2025. Február 5. Szerda - Ágota

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-04-18 08:40 rbaggio részére

Igen, lehetséges, hogy javulni fog a helyzet.

mazda-auto.hu | 2012-04-18 08:39 mcgoat részére

Egyelőre csak hivatalos Mazda szervizekben lehet kérni a lehívását. Alvázszám alapján meg tudom írni, mikor, és mit végeztek legutóbb.

mazda-auto.hu | 2012-04-18 08:38 mcgoat részére

Csak igen bonyolult és átgondolt megoldással, különben a vezérlőegység észreveszi a beavatkozást, és hibakódot fog generálni. Évjárattól függően viszont van különbség a világításkapcsolóban, így egyes modelleknél elképzelhető, hogy elég a világításkapcsolót cserélni. De a ennek próbája egy kapcsoló ára30-40e Ft), és ezt eddig senki nem vállalta be.

mazda-auto.hu | 2012-04-18 08:32 dana részére

A turbónyomás nem köthető fordulatszámhoz, hiszen a turbót a kipufogógáz nyomása hajtja, az pedig nem fordulatszámfüggő. Ráadásul a kipufogógáz nyomása által hajtott turbinakerék fordulatszámát a beömlő oldal kompresszor kerekére ható terhelésfüggő nyomás is fékezi valamelyest. Tehát maximális turbónyomást elsősorban felsőbb fokozatokban közepes fordulatszámon hirtelen teljes gázt adva lehet mérni rövid ideig. A Mazda egyébként hivatalosan nem ad meg turbónyomás értékeket, kizárólag a turbófeltöltő épségének ellenőrzéséhez köti a nyomás meglétének vélelmezését. Illetve ezen kivül a nyomásszabályzó beavatkozó elemek helyes működését ellenőrizteti.

rbaggio | 2012-04-17 21:26 mazda-auto.hu részére

Köszönöm, a lendkerék LUK gyártmány a kuplung szett pedig japán.Mindkető vadonatúj és megbízható forrásból..Lehet, hogy hibás valamelyik? Vagy létezik olyan, hogy "össze kell kopniuk"?

mcgoat | 2012-04-17 21:03 Luki részére

Ha még nem szedted szét, akkor próbáld meg felprogramozni. Húzd le a hátsó ablakot, hagyd nyomva a gombot 2-3s-ig húzd fel az ablakot gomb megint marad nyomva és láss csodát már megy is a vezetőtől is az ablak

mcgoat | 2012-04-17 20:56

Az E szervizkönyvhöz hogyan lehet hozzáférni? Most lépet 250000 fölé a Km és szeretném tudni, hogy mikor volt olajcsere, esetleg milyen olaj került bele. Valamint, olvastam, hogy volt valami szoftverfrissítés a részecsekszűrő regenerálással kapcsolatban, ezt is jó lenne tudni, az autómon elvégezték-e.

mcgoat | 2012-04-17 20:52 mazda-auto.hu részére

ÉS ezt az állandó világítást, hogyan lehet kikötni, vagy átkötni, hogy a ne a xenon égjen orrba szájba?

dana | 2012-04-17 12:00 mazda-auto.hu részére

Igen terhelve gondoltam. Ugyanis néztük menet közben is a géppel és szépen rajzolta a grafikonokat. Azért gondoltam hogy mennyi lehet a max, hogy az enyém rendben van-e. Elvileg beállítottuk hogy az elvárt és a jelenlegi értékeket jelezze és nem volt nagy eltérés.

dana | 2012-04-17 11:57 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Igen töröltünk minden kódot. Hétvégén megnézzük. Úgy tudom vannak olyan pumpák más márkákban amiben nincs szűrő. Ezt elvileg ki lehet belőle "operálni?" Vagy egyben mehet az ultrahangos tisztítóba?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó