2025. Március 6. Csütörtök - Leonóra

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Pablo | 2008-02-03 19:19

Sziasztok!
Üdv IanSnail! A műszaki leírást el tudnád küldeni az e-mail.emre?
pablor@freemail.hu

Köszönöm:

IanSnail | 2008-02-03 17:49 dana részére

Kicsit több. Vám+ÁFA+szállítási költség - a legtöbb. De azt hiszem megéri/né

dana | 2008-02-03 16:45

Ha jól számolom ez 55E-ből megvan?!? Egy ismerősöm rendelt ilyet mondjuk akkor a dollár magasabb áron volt. és 60E-be fájt neki asszem...de nagyon szép a lámpa ékőben...

dana | 2008-02-03 16:34 Boti részére

Lepattintod a műanyag fedelet kiveszed az izzót és beteszel helyére egyet, asszem T5W típusu van ott 50Ft-. Van belőle 10W-os is de az lehet megolvasztja a foglalatot, meg van 3W-os is de az gyenge. Én ledest raktam bele, jégfehér (5ledes), naon szépen világít...

dana | 2008-02-03 16:28 Oszi részére

Hello! Úgy akartam mondani hogy ha jön az emelkedő és padlógázt nyomok, akkor is lassul. Akkor diagnosztika jöhet szóba.

Oszi | 2008-02-03 00:26 dana részére

Teljesen normalis ha kis emelkedonel nem nyomsz tobb gazt akkor azzal a gazpeadl allassal csokkeni fog a sebesseg egy kicsit. ha nincs meg a kello lenduleted vagy tul hosszu az emelkedo.Ha gyengenek erzed az autodat akkor lehet ,hogy egy diagnosztika kideitheti ,hogy mi a baj.sok mindentol lehet teljesitmeny csokkenes es mivel folyamatosan gyengul eszre sem veszed mert hozzaszoksz.

Boti | 2008-02-02 21:43

Huhh... heves vitát robbantottam ki :) Köszi a Totalcaros cikket...a Shell marketing szövege valóban elég zagyva, de mindegy, én hiszek a lerakódás meg szennyezés meg ilyenekben, szóval végülis hogy 16 vagy 18 ezerért tankolok ott már aztán tökmindegy (a 16 ezer is baromi sok sajna...), hátha örök életű lesz tőle a motor :) Amúgysem a 320 forint/literrel, hanem már a 290/literrel van bajom... szal a plusz 30-at megéri szerintem, de főleg akkor érné meg, ha az alap mondjuk 100/liter lenne. Akkor szívesebben tankolnék orrba szájba. Na mindegy, szóval k..a drága, de a motorért és az örök teljesítményért, ha hiszek benne, talán megéri. A másik téma. A ciripelés nekem is megvan! Alapjáraton, főleg ha kicsit huzattam szegényt, zúg-ciripel, eléggé megfoghatatlan hangon produkál valami zeneművet a motor, én sem tudom hogy mi a fene lehet. Kinek van ötlete? Mondjuk engem nem zavar, kicsit járatom, aztán elhalkul egy idő után, csak utána állítom le. Ja, más! Az egyik első ajtómon kiégett az ajtó alján, szélén lévő kis lámpa... mennyibe fájna?

dana | 2008-02-02 16:35

Mikor meleg a motor, és megállok az autóval, alapjáraton jár és egy ciripelő-rezgő hang jön a motor első-középső része felől (talán EGR-szelepnél) Csak alapjáraton-meleg motornál, ha hideg vagy kis gázt adok elhallgat. Mi lehet az oka? Az EGR-szelepnél kicsit kormos a környék. Ez normális?

dana | 2008-02-02 16:29

Nekem az a furcsa hogy 1400-1500-ös fordulattal megyek 5-ösben, egy kis emelkedő jön és egyszerűen még a tempót sem tudja tartani, hanem csökken a sebesség. Olyan lehetséges hogy a turbó alacsony fordulaton nem működik rendesen? A 136LE-sben változó geometriájú turbo van???

dana | 2008-02-02 15:24 Boti részére

Nekem 50/60-al nyugodtan megy 4-esben és 5-ösben is. 2004/136LE

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó