2025. Február 8. Szombat - Aranka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


DOXA | 2011-08-03 06:31

Szia Mazda-auto!
Kérdezném, van-e 1szerű megoldás a tompított lencséjének a +tisztítására, úgy látom, valamijen szürkés bevonat képződött rajta. A fényerő láthatóan gyengébb,hiába cserélek égőt. Köszönettel: doxa

Fecó | 2011-08-02 18:17

Köszönöm.
A közeli olajcserénél orvosoljuk majd,(az a lényeg,inkább csak + kellemetlenséget okoz pusztán).
Zsírzógombot nem lehet valahová belerejteni?

mazda-auto.hu | 2011-08-02 13:47 Fecó részére

Biztonsági okokból teleszkopikus, azaz tengelyirányban két egymásba csúszó darabból áll a Mazda6 kormányrúdja, mint sok más autóé. Sajnos azonban a kevésbé szoros illesztés miatt rendszeres zsírzást igényel a rúd két egymásba csúszó része, különben kopogást okoz. A kellemetlenségen kívül egyébként nem okoz bizonytalanságot a futóműben.

Fecó | 2011-08-02 12:39 Fecó részére

Bocsánat.
Ja ezt a koppanást,átvétel óta azonosan hallom.
Mi lehet ez?Orvosság esetleg?

Fecó | 2011-08-02 12:31

Szervusztok.
Kérdezném a Mazda-autót/Varga urat.
Keveset szaladt F/L,2.0 CDH TE Hatosom Kormányműve.
Régóta produkál egy + koppanást,jól hallhatóan állóhelyzetben és álló motornál,ha a kormányt a kimozdítom holtjátékából jobbra-balra picit.Ugyan ezt a hangot hallom,lassú kanyarodásnál/keresztben megfordulásnál,(úttestről le-fel "ugrásnál"ha az út széle egyenletlen,3-5 cm szintkülömbséggel tarkított.
Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-08-01 15:06 onefree részére

Turbódízel motor esetében a vezérlőelektronika a léghőmérséklet és szívócső nyomás szenzorok adatai alapján viszonylag jól tudja kalibrálni a beömlő levegő mennyiségét, a légtömegmérő adatai nélkül is, így majdnem jól működik a motor. Ettől függetlenül tárolja hibának a lehúzott csatlakozót. Üresben pörgetve nincs annyi kipufogógáz, hogy jelentősebb nyomáskülönbség épüljön fel. Viszont vákuum pumpával ellenőrizhető a működtető szelep működése.

onefree | 2011-08-01 13:54

Sziasztok!

Kérdésem az lenne...MAZDA 6 TD 2003 RF5C ..Ha lehúzom a légtömegmérőt semmi nem változik..Az autó nem húz..A turbó geometriai szelepe alig mozdul...Mit tudok tenni?Szeretném szétszedés nélkül..Van valami vegyi anyag ami kitisztítja a geometriát a turbóban?

mazda-auto.hu | 2011-07-29 08:21 Vanya részére

A dízelhez 20199,-Ft.

Tywer | 2011-07-28 22:47 gulyas_peter részére

Most mérem, az autó most került hozzám nemrég talán írtam is, tudtam, hogy vannak gondjai.

Nem vagyok az a tötymörgős vezető, szóval dinamikusan közlekedek, most mentem ezzel a tankkal vegyesben 450 km-t a computer 7.9L/100km-t ír. Majd nézem mit mutat a benzinkút:)

mi ebből a tanulság?

Vanya | 2011-07-28 21:36

Tisztelt Mazda-auto!

2003as Dízel 121Le Mazda6 hoz érdekelne,kuplung munkahengerhez vezető gumicső ára?
Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó