2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-09-04 08:40 robeg32 részére

A csúszkák csak egy teljesen speciális zsírral kenhetők, más anyaggal való kenés lehet, hogy csak árt és nem használ. Az első lépés, hogy egy szerelő állapítsa meg, hogy mi okozza a remegést, fék, futómű vagy más.

mazda-auto.hu2 | 2015-09-04 08:33 koltypp részére

Végig szervizelt az autó, 2015.07.22-én volt az utolsó szervize, 195.516 kilóméternél.

Luddo | 2015-09-04 07:50

Tisztelt Mazda-Autó. 2005.2.0D mazda 6 motorelektronika lámpa és a menetstabilizátor világít. akksicsere volt. a cseréig naponta világitott csere után 4 nappal megint előjött.mi lehet a gonnd?

robertoq | 2015-09-03 18:02

Tisztelt Mazda Autó! 2008-as GH-s autómban elromlott a jobb hátsó biztonsági öv, nem kattan be az öv a házba. A "piros gomb" benyomható, de nincs igazán ellenállása. Mire lehet számítani a javítást illetően? Köszönöm

csiziba | 2015-09-03 17:32

Tisztelt Mazda autó Érdeklődnék hogy a JMZGHA9A601452616 ALVÁZSZÁM ALAPJÁN MIT TUDNI AZ AUTÓRÓL UTÓLSÓ SZERVIZ ,KELL E LÁNCOT CSERÉLNI ,FÉKBETÉTET ESETLEG VÁLASZUKAT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM..

szucsfe | 2015-09-03 10:02

Tisztelt Szakértő! Megtaláltuk az autóm hibáját. A dugattyú nincs kilyukadva, viszont a 4-es henger egyik szelepe teljesen be van esve, úgy "elégett". A hengerben elég sok forgács van, és egy kicsit belehúzott a henger falába. Mit kellene tennem? Komplett motor csere? A hengerfejet kompletten kellene kicserélnem, vagy elegendő a szelepet? Köszönöm előre is a válaszát!

szucsfe | 2015-09-03 09:52

Tisztelt Szakértő! Megtaláltuk az autóm hibáját. A dugattyú nincs kilyukadva, viszont a 4-es henger egyik szelepe teljesen be van esve, úgy "elégett". A hengerben elég sok forgács van, és egy kicsit belehúzott a henger falába. Mit kellene tennem? Komplett motor csere? A hengerfejet kompletten kellene kicserélnem, vagy elegendő a szelepet? Köszönöm előre is a válaszát!

robeg32 | 2015-09-02 23:59

Tisztelt Mazda-auto! Remegő kormány témában szeretnék segítséget kérni. Egy korábbi bejegyzésemben már írtam / 2015.05.15 / erről a témáról akkor egyszerűen az első féktárcsa csúszkára lett fogva ez a jelenség. Azóta eltelt már majdnem 4 hónap de nem akar megoldódni a probléma pedig több lehetőséget is megpróbáltam. Először is ugye a csúszkák át lettek olajozva /2x is/, kapott egy futómű állítást és egy kerékcserét ahol a felnik is ki lettek centírozva, ezek után pedig mivel nem szűnt a jelenség az alsó lengőkar első és hátsó szilentje ki lett cserélve. Viszont sajnos továbbra is fenn álla a probléma ,hogy enyhén ráz a kormány /autópályán lehet igazán érezni amikor megyek vele 1000km-t :( / ill fékezésnél felerősödik. Ami feltűnt ,hogy hosszabb táv megtétele után érezhető jobban.

koltypp | 2015-09-02 23:12

Tisztelt Mazda Autó! Köszönöm az előző segítséget. Még mindig keresésben vagyok... A kiszemelt németországi példány alvázszáma: JMZGHA9A611505659 Erről az autóról mit látni, merjek belevágni? Köszönöm!

mazda-auto.hu2 | 2015-09-02 15:24 Indamen részére

A szelephez, és a cserénél szólni kell a szerelőnek, hogy vigyázzon a szenzorra, mert már volt rá példa, hogy eltörték.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó