2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2015-06-09 09:15 Zsakaay részére

 Nincs digitális szervizkönyv, viszont érintett az autó a légzsák "akcióban", ezért érdemes egy hivatalos Mazda márkaszervizt felkeresni.

Zsakaay | 2015-06-08 14:16

Tisztelt Mazda-autó!

A héten mi is Mazda 6 tulajdonosok lettünk. A megvásárolt kocsi 2003-as, de 2007-ben hozták az országban. Érdeklődni szeretnék, hogy van-e valamilyen szervíztörténete, amiért érdemes lenne bemennem lekérdezni. Az alvázszáma: JMZGG14T231137243.

Előre is köszönöm a segítségét.

mazda-auto.hu | 2015-06-05 10:42 bezse részére

 Innen nehéz megmondani, mi a probléma oka. Lehet, hogy két teljesen külön dolog az olajfolyás, és a fogyasztás növekedés. Ha összefügg a kettő, akkor elsősorban nagymértékű befecskendező fellazulásra lehet gondolni, de ebben az esetben a DPF lámpa már biztosan villogna. Lehet, nincs is szűrő az autóban, mert kiszerelték. Látni kellene.

bezse | 2015-06-04 22:29

 Tisztelt Mazda-auto!

Hétfőn vettem egy 2006-os 105 kW-os, DPF-es mazda 6-ot.
A Mazda óbudában az átnézésnél mondták, hogy folyik az olaj a vezérlésnél, de mivel azt úgyis cseréltetni akarom, nem gáz.
Elhoztam az autót, még aznap olajtócsa volt alatta és álló helyzetben égett olajszagot tolt be a klíma, ezért másnap kora reggel vittem vezérlés- és olajcserére, egy Kwikfit-be.
Még aznap kész volt, minden rendben volt vele. 2 nap elteltével az autó fogyasztásmutatója kb. a dupláját mutatja az eddiginek, 70-tempomatnál 11-12 l, majd visszajött az égett olajszag is. DPF lámpa nem jelez.

 

Kicsit féltem ettől az autóvásárlástól, de nem gondoltam, hogy 2 nap után jön a pánik...

Köszönöm a segítséget!

üdv.

 

Szeremi Balázs

szucsfe | 2015-06-04 14:26 alk3sh részére

Köszönöm a választ!

Az a bajom vele, hogy néha kicsit megtorpan 2500 -as fordulat körül, csettegő hangja van az EGR szelepnek (kivéve teljes gázon), és bedobálja a P0401 , és a P0404 -es hibát. Az utóbbi időben ezek mellé még a P2009 -es hibakódot is bedobja néha.

Ezek ismeretében mi a vélemény?

Érdemes ledugózni?

alk3sh | 2015-06-04 14:14 szucsfe részére

"Kapsz" minimális plusz erőt mivel nem engedsz vissza kipufogó gázt a motorba (a kapsz erőt azt képletesen értrem)... így több "friss"levegőt kap s ezáltal minimálisan erősebb lesz a motorod. Viszont legalább károsanyagot bocsájtasz ki :) ha ledugózod asszem hibát ír be ha jól emlékszem. Ha nem életbevágó akkor tökmindegy hogy ledugózod vagy sem mert észre sem veszed... nyilván van pozitív hatása is meg negatív is.

szucsfe | 2015-06-04 06:11

Tisztelt Mazda-autó, Tisztelt Fórumtársak!

Őszinte választ kérnék arra, hogy DPF nélküli, 2003 -as, 2.0D M6 -nál milyen előnye, és milyen hátránya lenne annak, ha az EGR szelep ki lenne iktatva.

Köszönöm!

adam0325 | 2015-06-03 21:36

2006 évj. 2.0CDH GT 143le.

alv.sz.: JMZGG14R661644339

és még a szokásos kérdést feltenném én is a légzsákkal kapcsolatban én is.. :)

 

Köszönöm!

arsenaljee | 2015-06-03 17:35

Tisztelt MAzda-Autó! Autómban észre vettem, hogy ha enyhén nyomom be a kuplungot, akkor rezeg a pedál a talpam alatt, ezt csak akkor veszem észre, ha csak egy kicsit (pár mm-t) lenyomva tartom a pedált. Ebből mire lehet következtetni? Lehet valami probléma az autóval? (2,2 literes, 2011-es 180 e km) én a kettőstömegű lendkerékre gyanakszom, mert elvileg az felel a rezgéscsillapításért?

mazda-auto.hu | 2015-06-03 08:57 arsenaljee részére

 Már éppen ideje lenne egy klíma fertőtlenítésnek, a feltöltés nem feltétlenül szükséges.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó