2025. Február 7. Péntek - Tódor

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gulyas_peter | 2011-10-04 08:40

Tisztelt Mazda autó!

Köszönöm a válaszát.

A múltkor írtam, hogy kuplung benyomásakor ciripelő hangot lehet hallani. Nem csapágy hange hanem vékony magas hang. Ez csak meleg motornál van, ha hideg akkor nincs, illetve csak ksi fordulatszámon ciripel, 1000 felett nem.

Ön szerint mi lehet?

kopter | 2011-10-03 17:53 szombathely részére

Köszönöm a választ. Holnap szerintem eljátszom...

szombathely | 2011-10-03 15:06 kopter részére

Szia!
Én is voltam igy!
Vettem egy nagynyomású szivattyú szelepet de nem az volt a gond.
Kiszerelte a szerelőm a magasnyomású szivattyut és elvitte kitisztíttani de még akkor sem volt tökéletes.
Ezután átvitte a porlasztokat is.
A végén tökéletes lett.
Ja és átmosta a tankbol vezető csővet is.
Nekem már annyira szar volt,hogy úgy kellett hazahúzni.
ez az egész játszma 50000Ft ba volt.
A tisztítást Bp IV. Vasvári Pál utca 24-ben csinálták.
Nagyon korrektek.

gulyas_peter | 2011-10-03 11:48

Tisztelt Mazda autó!

Köszönöm a válaszát.

A múltkor írtam, hogy kuplung benyomásakor ciripelő hangot lehet hallani. Nem csapágy hange hanem vékony magas hang. Ez csak meleg motornál van, ha hideg akkor nincs.

Ön szerint mi lehet?

mazda-auto.hu | 2011-10-03 11:03 gulyas_peter részére

Rádió, óra, automata ablak.

mazda-auto.hu | 2011-10-03 11:02 Fulky részére

Nem is neked írtam. Fuzzy kérdezte 3 fórumunkban is ugyanazt.
Gratulálunk az autóhoz!

mazda-auto.hu | 2011-10-03 11:00 kopter részére

Sok minden lehet, de valószínűleg az üzemanyag nyomás nem stabil a nagynyomású ágon.

Fulky | 2011-10-03 10:57 mazda-auto.hu részére

Én 4 napja vásároltam ezt a kocsit, biztos nem én kérdeztem ilyesmit előzőleg, viszont tény, hogy nem olvastam végig az összes hozzászólást, ebben ludas vagyok... Azért köszönöm a segítséged!

gulyas_peter | 2011-10-03 10:55

Tisztelt Mazda-autó!

Ha akkumulátor cserére kerül sor, mit kell újraprogramozni a kocsiban? Értem ezalatt, az automata ablakot stb...

2004 2.0 CDTE

kopter | 2011-10-03 10:29

Üdv Mindenkinek! Problémám merült fel 2002-s cdte autómnál valószínűleg az üzemanyag ellátásban. A tünetek a következők: autó jár (alapjáraton) fogja magát leáll, újra indítom, vagy gond nélkül jár vagy ismét leáll. Következő: autó megy 2500-3000-s fordulaton, lepadlózom és az autó 'befullad' mintha elfogyna az üzemanyag. Visszaengedem a gáz pedált megyünk tovább...vagy leáll. Sem füst, sem korom nem mutatkozik. Van amikor megy az autó normálisan, letaposom, korom is van ahogy kell...
A kipufogó vége annyira forró, hogy nem lehet hozzáérni, már minimális motorjárásnál is !
Motortérben gázolajszűrőt kicseréltem, tankban kitakarítottam.
???

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó