2025. Február 8. Szombat - Aranka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szombathely | 2011-09-29 14:44

Tisztelt mazda-auto!
Arra lennék kiváncsi,hogy a vezérműszijnak van valami előjele,hogy cserélni kell?
Köszönöm!

Boki | 2011-09-29 09:32 man200 részére

Sziasztok!

nekem is egy 2009. évjáratú 2.2 D TE plus hatosom van, a 40.000 km-es szervízen jelezték, hogy egy picit megnyúlt a vezérműlánc. Garanciában cserélték kb. 1 hete, most minden OK!

mazda-auto.hu | 2011-09-29 08:28 szombathely részére

A főoldalon ezt az akciónkat hirdetjük. Minden szükséges alkatrészt cserélve 130e Ft körül alakul.

mazda-auto.hu | 2011-09-29 08:25 man200 részére

Mindössze annyi igaz a dologból, hogy utólag jónéhány autót programoznunk kell/kellett, hogy a motorvezérlő elektronika felismerhesse az esetleges lánc nyúlást. Az első példányokon még ilyen képesség nélküli PCM-ek kerültek az autókba, de szerencsére utólag programozható.

szombathely | 2011-09-28 21:25

Tisztelt mazda-auto!
Érdeklődnék,hogy egy vezérműszij csere az milyen árban van+a a befecskendező korrekciós program?
És ez mennyi idő alatt van meg?
2003.06 havi 2.0 CDH-GT Sport
Köszönöm!

man200 | 2011-09-28 19:41 mazda-auto.hu részére

Üdvözlöm!
2009-es Mazda6 2.2 CD TE Plus vásárlását tervezem. Több helyről hallottam ,hogy a motor vezérműlánccal 40000 km körül gondok vannak. Mi ennek a valóság tartalma? Milyen típushibák vannak? Korróziós gondok mint az elsögenerációsoknál?
Köszönöm válaszát:

mazda-auto.hu | 2011-09-28 14:45 szombathely részére

Megértésedet kérem, de ha a hibát okozó sok lehetőséget szűkíteni lehetne, akkor tudnék árat írni!

szombathely | 2011-09-28 13:54 mazda-auto.hu részére

Tisztelt mazda-auto!
és ennek a javítása milyen árban van Kb?
Köszönöm

szombathely | 2011-09-28 13:53 mazda-auto.hu részére

Tisztelt mazda-auto!
és ennek a javítása milyen árban van Kb?
Köszönöm

mazda-auto.hu | 2011-09-27 16:27 szombathely részére

1.A kuplung lehet szerkezeti hiba, pl. a kinyomócsapágy szorul a nyelestengelyen, de lehet, hogy valamelyik munkahenger sem az igazi már. Az első feltételezés csak a váltó leszerelésével javítható.
2. Általában szervófolyadék hiány miatt van ilyen gond, ami legtöbbször az egyik cső kidörzsölődése miatt van. Ha folyamatosan van elég folyadék, akkor vagy a szivattyúban, vagy a kormányműben lehet általában a hiba. A szivattyút könnyebb kiszerelni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó