2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-05-27 13:44 kovi2 részére

Több hibalehetőség van, így hibakód nélkül nehéz megfejteni. EGR szelep, vákum szelepek, vákumszivattyú, nagynyomású szivattyú hiba is lehet

kokenyendre | 2016-05-27 09:38 mazda-auto.hu részére

Tisztelt mazda-autó!

Köszönöm a válaszát. Azért érdekelt engem, mert a turbóm átereszti az olajat és minden olyan okot kizártunk ami ezt okozta volna. Csak sehol nem találtam erre információt, hogy van-e benne ilyen szürő és pontosan hol. Még az érdekelne, hogy hol van benne mert erre sajnoa nem kaptam előzőleg választ. Van itt is a szelepfedéllel egyben van mint pl az Opelnál? Esetleg ha egy elérhetődéget küldene nekem privátban az meg köszönném. kokenyendre(kukac)gmail.comVálaszát előre is köszönöm.

Üdvözlettel: Endre

mazda-auto.hu | 2016-05-26 11:22 beripeti részére

Bruttó 83700.- Ft lenne a komplett BREMBO fék ( tárcsa+betét ) előre és hátra. Mi ezt vagy a gyári féket szoktuk beépíteni. Utánvéttel küldhető, bár a súlya miatt húzós a posta

kovi2 | 2016-05-26 10:22

Tisztelt Mazda-Autó! Kérdésemet korábban már feltettem, de nem kaptam választ ezért írom le mégegyszer,ezért elnézésüket. Segítséget szeretnék kérni!M6 2,0 diesel 136 Le 2003 -as autóm van.Olyan jelenséget produkál , hogy menet közben kb részterhelésen a fogyasztásmérő 4,5l körül mutat, olyan hangot hallat mint amikor az egr szelep ciripel.Ez a hang nem mindig jön elő,csak néha gondol egyet és megjön a ciripelés és ekkor érezhetően az autó meg gyorsul egy picit ugyan azon gázadásnál.Kérdezném hogy mi okozhat ilyen jelenséget? Amúgy megy a gép rendesen hibakód mentesen, egr tisztítva lett az is működik, és a fogyasztás kb 6,5 -7 liter /100km!Kövér gáznál kis füst van természetesen

Előre is köszönöm megtisztelő válaszát!

Henex | 2016-05-25 09:06

Köszönöm szépen a segitséget a generátor szabadonfutótól jött ez a hang de megoldodott.

mazda-auto.hu | 2016-05-25 08:48 kokenyendre részére

Igen, van benne kartergázszűrő szűrő, ára bruttó 112.345.- Ft

mazda-auto.hu | 2016-05-25 08:36 bali részére

Valószínű, hogy már az előző tulajdonosnál fenn állt a hiba ! Első körben le kellene cserélni az olajat, mert 5W-30 C1-es olaj kell bele és a befecskendező alátétek cseréjét javasolnám még. Ha nem szűnik meg, akkor szelepszárszimering és gyűrűgarnitúra csere lesz a megoldás

beripeti | 2016-05-24 19:48 mazda-auto.hu részére

Az alvázszám: JMZGY198271460942

Köszönöm előre is!

bali | 2016-05-24 19:08

Tisztelt Mazda-auto és Fórumozók !!

A következő problémára szeretnék bármilyen megoldást illetve ötletet kérni.Adott egy 2006-os Mazda6 kombi diesel 2000 ccm-es 143 Le 188.000 km-rel,németországi múltal és vezetett szervízkönyvvel amely szerint 20000 km-ként olajat és szűrőket cseréltek rajta.7 hónapja van nálam az autó és megvásárlás után nagyszervízen ment át az autó miszerint,vezérlés csere görgőkkel vízpumpa nélkül,szelepfedél tömítés csere,főtengely és vezérműtengely szimering csere,olajteknő tömítés csere,hosszbordás szíj ,és minden folyadék ( kivéve hűtőfolyadék) ami van az autóban,szűrőkkel együtt és természetesen olaj ( Castrol magnatec 5w30 c3) és olyajszűrő és a lambda szonda lett cserélve!A problémám viszont az,hogy az utolsó olajcsere óta “zabálja” az olajat értem ez alatt 4000 km alatt 1 liter !!!!!! A miértet viszont nem tudom.Ebben szeretnék segítséget kérni, mit lehet tenni ilyenkor?érdemes-e javítani ? Költsége? Vagy el kell feljteni? Megvásárlás elött ugyanígy fogyasztotta-e az olajat aza nem tudom mert ez volt az első olajcsere nálam.Továbbá úgy tudom ebben a típusban a részecskeszűrő miatt inkább több olajnak kellene lennie! Ami ellenőrizve lett : hűtőfolyadékban nincsen olaj,folyas szivárgás sehol por száraz a motortér,  turbó csőben ninsolaj meg a turbóban sem,nem füstöl egyáltalán , motorzajra sem figyeltem fel,teljesítmény csökkenést sem észleltem.Motorfelújítást javasoltak de arra is fel hívták a figyelmem hogy egy diesel motort nem nagyon érdemes.

Bármilyen segítséget, válaszokat előre is nagyon köszönöm !

Üdvözlettel :  Balázs smiley

mazda-auto.hu | 2016-05-24 11:14 Henex részére

Valószínű a befecskendezőktől jön a hang, lehet, hogy fellazultak

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó