2025. Január 18. Szombat - Piroska

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


MazdaAuto | 2015-08-25 13:48 gyemantkutya14 részére

Amennyiben küld egy alvázszámot a benko@mazda-auto.hu címre, küldök egy teljes ajánlatot elfogadható áron, gyári alkatrészekkel !

pusi65 | 2015-08-25 09:45 gyemantkutya14 részére

Személyes tapasztalatom, hogy Nipparts csomagban jót adnak, illetve ha teheted végy Mitsuboshi terméket. Magasan az egyik legprofibb! Sajnos az árérzékeny vevőkör többnyire a gyengébbekből választ - amit valahol meg is értek - de a vezérműszíj egy kritikus pont!

gyemantkutya14 | 2015-08-25 09:20

Sziasztok!Most lettem Mazda tulajdonos olvasgattam a bejegyzéseket és úgy látom mindenre tudjátok a választ és lenne pár kérdésem nekem is.2006 6-os 2.0 Diesel DPF 143le Kombi.Valaki leírná egyszerűen a részecskeszűrő regenerálódásos dolgot.Mi ez pontosan,miért történik?Vezérlést szeretnék cserélni,de nem tudom milyen márkát tegyek bele.Persze a gyári a legjobb,de a gyárnak is van beszállítója.Tud valaki konkrét márkát,árat ajánlani?Az SKF-el vannak tapasztalatok? Köszönöm a segítséget!

mazda-auto.hu2 | 2015-08-24 14:58 szucsfe részére

Még mielőtt visszaraknák a befecskendezőket addig kellene egy kompressziómérés, hogy ne utána derüljön ki ha esetleg gond van, mert akkor újra szét kell szedni. Egyébként be se indulna ha lyukas a dugattyú.

szucsfe | 2015-08-24 14:51 mazda-auto.hu2 részére

Van annak valami ismertető jele? Esetleg nagy füst, nehéz indulás, stb? A rossz befecskendezőkkel nem produkált olyan hibaképet,könnyen indult, semmi füst. Az újak holnap lesznek meg, csak kíváncsi vagyok, hogy mire készüljek.

MazdaAuto | 2015-08-24 14:38 BobbyEwing részére

Rendelhető a króm díszcsík, ára bruttó 54785.- Ft.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-24 14:20 szucsfe részére

Köszönjük az infót, sajnos a dugattyú kilyukadhat. Egy kompresszió mérés kellene, és azonnal kiderül.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-24 14:15 ggabor73 részére

Csak rendelni lehet, 3.000.-Ft+ÁFA + postaköltség. (Kb. 1.200.-Ft)

mazda-auto.hu2 | 2015-08-24 11:16 lafinjoe részére

Tudni kellene meddig bontotta meg a szerelő, és mire alapozza a motorcserét, mert traktoros hangja akár a befecskendezőtől is lehet, meg sok egyéb mástól, de azért még motort nem kell cserélni.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-24 11:12 szenti részére

Igen, tartósan nyomni kell a gombot.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó