2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


confiance | 2015-02-23 12:04

 segitség kérés !

1 első dolog mennyibe kerul az a teljes cső ami a szervo szivatyubol jönn le felé és radior mögöt bal első keréknél ivel el .komplet .  mazda 6 1.8 te sport .2004.

a másik  mi lehet a gond, ha valaki beül az anyos ulésre, 10-ből 7 szer el kezd világitani 4 szer majd idővel folyamatosan ugy marad az airbag visszajelző muszerfalon .de ha leálitom ujra indit van első de van 2 3 szor megismételve eltunik a vilogás jelzése.mintha minden a régi frankó lenne .

 

mazda-auto.hu | 2015-02-23 11:32 drnet részére

 Elvileg az utastérben a ROOM 15A.

drnet | 2015-02-22 10:44

Tisztelt mazda-auto!

 

A  melyik a csomagtartó világítás biztosítéka? (2008.08-as az autó, már az új kasznis.) Bütyköltem a világítást, és zárlatot csináltam, de nem találok kiégett biztosítékot. Remélem nem valamelyik vezeték olvadt el.

mazda-auto.hu | 2015-02-20 14:53 rasotamas részére

Ha nem kap "értesítést" a motor forgásáról a vezérlőpegység, akkor nem csak a fordulatszámmérő működését befolyásolja, hanem sok minden mást is.  Ha viszont a főtengely pozíciójáról nincs adata, az nem befolyásolja a fordulatszámmérő működését, a  motorét viszont igen. A jeladókon lehet ellenállást mérni, melyből megállapítható az épségük.

rasotamas | 2015-02-20 12:14 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ! A CKP szenzort kizárná? Pont amiatt tartanám életszerűnek, mert nem működött a fordulatszámmérő. Arra gondoltam, mivel irreális értékeket kapott a jeladótól inkább lekapcsolt 10 másodpercre

alk3sh | 2015-02-20 09:27 Horvbal79 részére

 Pont azért kapcsolja egyből világítást mert ausztriai s ott kötelező a világítás. Átkötések kellenek hozzá de én nem izgatnám magam miatta s hozzá sem nyúlnék, Mikor elindítod eltekered off-ba s nem világít.

 

Automata tükör sztem ezekben nincs még enyém is gombos:)  valszeg szintén bontással átkötéssel lehetne megoldani.

Ezt érdekesnek találtam amúgy én is hogy ezek nem alap dolgok, mert a 2004-es meganeban is automata ablakfelhuzó van meg behajlótükör  :) pedig az töredékéb ekerült az m6-hoz képest:) (lowcost) Japánban lehetnem fontos az ilyen extra

 

mazda-auto.hu | 2015-02-20 07:25 rasotamas részére

 A mennyiségszabályzó szelep hibája is okozhatja a jelenséget, de izzítási probléma is. A fordulatszámmérő dolog ettől valószínűleg független.

Horvbal79 | 2015-02-19 17:47

 Tisztelt Mazda-autó!

2008-as 6os mazdám van 2.0 diesel.Az után szeretné

k érdeklődni hogy van-e  arra lehetőség hogy amikor a kocsit távirányitóval becsukom akkor a tükrök is becsukódjanak?Illetve hogy a xenon ne villágítson folyamatossan azt ki lehet kapcsolni mazdaszervízben?(amint elindítom az autót azonnal felkapcsolja a lámpát mindegy milyen állásban van a kapcsoló)Dvd alapú navi van benne,ehhez létezik valami friss térkép amin rajta van magyaroszág is,ha van akkor mennyibe kerülne?.(a gyárija 2008-as és csak nyugat-európa van benne.Ausztriában vásároltam a kocsit.

Köszönettel:

Balázs

köszönettel

 

arsenaljee | 2015-02-19 16:25

sziasztok! 2011-es rendszerre (navis) Bluetooth-ot szeretném beállítani a kocsiba, ehhez tud valaki adni valami segítséget? vagy valahol lehet hozzá találni magyar nyelvű leírást? segítsetek plíz!

rasotamas | 2015-02-19 14:31

Kedves mazda-auto Érdeklődnék, találkoztak-e már az alábbi tünetekkel: Dadog a motor hidegindításnál, ami hengerfejtömítés-csere után jelentkezett (melegedett a hűtővíz, mert lefogyott a tömítésen át), azóta már több mint 1000 kilometer megtettem. Üzemanyaghiányosan kihagy a motor kb indítás után 1-2 percig, utána még kb 1 percig terhelésre, alapjáraton már nem. Tegnap kb 16 óra állás után -12 fokban rendesen bezuhangatott az alapjárat indításkor, de le nem állt. A fordulatszámmérő kb 10 másodpercig 0-t mutatott járó motor mellett! Fehér volt a füst bemelegedésig ,utána szépen elmúlt. Ha bemelegszik tökéletes. Kájha működik. Jól húz. 60-100 4esben 7.3, 80-120 5-ösben 12 másodperc, elvileg ennyinek is kell lennie. Emellett megvan még a végállásban motort fullasztó szervokormány, ami előtte is megvolt. Ma nem volt olyan vészes, csináltam egy felvételt: https://www.youtube.com/watch?v=SCCy4MCAOHg A fehér füst valószínűleg cask a reggeli pára, 1,5 kilometer után megálltam, megnéztem és nem volt már semmi. Eddig olyan tippeket kaptam, hogy CKP jeladó rossz/rossz pozícióban van/kontakthibás vagy SCV szelep. Hangsúlyozom, a hengerfejtömítés-csere előtt nem volt ilyen probléma, illetve bemelegedés után semmilyen probléma nem jelentkezik. Kérem ossza meg velem, ön mire gondola, illetve hozzávetőleg milyen összeg lenne diagnosztizálni, megjavítani?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó