2025. Március 5. Szerda - Adorján

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2008-03-01 01:12 tranyos részére

Jol latod ,hogy motors.Arat nem tudni,de amit ktudtam hamozni az az ,hogy minimalis rendelesi mennyiseg 50db.Ha valakinek jol megy az angol akkor meglehetne toluk kerdezni,hogy mennyi :)

tranyos | 2008-03-01 00:34 Oszi részére

Oszi ez mennyibe kerül? Jól látom hogy motoros?

cichlid | 2008-02-29 20:22

Mazda-autó: köszi szépen.
üdv
cichlid

Oszi | 2008-02-29 17:00

Mazda-auto:

mennyibe kerul egy 2002-2005 ig gyartott turbo ujonnan???

mazda-auto.hu | 2008-02-29 16:25 tranyos részére

Tudunk beszerelni egy külső kapcsolót, mondjuk a DSC gomb mellé, mely kikapcsolt állásban nem teszi lehetővé a tompított fényszórók működését. Egyébként a Japánok nem így tervezték az autót, az egyes európai országokban kötelező állandó világítás (múlt idő) miatt kellett utólag gyorsan megoldani a dolgot.

mazda-auto.hu | 2008-02-29 16:22 jigsaw részére

Nem normális. Elvileg egy hagyományos olajos automata élettartama szinte korlátlan, amennyiben nem csökken le benne az olajszint, vagy nem éri valamilyen más, élettartam csökkentő külső hatás.

mazda-auto.hu | 2008-02-29 16:20 cichlid részére

A "normál" kivitelekben 4.

tranyos | 2008-02-29 14:06

Kicsit aggódom az automaa fényszóró bekapcsoló miatt. Elég sokat használom az autót városban ki-be szállásal, és nem hiszem hogy ez az állandó lámpa kapcsolgatás jót tesz a xenon izzónak. Tudom hogy a helyzetjelzövel letudom kapcsolni, na de ennyi pénzért ne kelljen már állandóan szarakodni a világítással. És az hogy az "off" állás cak "dísznek" van ott kicsit idegesít. egy rossz pont a japán mérnököknek! Axenon izzóra van garancia? Vagy ki lehet küszöbölni ezt a hibát valahogy?

jigsaw | 2008-02-29 13:55 Oszi részére

A lényeg a kérdésemben az volt, hogy szerintetek normális, hogy kétszer volt javítva már a váltó (180e km)? Sőt néhány hónapos korában még a szerviz cserélte a komplett váltót!? Mire számítsak ezután! 3-4 év múlva adhatom a kocsit a bontóba, mert nem éri majd meg megjavítattani fél millióért!!!???

Két váltóssal beszéltem időközben, és ez a szerviz állítólag brutálisan el van szállva. Minden szinten. Ők voltak az elsők, akik automata váltókat javíottak. Gondolom akkor megtartották az itthoni monopolimból származó előnyüket. Azért ilyenek az árak!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó