2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-05-31 15:55 Patsadam részére

0W-30 A3/B4, 5W-30 A5/B5 Castrol vagy Eneos márkából

mazda-auto.hu | 2016-05-31 15:43 horvathbalu részére

Gyári csapágy + biztosítógyűrű bruttó 48670.- Ft, jó minőségű utángyártott pedig SKF listaára pedig 66613.- FT ! A gyári csapágy Japán gyártmány !

mazda-auto.hu | 2016-05-31 15:37 Blackmore részére

Valószínű az egyik gumi kuplung cső lehet elöregedve és ez okozza a jelenséget. A csövet hidraulikások tudják javítan, vagy cserélni kell, de hogy meddig bírja nem tudjuk

mazda-auto.hu | 2016-05-31 15:29 horvathbalu részére

2006.03 havi osztrák forgalomba helyezés és nincs digitális szervizkönyve. Az óra állása lehet valós, ha pecsételős vezetett szervizkönyvvel rendelkezik.

Patsadam | 2016-05-31 06:49

Helló!

Azt szeretném megtudni, hogy 2010- es Mazda 6 1.8 benzines autóba milyen motorolaj a javasolt?170.000 km van az autóba!

köszi!

Blackmore | 2016-05-30 20:03

Tisztelt Mazda Autó!

2004-es Mazda 6 Wagon 2.0 Diesel 100 kw autómon a kuplung nem mindig jön vissza normal helyzetbe, van amikor csak félig jön fel és amikor teljesen levettem a lábam utána ugrik vissza alaphelyzetbe, ezt főleg meleg időben produkálja. Szerdán mennem kellene vele Debrecenbe ami 200 km, tehát kb 400 km-t kellene autóznom. El merjek vele indulni, mi lehet a hiba és mennyire sürgős a javítása?

Köszönöm a választ.

horvathbalu | 2016-05-30 19:38 mazda-auto.hu részére

Köszi a választ. A kerékcsapágyhoz az alvázszám:JMZGH19D601145849. köszi!!

Jocoo | 2016-05-30 17:48

Kedves Mazda Auto, újra nekiugranék kideríteni, hogy 2.0 136 LE-s 2003-as 6-osom miért nyomatékszegény alul, mert pár száz fordulattal el van csúszva a nyomatékgörbe jobbra még mindig (1800-nál 150 Nm és 2000-nél 200 Nm van csak), de arra már rájöttünk, hogy nem szoftveresen van limitálva a turbónyomás, vagy a teljesítmény, hiszen az autó több nyomást várna, de valamiért nincs. És éppen ezért csippelni nincs értelme, pedig már azon is gondolkoztam, mert indulásnál egyből észrevenni a nyomatékhiányt alul, amit tavaly Ti is megerősítettetek.

Mivel a turbó gyári és alig 1 éves (nálatok vettük 2015.03.26.-n), ezért merül fel a kérdés, hogy a turbó miért nem tud akkora nyomást csinálni, amekkora kell? Kifújást nem hallani, dugulás nincs.

Az, hogy a ténylegesen mért órás nyomást összehasonlítani a nyomóoldalon levő nyomásmérővel, szerintetek ennek lenne értelme? Vagy hogy lehetne tovább menni?

Köszi előre is a tanácsot!

horvathbalu | 2016-05-30 17:19

Hello. Egy kollégám venne kintröl egy mazda 3ast. Az alvázszám: JMZBK12Y261341410. 

Mit szabad róla tudni. Elméletileg 108000 km van benne. 

hbalazs1980@gmail.com

mazda-auto.hu | 2016-05-30 15:19 bali részére

Én nem mennék vele, amennyiben van Mazda Europe Service (MES) kártya, akkor díjmentesen beszállítják a legközelebbi márkaszervizbe

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó