2025. Január 23. Csütörtök - Zelma

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Csabamax | 2014-06-05 15:12 mazda-auto.hu részére

 Nagyon köszönöm!!!! :)

mazda-auto.hu | 2014-06-05 14:10 Csabamax részére

 Amikor ez az adat kerül kijelzésre, tartani kell benyomva az info gombot.

Csabamax | 2014-06-05 11:24 mazda-auto.hu részére

 

Igen, ez az átlagfogyasztás. Hogy lehet nullázni?

mazda-auto.hu | 2014-06-05 10:09 Csabamax részére

 Valószínűnek tartom, hogy ezek az átlagfogyasztási adatok. Amennyiben ez túl régen volt nullázva, akkor csak nagyon sok azonos körülmény mellett megtett kilométer után fog közelíteni a valós, aktuális fogyasztáshoz.

mazda-auto.hu | 2014-06-05 10:05 perendi.marci részére

 Egyetlen adat van 2006.01.23., 66000 km.

mazda-auto.hu | 2014-06-05 10:02 pearce.20 részére

 Az utolsó bejegyzett szerviz: 2012.09.24., 99606 km. Autohaus KeBler, Burkardroth, DE. Előtte 20000 km-en belül megvoltak a szervizelések, csak éppen az első történt túl későn, 30000 km-nél.

Csabamax | 2014-06-05 09:32

Tisztelt Mazda autó!

 

Van egy Mazda 6  1,8 2003 évjáratú gépkocsim. KB két hónapja van meg az autó és nagyjából 3000 Km-et mentünk vele. Nem mértem a fogyasztást, csak a kijelzőt figyelem ami max 8,9 és min 8,7 L/100 km fogyasztást mutat. A 3000 km-erből KB 700 km-et városban, ás a többi 2300 km-et hosszú úton tettük meg. A kérdésem, hogy ez rendben van? Igazából a 0,2 L különbség tűnik nagyon kevésnek.

 

Köszönöm segítségüket!   

 

perendi.marci | 2014-06-05 09:08

 Tisztelt Mazda - autó!

Érdeklődni szeretnék az alábbi alvázszámú -- JMZGY19R201194393 -- jármű szervíz előéretéről. Bármi érdekel az autóról ami szerepel a nyilvántartásukba.
E-mail címem: perendi.marci@gmail.com
Előre is nagyon köszönöm! Üdv. 

mazda-auto.hu | 2014-06-05 08:48 istvan813 részére

 Mi még nem találkoztunk hasonló esettel, így látatlanban nehéz megmondani, mi okozza a hibát. Az újabb váltó gond nélkül "felmegy" a motorra, de a kapcsoló mechanikát, és a féltengelyeket is cserélni kell.

mazda-auto.hu | 2014-06-05 08:43 Pusy részére

Sok minden lehet, elképzelhető pl. hogy kompresszióra visszavezethető probléma, mondjuk tömítetlen befecskendező rögzítés miatt, de lehet akár beragadt EGR is, stb...

 A "turbó működik" egyébként egy nehezen értelmezhető fogalom, mert a turbó működését elsősorban a motor működése határozza meg.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó