2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


MazdaAuto | 2015-08-25 13:48 gyemantkutya14 részére

Amennyiben küld egy alvázszámot a benko@mazda-auto.hu címre, küldök egy teljes ajánlatot elfogadható áron, gyári alkatrészekkel !

pusi65 | 2015-08-25 09:45 gyemantkutya14 részére

Személyes tapasztalatom, hogy Nipparts csomagban jót adnak, illetve ha teheted végy Mitsuboshi terméket. Magasan az egyik legprofibb! Sajnos az árérzékeny vevőkör többnyire a gyengébbekből választ - amit valahol meg is értek - de a vezérműszíj egy kritikus pont!

gyemantkutya14 | 2015-08-25 09:20

Sziasztok!Most lettem Mazda tulajdonos olvasgattam a bejegyzéseket és úgy látom mindenre tudjátok a választ és lenne pár kérdésem nekem is.2006 6-os 2.0 Diesel DPF 143le Kombi.Valaki leírná egyszerűen a részecskeszűrő regenerálódásos dolgot.Mi ez pontosan,miért történik?Vezérlést szeretnék cserélni,de nem tudom milyen márkát tegyek bele.Persze a gyári a legjobb,de a gyárnak is van beszállítója.Tud valaki konkrét márkát,árat ajánlani?Az SKF-el vannak tapasztalatok? Köszönöm a segítséget!

mazda-auto.hu2 | 2015-08-24 14:58 szucsfe részére

Még mielőtt visszaraknák a befecskendezőket addig kellene egy kompressziómérés, hogy ne utána derüljön ki ha esetleg gond van, mert akkor újra szét kell szedni. Egyébként be se indulna ha lyukas a dugattyú.

szucsfe | 2015-08-24 14:51 mazda-auto.hu2 részére

Van annak valami ismertető jele? Esetleg nagy füst, nehéz indulás, stb? A rossz befecskendezőkkel nem produkált olyan hibaképet,könnyen indult, semmi füst. Az újak holnap lesznek meg, csak kíváncsi vagyok, hogy mire készüljek.

MazdaAuto | 2015-08-24 14:38 BobbyEwing részére

Rendelhető a króm díszcsík, ára bruttó 54785.- Ft.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-24 14:20 szucsfe részére

Köszönjük az infót, sajnos a dugattyú kilyukadhat. Egy kompresszió mérés kellene, és azonnal kiderül.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-24 14:15 ggabor73 részére

Csak rendelni lehet, 3.000.-Ft+ÁFA + postaköltség. (Kb. 1.200.-Ft)

mazda-auto.hu2 | 2015-08-24 11:16 lafinjoe részére

Tudni kellene meddig bontotta meg a szerelő, és mire alapozza a motorcserét, mert traktoros hangja akár a befecskendezőtől is lehet, meg sok egyéb mástól, de azért még motort nem kell cserélni.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-24 11:12 szenti részére

Igen, tartósan nyomni kell a gombot.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó