2025. December 15. Hétfő - Valér
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
A Mazda6 figyel.
Nem lesz utódja az RX-8-nak?
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó










cocoka | 2018-10-25 21:00
Tisztelt Mazda Klub Akövetkező problémával fordulok hozzátok van egy mazda 6 dizel 2003 -as évjáratú autóm és most nem müködik a tolató lámpa .Le ellenöriztem a biztiket az izzo is jó de nem talállom a tolató lámpa kapcsolót mert valószinü hogy csak azt kellene kicserélni de fogalmam sincs hogy hol keressem.Köszönöm a segitséget.Üdv József.
mttamara | 2018-10-25 15:10 mazda-auto.hu részére
Gh az tuti, de a pontos alvazszamot most nem tudom kuldeni mert nincs nalam a forgalmi. :(
mazda-auto.hu | 2018-10-25 14:10 mttamara részére
GJ vagy GH alvázkódú az autó? Kérhetek alvázszámot ?
mazda-auto.hu | 2018-10-25 14:07 gidovalter részére
Az L3 kód a benzines 2300 köbcentis motorra vonatkozik
mazda-auto.hu | 2018-10-25 14:04 Tattila82 részére
A befecskendezőket kellene bevizsgáltatni, mert azon a fordulaton ahol berángat, valószínűleg nagy a résolajveszteség és azért regenerál sűrűbben.
Az antenna ára 27452.- Ft + Áfa
mttamara | 2018-10-24 12:39
Udv kedves Szakertok!
Kerlek mondjatok nekem okossagokat, hatha megoldodna a problemam. Par hete vasaroltunk egy 2012 Mazda 6 kombit szervo problemaval, de meg nem talaltuk meg az igazi hibat. Mar majdnem el is engedtem, hogy “majd megszokom hogy ilyen nehez tekerni”, mikor egy akkumulator csere utan mintha kicsereltek volna. Teljesen megvalozott, 1 napra. Aztan ujra. Betudtam annak hogy valoszinuleg az akksihoz van koze, ezen az uton elindulunk, de ma egy parkolobol ahogy elindultam ismet teljesen mas volt, szinte 1 ujjal tekertem par percig, aztan megint semmi.
Emiatt jottem ide, hatha valaki jart mar hasonlo cipoben. Ha van ilyen kerem ossza meg velem a tudasat! :)
Koszonettel, Tamara
Tattila82 | 2018-10-19 11:22
Tisztelt MazdaAutó és Mindenki!
Van nekem egy 143 Le-s 2.0 diesel CDH GT-m (GY), 2006-os F/L.
3 gondom van az autóval:
1. 1250-es fordulatszámon (tartva ezt) rángat, szaggat a motor!
2. Piros kulcs ikon világít a műszerfalon, de minden működik a kulcsnélküli bejutást kivéve. Azt mondták a hátsó lökhárítóban az antenna nem jó, cserélni kéne. (de néha pár napig nincs gond) Hol lehet ilyet beszerezni és mennyi az ára ?
3.150-200 km-ként regenerál a DPF, eddig 5-600 km volt. Cserére szorul?
Remélem tud valaki válaszolni ! Előre is nagyon köszönöm !
gidovalter | 2018-10-18 14:03
Üdv! egy elég fura kérdéssel fordulok most hozzátok, nagyon sok helyen, plusz a Mazda kézikönyvében is olvastam az úgynevezett “L3 MOTOR” kifejezést. A kérdésem az lenne, h egy 2003-as Mazda 6ban 2.0 D ebben is ez a motor lehet?
ha nem akkor milyen?
üdv.
Valter
mazda-auto.hu | 2018-10-10 15:14 Geza1985 részére
Elképzelhető, hogy az előző tulajdonos hanyagságára vezethető viszza, hogy nem hordta az éves felülvizsgálatra/szervizre az autót. Nem szabadna ilyen használat mellett ennyi olajat fogyasztania. Első körben megpróbálnám a Castrol, Mobil 5W-30- as olaját, ha azzal sem javul a helyzet, akkor motorfelújítás szükséges
Geza1985 | 2018-10-10 11:10
Tisztelt Szervíz!
2007-es, 1.8 benzines Mazda 6-om van, amit ez év januárjában vettem. Jelenleg 188e km van benne. A vásárlást követő olajcsere után most szeretnék 11e km után lassan olajat cserélni. Eneos 5w30 olajat használok.
A fentebb írt peiódus alatt az olajfogyasztásom 1.8 - 2 liter lett. Napi ingázásra használom az autót főként ez kb. napi 60km-t jelent (iskola időszakban nem ritka a 20 perces dugó). Plusz havonta 1-2 500km-es autópálya (mintha ilyenkor fogyna több olaj [tempomat, max. 140km/h]).
Érdeklődni szeretnék, hogy a fenti olaj fogyaztás miatt aggódnom kellene-e, vagy a leírt felhasználási körülmények figyelembe vételével normálisnak mondható – mint ahogy a kézikönyv szerint elvileg az is lehetne. „Vastagabb“ olajat nem szeretnék használni, ha még nem indokolt. Vagy próbáljak meg pl egy 5W40-et? Olajat az autó alatt nem látok, nem füstöl, szépen jár. Esetleg kilátásba kell helyezni a közeljövőben egy gyűrű cserét?
Válaszát előre is köszönöm!