2024. November 21. Csütörtök - Olivér

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2018-10-25 14:04 Tattila82 részére

A befecskendezőket kellene bevizsgáltatni, mert azon a fordulaton ahol berángat, valószínűleg nagy a résolajveszteség és azért regenerál sűrűbben.

Az antenna ára 27452.- Ft + Áfa

mttamara | 2018-10-24 12:39

Udv kedves Szakertok! 

Kerlek mondjatok nekem okossagokat, hatha megoldodna a problemam. Par hete vasaroltunk egy 2012 Mazda 6 kombit szervo problemaval, de meg nem talaltuk meg az igazi hibat. Mar majdnem el is engedtem, hogy “majd megszokom hogy ilyen nehez tekerni”, mikor egy akkumulator csere utan mintha kicsereltek volna. Teljesen megvalozott, 1 napra. Aztan ujra. Betudtam annak hogy valoszinuleg az akksihoz van koze, ezen az uton elindulunk, de ma egy parkolobol ahogy elindultam ismet teljesen mas volt, szinte 1 ujjal tekertem par percig, aztan megint semmi. 

Emiatt jottem ide, hatha valaki jart mar hasonlo cipoben. Ha van ilyen kerem ossza meg velem a tudasat! :)  

Koszonettel, Tamara

Tattila82 | 2018-10-19 11:22

Tisztelt MazdaAutó és Mindenki!

Van nekem egy 143 Le-s 2.0 diesel CDH GT-m (GY), 2006-os F/L. 

3 gondom van az autóval:


1. 1250-es fordulatszámon (tartva ezt) rángat, szaggat a motor!


2. Piros kulcs ikon világít a műszerfalon, de minden működik a kulcsnélküli bejutást kivéve. Azt mondták a hátsó lökhárítóban az antenna nem jó, cserélni kéne. (de néha pár napig nincs gond) Hol lehet ilyet beszerezni és mennyi az ára ?

3.150-200 km-ként regenerál a DPF, eddig 5-600 km volt. Cserére szorul?


Remélem tud valaki válaszolni ! Előre is nagyon köszönöm !

gidovalter | 2018-10-18 14:03

Üdv! egy elég fura kérdéssel fordulok most hozzátok, nagyon sok helyen, plusz a Mazda kézikönyvében  is olvastam az úgynevezett “L3 MOTOR” kifejezést. A kérdésem az lenne, h egy 2003-as Mazda 6ban 2.0 D ebben is ez a motor lehet?

ha nem akkor milyen?

 

üdv.

Valter

mazda-auto.hu | 2018-10-10 15:14 Geza1985 részére

Elképzelhető, hogy az előző tulajdonos hanyagságára vezethető viszza, hogy nem hordta az éves felülvizsgálatra/szervizre az autót. Nem szabadna  ilyen használat mellett ennyi olajat fogyasztania. Első körben megpróbálnám a Castrol, Mobil 5W-30- as olaját, ha azzal sem javul a helyzet, akkor motorfelújítás szükséges

Geza1985 | 2018-10-10 11:10

Tisztelt Szervíz!

2007-es, 1.8 benzines Mazda 6-om van, amit ez év januárjában vettem. Jelenleg 188e km van benne. A vásárlást követő olajcsere után most szeretnék 11e km után lassan olajat cserélni. Eneos 5w30 olajat használok.

A fentebb írt peiódus alatt az olajfogyasztásom 1.8 - 2 liter lett. Napi ingázásra használom az autót főként ez kb. napi 60km-t jelent (iskola időszakban nem ritka a 20 perces dugó). Plusz havonta 1-2 500km-es autópálya (mintha ilyenkor fogyna több olaj [tempomat, max. 140km/h]).

Érdeklődni szeretnék, hogy a fenti olaj fogyaztás miatt aggódnom kellene-e, vagy a leírt felhasználási körülmények figyelembe vételével normálisnak mondható – mint ahogy a kézikönyv szerint elvileg az is lehetne. „Vastagabb“ olajat nem szeretnék használni, ha még nem indokolt. Vagy próbáljak meg pl egy 5W40-et? Olajat az autó alatt nem látok, nem füstöl, szépen jár. Esetleg kilátásba kell helyezni a közeljövőben egy gyűrű cserét?

Válaszát előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2018-10-09 15:00 bazsyk részére

Sajnos az ablakok mozgatása távirányítóval nem lehetséges, ezt utólagosan beszerelt riasztóval és ablakfelhúzó modullal megoldható elvileg.

A tükörbehajtó mechanikát nem tudom vállalja-e egyáltalán valaki beépíteni, de tény, hogy ha nem márkaszerviz építi be, akkor a tükörre elvész a garancia.

bandita | 2018-10-09 14:54 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ! Igen, az autót márkaszervizbe hordom. Jelzem a problémát nekik is.

mazda-auto.hu | 2018-10-09 14:54 ibolya.fancsali3@gmail.com részére

Márkaszervizbe kellene vitetni az autót, ott tudnak segíteni kulcsot rendelni, tanítani.

mazda-auto.hu | 2018-10-09 14:44 arde0902 részére

Küldtem e-mailt

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó