2025. Március 19. Szerda - József
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
MOTOROLAJ 1-4.
RX-8 13B-MSP Renesis 100000 km.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2015-06-09 09:15 Zsakaay részére
Nincs digitális szervizkönyv, viszont érintett az autó a légzsák "akcióban", ezért érdemes egy hivatalos Mazda márkaszervizt felkeresni.
Zsakaay | 2015-06-08 14:16
Tisztelt Mazda-autó!
A héten mi is Mazda 6 tulajdonosok lettünk. A megvásárolt kocsi 2003-as, de 2007-ben hozták az országban. Érdeklődni szeretnék, hogy van-e valamilyen szervíztörténete, amiért érdemes lenne bemennem lekérdezni. Az alvázszáma: JMZGG14T231137243.
Előre is köszönöm a segítségét.
mazda-auto.hu | 2015-06-05 10:42 bezse részére
Innen nehéz megmondani, mi a probléma oka. Lehet, hogy két teljesen külön dolog az olajfolyás, és a fogyasztás növekedés. Ha összefügg a kettő, akkor elsősorban nagymértékű befecskendező fellazulásra lehet gondolni, de ebben az esetben a DPF lámpa már biztosan villogna. Lehet, nincs is szűrő az autóban, mert kiszerelték. Látni kellene.
bezse | 2015-06-04 22:29
Tisztelt Mazda-auto!
Hétfőn vettem egy 2006-os 105 kW-os, DPF-es mazda 6-ot.
A Mazda óbudában az átnézésnél mondták, hogy folyik az olaj a vezérlésnél, de mivel azt úgyis cseréltetni akarom, nem gáz.
Elhoztam az autót, még aznap olajtócsa volt alatta és álló helyzetben égett olajszagot tolt be a klíma, ezért másnap kora reggel vittem vezérlés- és olajcserére, egy Kwikfit-be.
Még aznap kész volt, minden rendben volt vele. 2 nap elteltével az autó fogyasztásmutatója kb. a dupláját mutatja az eddiginek, 70-tempomatnál 11-12 l, majd visszajött az égett olajszag is. DPF lámpa nem jelez.
Kicsit féltem ettől az autóvásárlástól, de nem gondoltam, hogy 2 nap után jön a pánik...
Köszönöm a segítséget!
üdv.
Szeremi Balázs
szucsfe | 2015-06-04 14:26 alk3sh részére
Köszönöm a választ!
Az a bajom vele, hogy néha kicsit megtorpan 2500 -as fordulat körül, csettegő hangja van az EGR szelepnek (kivéve teljes gázon), és bedobálja a P0401 , és a P0404 -es hibát. Az utóbbi időben ezek mellé még a P2009 -es hibakódot is bedobja néha.
Ezek ismeretében mi a vélemény?
Érdemes ledugózni?
alk3sh | 2015-06-04 14:14 szucsfe részére
szucsfe | 2015-06-04 06:11
Tisztelt Mazda-autó, Tisztelt Fórumtársak!
Őszinte választ kérnék arra, hogy DPF nélküli, 2003 -as, 2.0D M6 -nál milyen előnye, és milyen hátránya lenne annak, ha az EGR szelep ki lenne iktatva.
Köszönöm!
adam0325 | 2015-06-03 21:36
2006 évj. 2.0CDH GT 143le.
alv.sz.: JMZGG14R661644339
és még a szokásos kérdést feltenném én is a légzsákkal kapcsolatban én is.. :)
Köszönöm!
arsenaljee | 2015-06-03 17:35
mazda-auto.hu | 2015-06-03 08:57 arsenaljee részére
Már éppen ideje lenne egy klíma fertőtlenítésnek, a feltöltés nem feltétlenül szükséges.