2025. Február 7. Péntek - Tódor

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pampallini76 | 2011-10-21 10:39

Tisztelt Mazda-autó! Az lenne a kérdésem, hogy az 1,8-as benzines mazda6-nál kell-e szelephézagot ellenőrizni. Ha kell milyen gyakran. A kezelési könyvben csak a dízelnél van feltüntetve. Köszönöm

mazda-auto.hu | 2011-10-21 09:47 Zozyka részére

1.Valószínűleg a kuplungtárcsa és a szerkezet már nem az igazi. 2. Nem jellemző, könnyen lehet, hogy "hozzányúltak" a műszerfalhoz, de akár magától is meghibásodhat, de ez ritka.

mazda-auto.hu | 2011-10-21 09:43 nagyand részére

Az öníndító valóban jóval nagyobb áramot vesz fel, mint a többi fogyasztó, és az izzítógyertyák is sokat fogyasztanak. Valószínűleg a rossz a kontaktus a bika és az autó közzött, illetve könnyen lehet, hogy az akkusaruk, vagy például a testkábel érintkezési hibás. Le kell szerelni, és megtakarítva, kissé megcsiszolva visszaszerelni a sarukat, és a szintén 10-es fejű kulccsal oldható testpont csatlakozást.

geszti | 2011-10-21 09:16 nagyand részére

azért egy izzó fogyasztást ne hasonlítsunk össze az inditáshoz szükséges felvételhez.

nagyand | 2011-10-21 07:33 EnergieLaczy részére

Ma reggel megpróbáltuk bebikázni, de ugyan az a probléma. Mazda-auto találkoztatok már a korábban írt hibajelenséggel?

Zozyka | 2011-10-21 06:24

Tisztelt Mazda-autó. kb. 1 hónapja vásároltam egy 2003 mazda 6 2.0 d-t. A kilométermutató szerint 162e km volt benne.A motortérben és az utastérben kb ilyen "korúnak tűnik". Azonban nem tudom, hogy csak hozzászoktam-e a kuplingjához (vagy beképzelem magamnak) de néha kemény a kuplung, néha meg mintha puhább lenne.Mikor benyomom, az első 1-2cm az kb holtjáték, majd ott kezd el "keményedni" és fogni.De persze mindig működik, csak mintha más lenne az ellenállása a pedálnak. illetve egy másik kérdés. Az mennyire normális, hogy mikor ráadom/vagy leveszem a gyújtást, akkor az összes mutató(ford. szám, kmóra, benin, víz) ugrik 2x egy kicsit. ÉS volt hogy nem volt tele a tank, de azt jelezte, h tele van.persze később elkezdett lecsökkeni a rendes szintre. de kb 40-50km-t mentem vele addigra. ezek viszonylag normális dolgok?

nagyand | 2011-10-20 22:12

Köszi a tippeket. Én is az akksira gondoltam, viszont ha a világítást rákapcsolom, az rendesen világít, még a reflektor is.Talán letiltana a ECU , hogy gyengének érzékeli az akksit az indításhoz?

EnergieLaczy | 2011-10-20 20:01 nagyand részére

Szia nagyand! Gyenge az akksi, akkor van hogy a mutatók fel-le mozognak indításkor. Vagy fel kell tölteni az akksit, vagy csere. Én pár éve jártam így. Akkor még az eredeti akksi volt benne, elég jól bírta. Én egy zsír új gondozásmentes Exide mellett döntöttem. Azóta nincsen vele gond. Üdv ÉNRG

rbaggio | 2011-10-20 20:01 nagyand részére

lemerült az akksi

nagyand | 2011-10-20 19:09

Tisztelt Mazda autó! Olyan problémám lenne, hogy 2003-as Mazda6 , 136 LE, deizel autóm nem indul el. Olyat produkál, hogy mikor indítok, csak kattog valami a motortérben folyamatosan, de nem teker az önindító, és a müszerfalon a mutatok fel le mozogna (sebességmérö, fordulatszámmérö,üzemanyagszint mérö). A sárga motor lámpa is világít, korábban nem szokott. A napiszámláló is lenullázódott.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó