2025. Február 5. Szerda - Ágota

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2012-04-16 10:58

Még egy kérdés. Hibakód olvasás után nézegettük az egyéb paramétereket. a légtömegmérő, üzemanyagnyomás, turbónyomás elvárt és mért értékeit. A turbonak mennyi a maximális nyomása? És ez kb. mekkora fordulatnál jelentkezik? Köszönöm!

dana | 2012-04-16 10:54 mazda-auto.hu részére

Üdv! A múltkori lefulladásos, leszabályzásos problémával kapcsolatosan írok. Kicseréltem a gázolajszűrőt. Tele volt mocsokkal. Utána már nem fulladt és nem torpant az autó. Érdekes mert, kb 10.000 km óta cseréltem. Valahol nagyon jó gázolajt tankolhattam. Viszont a leszabályzás még mindig előjön. Megnéztük a hibakódokat. Volt egy pár. :) :) C1119, B1318 Ez az ABS/TCS rendszer adatátviteli hibája lehet? Esetleg egy csatlakozó átnézés tisztítás jól jöhet? Biztosíték, földelés megnézése? Következő hiba: P0093 Ennél az üzemanyagnyomással lehet gond úgy gondolom. Az érzékelő csatiját megnéztem, kitisztítottam. Esetleg a nyomásszabályzó szelepet kellene megnézni a nagynyomású szivattyúban? Gondolom mert ha átjutott kosz az üzemanyag szűrőn akkor itt is okozhat galibát. Ha menthetetlen külön lehet ilyet kapni? Mennyibe kerülne? Egyébként van külön szűrő a szivattyúban? Ha igen ki lehet venni, illetve ultrahanggal meg lehet takarítani? De lehetséges hogy ez a hibakód csak az elkoszosodott gázolajszűrő miatt lehetett? Mivel nyomáscsökkenést okozott? A harmadik hibakódcsoport. B2388 B2389: Ez a Xenonra vonatkozik? Gondolom hogy a sok magától való lekapcsolás miatt. Ennek mi lehet a javítása? B2615 B2616 B2619 B2735 Ez meg mind a magasságérzékelő és magasságállító motor valamilyen áramköri hibájára utal? Itt is lehet gond csatlakozóval? Hát ennyi hirtelen. Úgy gondolom érdemes lenne megint megnézni, mivel kicseréltem a gázolajszűrőt, és a nyomás így már rendben is lehet. Lehetséges hogy a leszabályzás a C1119, B1318 ABS/TCS hibakód miatt történt? Egyébként érdemes valamilyen üzemanyagrendszer "takarító" folyadékot megpróbálnom? Ha igen milyet ajánl? Köszönöm a millió segítséget!

toget | 2012-04-15 20:20 mazda-auto.hu részére

Ilyen elektronikát milyen árban tudnának nekem adni? Mennyire bonyolult ennek a bekötése? Esetleg be tudom szerezni ezt valamilyen boltban is?

majdnemmérnök | 2012-04-15 09:13

Üdv Mindenkinek! Az alábbi problémát azért írom le,hogy hátha valakinek segítek vele.Reggel indítás után iszonyat csikorgás jött a hajtásszíj irányából.Minden görgő és a generátor szabadonfutó is meg lett nézve és mégis rossz.A hajtásszíj háromszori levétele után végre meg lett a hiba.A szíj hornyaiba beletapadt apró kavicsok adták a hangot.Szíjcsere után újra csend van.

csaba513 | 2012-04-14 21:32

Köszönöm a válaszokat! Sztem a Ferodo-t választom!

rbaggio | 2012-04-14 12:37

Tisztelt MAzda-Autó! Egy kuplung szerkezet+kettős tömegű cserén esett át 6-osom. Most (eddig kb 50km telt el) első fokozatban illetve hátramenetben apró rángásokat észlelek..ha nem én indulok megfigyelhető, hogy a kerék is mintha "akadozva" forogna... A szerelő szerint ez normális amíg össze nem kopnak az új részek...ez valóban így van? (többi fokozatban való váltáskor vagy menet közben már nem érzek semmi rendelleneset) Vagy van valakinek tapasztalata akinél hasonló cserét végeztek? Köszönöm

mazda-auto.hu | 2012-04-13 11:57 toget részére

Sajnos a későbbi állandó világításos Mazdák esetében is világítanak az izzók indítózás közben. Ennek hátrányos hatásait szoktuk egy elektronikával kiküszöbölni, mely 12-12,5 V alatt blokkolja a feszültséget az izzók irányába, hiszen indítózáskor ennél alacsonyabb a rendszer feszültség.

toget | 2012-04-13 11:36 mazda-auto.hu részére

Az elektromos ablakok is a gyújtás ráadásával lesznek aktívak, nem? Azért nem kötöttük rá a gyújtásra egyébként, mert a ledeknek nem tesz jót az indítózás miatti ki/bekapcsolgatás. Egyébként, ha jól láttam, a motortérben is rá lehetne kötni a gyújtásra. Ha csak ez az elektromos ablakos megoldás van, akkor szerintem inkább marad a helyzetjelzőre kötve.

mazda-auto.hu | 2012-04-13 09:58 toget részére

2002-ben még nem volt állandó világítás a Mazda típusokban, így a Hatos egyéb kiviteleiben sem. Tehát ezt ne keresd! A motortérben nehéz bármit is javasolnom, mely csak gyújtáson kap, és állandó áramot, illetve rá lehetne csatlakozni. Az utastérben viszont az elektromos ablakok biztosítékára (P.WIND) rá lehetne kötni ezt a kis áramfelvételű világítást, csak így a tűzfalon át kell fűzni egy kábelt.

mazda-auto.hu | 2012-04-13 09:25 csaba513 részére

A Remsa olcsó, de eddig nem volt rá panasz, a Bosch hajlamos nyikorogni, az ATE, FERODO szintén jó.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó