2024. November 21. Csütörtök - Olivér
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Sorozatgyártású Mazda wankel motorok II.
MAZDA RX-8 turbósítás.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
ZsoJan | 2018-12-02 21:41
2007-es Mazda 6-os autóm projektoros fényszóróval és gyári xenon izzóval van szerelve. Valami oknál fogva én egyáltalán nem látok este, mert olyan gyengén világít, hogy még a ködlámpa / ami szintén projektoros, de hagyományos izzós / is nagyobb fényt bocsát ki. Egyébként mindkét izzó vibrál.
Valaki tapasztalt már ilyet, vagy hasonlót? Ha igen, mi az oka?
Kicsitoto | 2018-11-21 06:11
Üdv.! Olyan kérdésel fordulok önhöz ,hogy van nekem egy Mazda 6 -om 2006 -os 2.0 Diesel ,rendre gond van a részecskeszűrővel . Januárban le volt szerelve ki pucolták ,utána menttem vele 30000 km-ert és csak hosszában és most újra elő jött ugyanaz a hiba,szervizben meg nézték szenzorok rendben vannak,Dpf nincs eltomodve,viszont a regenerálas csak teszterel történik meg. Az volna a kérdésem hogy ennek mi lehet az oka hogy menet közben nem tud regeneralni és egyből elkezd villogni a Dpf lámpa ,na meg utánna a motor és a ki pörgés gátló lámpa is ?!
KovZoli | 2018-11-20 01:51
Tisztelt Mazda-Autó!
Kérdésem egy Mazda 6, 2006, 2.0, 105 kW, GG1, RF motorkódú, diesel autóra vonatkozik. Az autó működőképesen lett leállítva, főtengelycsapágy hiba gyanúval. Motor ki, motor szét, gyanú beigazolódik, főtengely köszörültetés, új csapágysor, motor össze, motor vissza az autóba. Minden jónak tűnik, manuális olajnyomásmérő óra is beépítve, olajnyomás is megfelelő (némi inditózás után), de az autó nem akar indulni, olyan mintha nem kapna üzemanyagot. A kérdés konkrétan az lenne, hogy egy ilyen leürített, újra összeépíttett üzemanyag rendszernél, létezik valami trükk, az indításhoz, vagy esetleg a magasnyomású szivattyúnál keresendő a hiba, esetleg a porlasztók nem nyitnak ki és ha igen, hogyan győződhetnék meg róla, hogy melyik?
Válaszát előre is köszönöm!
Üdv.: Zoli
pusi65 | 2018-11-10 17:41 ZsoJan részére
Igen. Fékfolyadék csere 2 évente, általános tisztítás kb évente, teljes szétszedés és a megfelelő részek kenése kb 4-5 évente. Csodák nincsenek, csodakocsik sem. Trabanttól a Bugattiig minden autót karban kell tartani. :)
ZsoJan | 2018-11-09 19:13 pusi65 részére
Szakszerűtlen karbantartás? Egy fékmunkahengeren mit kell karban tartani? Egy pár autóm volt már, de egyiket sem kellett karban tartani. Betét csere kellett, olyankor megjárattam a nyerget/dugattyút, de ezen kívül semmi. Na mindegy. Azért köszönöm.
Tattila82 | 2018-11-09 11:13 pusi65 részére
Persze hogy szakszerűtlen vagy nem karbantartás eredménye, csak megosztottam a történetemet a fékezés közben tapasztalt remegésről.
De nem én voltam nem karbantartó, csak nálam alakult ki a jelenség és miután végigjártam illetve utánajártam, rá kellett jönnöm, hogy Mazdáknál túl gyakori jelenség a fékek (nyergek) berohadása. Nyilván rendszeresebb fékellenőrzéssel és szétszedés/összerakás/kenegetés folyamattal nem lesz ilyen. (de egyik autómmal sem jártam még így, pedig volt egy pár)
Egyébként nagyon szeretem a kocsit :)
pusi65 | 2018-11-08 23:11 Tattila82 részére
Inkább szakszerűtlen karbantartás, illetve NEM karbantartás eredménye a jelenség és bármilyen autónál előfordul ilyen módon. :)
Tattila82 | 2018-11-08 18:44 ZsoJan részére
Hello! Nekem van egy 2006os kombim. Ugyanezt éreztem benne. Gyenge fékezéskor remegés.
Az lett a vége hogy egyszercsak úgymaradt az autópályán egy erős fék után és jött az égett szag meg a füst. Berohadt a bal első dugattyú a nyeregben és szétégett betét, tárcsa.
Ekkor összes tárcsa és betét meg fékcső cserélve lett folyadékkal meg a bal első nyereggel együtt.
Ezután kb 4 hónapig jó volt, de aztán újra remegés....
Ekkor megkapta mind a 4 kerék a teljes fékfelújító készletet.
Most olyan mint a teljesen új autóké.
Csak azt akarom mondani mindenképpen ajánlanám a felújító készleteket minden keréknél mert ez Mazda betegség.
Üdv
ZsoJan | 2018-11-07 19:51
Én is hasonló cipőben járok ami a féktárcsát illeti. Pár ezer kilométert mentem szabályozott tárcsával, és remeg a kocsi fékezéskor. Talán folyamatosan fékezne az autóm, és ezáltal melegedni túl és vetemedne el a tárcsa?
gidovalter | 2018-11-07 19:14
Szia mindenki!
Ma este volt egy kis időm, elővettem a 2003-as Mazda 6 RF5C 89KW-os kocsimnak a kényvét és a biztosíték táblázatot tanulmányoztam! Olyan érdekességbe ütköztem, h a könyv szerint a “8”as számú biztosíték az O2 érzékelő biztosítékom nincs benne! A kérdésem az következő, h ebben a modellben, itt lennie kell biztosítéknak? Van értelme beletenni a 15A-es biztosítékot?
Remélem kapok valami választ!
Üdv. Valter