2025. Március 10. Hétfő - Ildikó
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda logó történelem.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
MOTOROLAJ 5-10.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2007-12-22 13:01
Köszönjük mindenkinek! Igyekszünk megbecsülni, az egyébként felbecsülhetetlen értékű bizalmat! :) Komolyan. Óriási kincs.
Boldog Karácsonyt Mindannyiótoknak! ...azért még lehet, hogy jelentkezünk addig.
pee | 2007-12-21 22:50
Csak osztani tudom Oszi véleményét. Én is Pestről járok hozzájuk (és még sokan mások is) nem véletlenül... :)
Üdv
Oszi | 2007-12-21 22:06 IanSnail részére
Az e-mail sem rossz,de en jobb szeretem ha telefonon elintezni az ilyet.Szerintem Mazda-auto-ek korrektul es gyorsan orvosoljak a problemadat.Es ha veletlenul valamit nem tudnak 100%-osan akkor az meg is mondjak :)De ahogy en tapasztaltam sok Bp-i szerviznek a Mazda-autoektol kellene tanulni.Tenyleg lehet hogy megkeresem az MMH-t hogy szervezzenek mindegyik szerviznek egy tanulmanyi utat Mazda-auto-ekhoz :)
IanSnail | 2007-12-21 18:48 Oszi részére
Nos egy mailt küldtem a MMH-nak, de sztem tojnak rá. Utólag értesültem, hogy gárdacsere lesz Szolnokon, új vezetéssel. Lehet másnak is voltak problémái? Egyébként nincs olyan messze Mazda-Autó. Mazdával? Viccelsz?
Oszi | 2007-12-21 15:52 mazda-auto.hu részére
Ma meghoztak a "megjavitott" hutot,persze serulten.De ugyfelszolgalatott ilyenkor mar nem lehet hivni mert mar mindeki bezart.Nesze neked Whirpool 6.erzek
AndreW77 | 2007-12-21 14:17 mazda-auto.hu részére
Már pont itt volt a nyelvem hegyén... :):):)
Legközelebb csak jövőre leszek gépnél, úgyhogy Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
mazda-auto.hu | 2007-12-21 14:08 Oszi részére
"Szép" és tanulságos történet. :( Köszönjük, hogy megosztottad velünk. Személy szerint engem eddig sem vonzott ez a márka.
Oszi | 2007-12-20 22:32
Az index mazda 6-os topikjaba is betennem a helyedben persze az MMH felhivasaval egyut.
Oszi | 2007-12-20 22:24 IanSnail részére
En ilyenkor szoktam felhivni a MAZDA MOTOR HUNGARY Kft-t.Nem art ha ok is tudnak az ilyen dolgokrol,szerintem ok sem szeretik az ilyen dolgokat.Ha nem lennel messze Mazda-auto-ektol javasolnek egy kirandulast hozzajuk :)naluk ilyennel nem talakoznal.Hidd el megerne meglatogatni oket. :)Legalabbis nekem megerte leautozni hozzajuk Bp-rol.
IanSnail | 2007-12-20 21:16
Üdv mindenkinek!
Ma első alkalommal voltam szervizben. (M6 CD143-asom van) Nem nagy gonddal látogattam el, de mint kiderült a szerviznek sikerült gondot okozni. Előzményként annyit, hogy az állóhelyzeti fűtés kipufogó füstje amikor állok elég gyakran beszivárgott az utastérbe. Ezt bő 1 hete jeleztem a szervizben (szolnoki Zakar), és mára kaptam időpontot, hogy meghosszabítsák a kipufogóját a vebastonak. Bár az időpont egyeztetés sem volt egyszerű mutatvány, mert először azt mondták telítve vannak, majd végül egy teljesen üres előjegyzési naptárt vett elő a munkafelvevő.
Tehát ma a megbeszélt időre vittem a járgányt. Természetesen közölték, hogy ügyfél nem tartózkodhat a műhelyben. Erre azt válaszoltam, akkor átvinném inkább a ceglédi márkaszervizbe, (ami a központja Zakarnak). Maradhattam. A szerelő felemelte a csápossal, majd bőszen bontani kezdte az autó bal elejét alul. Gyanús volt mert a vebasto a tűzfal jobb oldalára a blokk mögé van szerelve. Mondtam is neki, mire kicsit elbizonytalanodott. Hívta a társát aki elmagyarázta neki mit is kéne csinálni. Mire megtalálták a kipufogó végét 1 óra telt el. Törelmesen vártam a fejleményeket. Erre megkérdezték, hogy hol van az anyag amit beépítenek, megvettem-e. Közöltem, hogy az előjegyzésben garanciális javítást ígért a szerviz vezető. Szerviz vezető jön, és már 3 szervizes tanakodik, hogy mi legyen. Kitalálták, hogy egy szövetbetétes gumicsövet kell a kipufogó végére erősíteni, mert flexi fémcső nincs nekik.
Itt vesztettem el a türelmem. Nem tudom mennyi a kipufogó hőmérséklete, de nem szívesen gyújtanám magamra a kocsit egy slag miatt.
Otthagytam őket, de még kifelé menet összefutottam a munkafelvevővel, aki kedélyesen megkérdezte, hogy sikerült-e orvosolni a gondot. Nem köptem le, nem ütöttem meg. De levontam a konklúziót. Csak azt nem értem, hogy miért kell lejáratni egy megbízható márkát. Hiszen egy jó szerviz eltartja a szalont is.
Tehát ha szét akarjátok bontatni a kocsitokat feleslegesen, és több órát akartok a semmiért várni, bátran ajánlom a szolnoki Zakart. Nem bántani, lejáratni akartam őket, de remélem mások is olvassák e fórumot.
Elnézést ha kicsit terjengősre sikeredett a hozzászólásom, de nagyon kikívánkozott.