2024. November 25. Hétfő - Katalin
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2016-05-31 15:55 Patsadam részére
0W-30 A3/B4, 5W-30 A5/B5 Castrol vagy Eneos márkából
mazda-auto.hu | 2016-05-31 15:43 horvathbalu részére
Gyári csapágy + biztosítógyűrű bruttó 48670.- Ft, jó minőségű utángyártott pedig SKF listaára pedig 66613.- FT ! A gyári csapágy Japán gyártmány !
mazda-auto.hu | 2016-05-31 15:37 Blackmore részére
Valószínű az egyik gumi kuplung cső lehet elöregedve és ez okozza a jelenséget. A csövet hidraulikások tudják javítan, vagy cserélni kell, de hogy meddig bírja nem tudjuk
mazda-auto.hu | 2016-05-31 15:29 horvathbalu részére
2006.03 havi osztrák forgalomba helyezés és nincs digitális szervizkönyve. Az óra állása lehet valós, ha pecsételős vezetett szervizkönyvvel rendelkezik.
Patsadam | 2016-05-31 06:49
Helló!
Azt szeretném megtudni, hogy 2010- es Mazda 6 1.8 benzines autóba milyen motorolaj a javasolt?170.000 km van az autóba!
köszi!
Blackmore | 2016-05-30 20:03
Tisztelt Mazda Autó!
2004-es Mazda 6 Wagon 2.0 Diesel 100 kw autómon a kuplung nem mindig jön vissza normal helyzetbe, van amikor csak félig jön fel és amikor teljesen levettem a lábam utána ugrik vissza alaphelyzetbe, ezt főleg meleg időben produkálja. Szerdán mennem kellene vele Debrecenbe ami 200 km, tehát kb 400 km-t kellene autóznom. El merjek vele indulni, mi lehet a hiba és mennyire sürgős a javítása?
Köszönöm a választ.
horvathbalu | 2016-05-30 19:38 mazda-auto.hu részére
Köszi a választ. A kerékcsapágyhoz az alvázszám:JMZGH19D601145849. köszi!!
Jocoo | 2016-05-30 17:48
Kedves Mazda Auto, újra nekiugranék kideríteni, hogy 2.0 136 LE-s 2003-as 6-osom miért nyomatékszegény alul, mert pár száz fordulattal el van csúszva a nyomatékgörbe jobbra még mindig (1800-nál 150 Nm és 2000-nél 200 Nm van csak), de arra már rájöttünk, hogy nem szoftveresen van limitálva a turbónyomás, vagy a teljesítmény, hiszen az autó több nyomást várna, de valamiért nincs. És éppen ezért csippelni nincs értelme, pedig már azon is gondolkoztam, mert indulásnál egyből észrevenni a nyomatékhiányt alul, amit tavaly Ti is megerősítettetek.
Mivel a turbó gyári és alig 1 éves (nálatok vettük 2015.03.26.-n), ezért merül fel a kérdés, hogy a turbó miért nem tud akkora nyomást csinálni, amekkora kell? Kifújást nem hallani, dugulás nincs.
Az, hogy a ténylegesen mért órás nyomást összehasonlítani a nyomóoldalon levő nyomásmérővel, szerintetek ennek lenne értelme? Vagy hogy lehetne tovább menni?
Köszi előre is a tanácsot!
horvathbalu | 2016-05-30 17:19
Hello. Egy kollégám venne kintröl egy mazda 3ast. Az alvázszám: JMZBK12Y261341410.
Mit szabad róla tudni. Elméletileg 108000 km van benne.
hbalazs1980@gmail.com
mazda-auto.hu | 2016-05-30 15:19 bali részére
Én nem mennék vele, amennyiben van Mazda Europe Service (MES) kártya, akkor díjmentesen beszállítják a legközelebbi márkaszervizbe