2025. Március 10. Hétfő - Ildikó

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gabepotter | 2007-12-11 16:50

Nagyon köszönöm a segítséget!

mazda-auto.hu | 2007-12-11 16:36

Üzenet: mazda-auto legközelebb pénteken lesz, mivel 12-13-án az új Mazda6 tesztjén vesz részt.

mazda-auto.hu | 2007-12-11 16:36 gabepotter részére

Inkább a túl rövid működési ciklusok, vagy hosszabb idejű állás okozza.

gabepotter | 2007-12-11 15:29

Ó, erre nem is gondoltam volna. Köszönöm, ez már biztatóbb feedback, de ez talán mégis arra utalhat, hogy nem minden tökéletes és kezd tönkremenni?! Mitől jelentkezhet ilyen sikertelen gyújtás? Túl hamar elindul az autó (mindig alacsony fordulaton tartom hideg motornál), hagyni kell esetleg pár percig üresben járatni, vagy más okozója lehet? Remélem, hogy másnak is hasznosak ezek az információk, mert ugye 7-8 fok alatt van már egy ideje a hőmérséklet.

mazda-auto.hu | 2007-12-11 14:53

Néha előfordulhat sikertelen gyújtás a kályhát illetően (nem nevezhető hibának), ami után a következő kályha indulás elég nagy füsttel jár.

gabepotter | 2007-12-11 13:25

Szia Oszi! Köszönöm, már kezdek megnyugodni :) Finom kis olajkályhaillatot eddig is éreztem kint is, meg néha be is jutott belőle, de ez tényleg egy felhő volt, úgy nézett ki, mintha épp felgyulladni készül az autó :(( Mondjuk az igaz, hogy pont a vezetőoldal felől jött, de az normális, hogy ENNYI és ilyen látványos?! Köszönöm!

Oszi | 2007-12-11 13:20 gabepotter részére

vagy csak eddig nem vetted eszre :)
Mivel gazolajjal mukodik az elomelegito annak fustgaza is van es mivel melegebb mint a kinti levego ezert lathatsz feher fustfelhot :)neki is van kipufogoja amin tavozik a fustgaz es ennek a vezeto ajtaja elott van vege.de lehet hogy mazda-auto pontosabb vagy mas magyarazattal is tud szolgalni :)

gabepotter | 2007-12-11 12:08

Sziasztok! Ezzel kapcsolatban még semmit nem találtam a fórumon: állófűtés. Tegnapelőtt kb. 3 km után (hidegindítás után) megálltam a barátomnál és megállás után ömlött a füst az autóból a motorháztető alól; tegnap ugyanez. Az állófűtés működik, hallani is, szépen megy, de eddig ilyen nem volt, fehér, elég büdös, nagy füstfelhő úgy 20 mp-ig. Mi lehet az oka??? Vami tömítés vagy az egész tönkrement? Ez egy japán Mazda6 dízel (121LE, 2003), hogyan lehetséges egy ilyen ijesztő Zetor-jelenség? Nagyobb gondot is okozhat? Köszi előre is, megnyugtatnátok!

AndreW77 | 2007-12-11 09:42

Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat mindenkinek!
Az üresben gurulást ezekszerint kihagyom a jövőben, viszont fogyasztással kapcsolatban megnyugodhatok, az autó nagyjából úgy viselkedik, ahogy kell neki.
Oszi: Ja, Nissanka alulról súrolta az egy tonnát, sztem az életben nem volt úgy megrakva, hogy másfél tonnát hurcoljon. Erre mondjuk nem nagyon gondoltam :):):)... Ezért kell kérdezni :).

Oszi | 2007-12-11 09:15 AndreW77 részére

Nagyon rossz otletnek tartom hogy egy benzines autohoz hasonlitod a fogyasztast foleg mert abba nem 2000ccm motor volt.Ha most megnezel egy 2,0 benzines autot amin meg turbo is van esetleg akkor jon ki igazan a kulonbseg.Valoszinu hogy kb 2-3L tobbet fogyasztana a benzines.Es a masik hogy a nissan nem volt 1,5T :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó