2025. Január 18. Szombat - Piroska

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2015-05-28 10:38 bezse részére

 Nem érintett.

BZ | 2015-05-27 22:54 EnergieLaczy részére

Szia ÉnergieLaczy,

nem tudom, mennyire vagy a Conti-szíjas történet részleteinek a birtokában, de egy kérdés szöget ütött a fejembe. Ha a szíj nyúlása miatt elugrott a vezérlés, akkor hogy lehet hogy mindez csak az egyik hengerben okozott galibát, a többiben (de legalább a vele párban dolgozóban) meg nem? Nem kötekedni akarok, csak ennyiből nekem nem áll össze a sztori.

Üdv,

BZ

Plesztik | 2015-05-27 21:40

Tisztelt Mazda Autó,

Nekem egy 2.0 121 lóerős 2007-es évjáratú dízelem van és a következő a gondom vele. 2000-es fordulat alatt, (vagy csak ott veszem észre?) fordulatszám ingadozást figyeltem meg. Ez jelentkezik alapjáraton és menent közben is. Teljesítményveszés nincs, az autó szépen indul.  A tippeket előre is köszönöm!

tibor81 | 2015-05-27 21:20 EnergieLaczy részére

Köszönöm a tanácsod a szerelöm is azt mondta hogy gyárinál nincs jobb és ö is járt úgy hogy a contiszíj 80ezerkm körül elszakadt.

Üdv:Tibor

 

bezse | 2015-05-27 19:05

 Tisztelt Mazda-auto!

Én is a légzsák visszahívásról érdeklődnék. Adatok:
Mazda 6 (2006) CDH 2.0 105 Kw
alvázszám: jmzgy19r671436144

 

Köszönettel:
Szeremi Balázs

EnergieLaczy | 2015-05-27 18:39 tibor81 részére

 Szia tibor81!

 

Jól döntöttél ha gyári vezérműszíjnál maradtál.

 

Másoknak is egy tanulságos történet, ami nemrég történt egyik haverommal.

Nem Mazdája van, hanem A.di ezt nézzük el neki.

30.000 km megtétele után egyik reggel azt vette észre hogy mintha csak 3 henger menne a 4-ből.

Elment tesójához átnézni a járgányt.

Laza volt a Continental vezérműszíj, feszítő végállásban.

Levették a szíjat, kézzel 30 cm-nyi részt meg tudták nyújtani +2 mm-rel!

Mivel tesója szervízes és ők cserélték le a szíjat, számlával, tapasztalatokkal SOS-be kikűldték a szíjat a Continentálhoz panasszal együtt.

Continental akart adni cseredarabot, ők persze nem kérték és mostantól nem fognak venni Continental vezérműszíjat.

Kompressziómérés alatt kiderült hogy motor egyik hengerében 6 bar a nyomás 11 bar helyett. 2 szelep elgörbült, dugattyú csere, gyűrűzés, motorfelújítás.

Végül benyújtották a számlát a Continentalnak /szerelés alatti csereautó bérlési díjjal együtt/ és Conti szépen fizetett is, elismerték a hibát hogy az ő szíjuk miatt keletkezett a kár.

30.000 km és nem pedig 120.000 km-ről van szó!

 

Üdv ÉnergieLaczy

 

 

arde0902 | 2015-05-27 17:49

Tisztelt Varga úr!

2010 10. havi 2.2 d Mazda6 van a birtokomban,139000km-rel.A vezérműlánc karbantartásával kapcsolatban szeretnék információhoz jutni(km intervallum,teendők,stb),de sehol nem találok semmit,állítólag a kézikönyv sem tesz említést róla(nekem nincs).Kérném megtisztelő segítségét!

Üdv&köszönöm!

Bela77 | 2015-05-27 10:58

Tisztelt Mazda Autó,

Kérem jelezzék, hogy a 2006-os évjáratú 89kw-os DPF-es diesel Mazda 6-osomhoz hány liter olajat kell betölteni utántöltéskor. A gépköny 4,9-5,1 litert ír (szűrőrcserétől függően), egy korábbi (nem Önöknél történt) szerviz munkalapján viszont csak 4,1 litert látok.... Lehet ennek valami oka? Ugyanígy talányos számomra a váltóolaj is, a gépkönyv 2,55l-t ír (6 seb. váltó), az "olajos" oldalakon van ahol 2,9l-t látok.

Továbbá kérem, hogy küldjenek tételes árajánlatot (privát email címemre, mert ott hónapok múlva is megtalálom majd) vezérműszíj cserére, fél éven belül esedékes, de elképzelhető, hogy előre hozom...

Köszönettel,

B

MazdaAuto | 2015-05-27 08:18 Dante részére

 Gázosítással kacsolatban nem tudok nyilatkozni. Nincs tapasztalatunk a témában. Gázüzeművé alakított autókat nem szervizelhetünk. Ettől függetlenül én nem vagyok a híve.

csipu20 | 2015-05-27 07:34

T. Mazda-Autó!

 

Érdeklődni szeretnék, hogy a következő alvázszám érintett a légzsák visszahívásban?

JMZGY19T201199250

 

Illetve érdeklődnék, hogy milyen árban van egy olyan kormány kapcsoló ami az első ködlámpát is vezérli.

 

Köszönettel:

csipu20

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó