nem mindig! 3. Senki sem fejtett még meg, alapjáraton hidegindításnál valami karistoló fémes hang ami bemelegedés után teljesen elmúlik.
Valami ötlet esetleg ?

 

Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2019-09-23 11:00 marmiklos@chello.hu részére

Válasz Faithless – nek is :

Nagy valószínűséggel a hozamszabályzó szelep hibája okozza, ennek nincs hibakódja.

marmiklos@chello.hu | 2019-09-08 13:00 Faithless részére

Üdv.

Nekem is hasonló probléma jelent meg a 2006-os dizel 6-osnál. Szakszervízben voltam, kicserélték az EGR szelepet és a turbo szelepet, fizettem kb 110000 forintot de a probléma továbbra is fennáll. Kapott esetleg valami ötletet, hogy mi lehet a hiba? Hibakód nem jelenik meg.

Üdv Miklós

Dave88 | 2019-09-08 11:13

Tisztelt mazda-auto!

Mazda6 2.2d 175LE 2013 típushoz keresek 17”-os alufelnit, az ET szám vonatkozásában viszont megakadtam. Mettől meddig terjedő ET szám az amit a gyártó megad? Korábbi bejegyzésben olvastam, hogy 50-es ET szám a megfelelő a 17”-hoz, viszont bizonyos alufelnik, amiket néztem 38, 48, vagy 52-es értékkel rendelkeznek. Milyen mértékű eltérés fér még bele?

Köszönöm előre is!

Üdv, Dávid

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó