2025. Január 23. Csütörtök - Zelma

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zozyka | 2014-06-18 16:13

 Tisztelt Mazda-Autó!

M6 2.0d 100kW 2003 autó esetében az üzemanyagszivattú hibája adhat pöfögő/dobolás jellegű hangot?
 

Zozyka | 2014-06-18 12:42 EnergieLaczy részére

 Csak most olvastam amit írtál! 
Köszönöm szépen az információkat!
 

szucsfe | 2014-06-18 07:23

Sziasztok! Segítsetek légyszi! Még mindig nem találom a klíma kondenzvíz elvezetőt a Mazda6 kombin. Már alámentem a kocsinak, a Webasto kályha csövét megtaláltam, de a klíma kondenzvízét nem. Hol találom? Egy kb 10mm átmérőjű, 15-20mm hosszú csonkot találtam a tűzfalon, de semmi cső nincs rajta. Hogy tudom kitakarítani?

Köszönöm!

Benji04 | 2014-06-16 17:27

 Sziasztok! 2004es mazda 6-on úgy néz ki hogy elment a navi kijelzője. Esetleg tudna valaki komplett navit vagy csak kijelzőt? Hol lehetne érdeklődni ez ügyben?

 

Előre is köszönöm a segítségeket!

mazda-auto.hu | 2014-06-16 15:56 dana részére

 Elvileg nem lötyöghet túlságosan, de csak kiszerelve lehetne eldönteni, mi van elkopva. A hajtótengely csak a csapágyazással együtt van ~100e Ft körüli áron. A belső csukló hibája kevésbé jellemző, a külsőhöz képest.  

mazda-auto.hu | 2014-06-16 12:12 tronic részére

 Igen, rendelhető. Postával együtt kb 5700,-Ft.

mazda-auto.hu | 2014-06-16 12:11 gege1 részére

 Más Mazda szervizeket nem szoktunk minősíteni, így csak magunkat tudom ajánlani.  Autó-Expanzió Kft, Békéscsaba, Dobozi út 108.

Mindenképpen logikus sorrendben kell végigmenni a meghibásodási lehetőségeken, mert valószínűleg még így sem lesz olcsó.

mazda-auto.hu | 2014-06-16 12:07 kunokbalint részére

 Igen, az jó bele.

mazda-auto.hu | 2014-06-16 12:06 ladanyizo részére

 Mi köszönjük!

dana | 2014-06-16 10:06

 Üdv!

Mazda 6 2004 136 diesel autóm van.

Nemrég a kocsi alatt voltam és azt tapasztaltam, hogy a jobb belső féltengelycsukló a difiből kijővő tengelyen lóg. Lötyög ha fel-le mozgatom. A bal oldali csak tengelyirányban mozog 1-2mm-ert. Ez is mozog tengelyirányban 1-2mm-ert viszont függőlegesen is lötyög. A csukló belső részén nem lötyög a tengelyen, inkább ívesen lötyög, tehát a tengely vége felé. Kérdésem hogy ez a belső csukló belső fogazás hibája lehet, vagy esetleg a kihajtás tengelye van elkopva. Nem mindegy mit kell cserélnem. Külön lehet e kapni ezt a hajtótengelyt? Tehát ami kijön a difiből a belső csuklóig. Ez a jobb oldali, a hosszabb, amit még tart egy csapágyas ház is. Ez okozhat balra fordulásnál, terhelés alatt kattogó hangot, vagy az inkább a külsö csukló miatt van?

Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó