2025. Február 11. Kedd - Bertold
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-04-01 08:38 nagyand részére
Érdekes jelenség. Ha ilyenkor levegőt szívna be a rendszer, akkor utána is puha lenne a pedál. Valami más lehet a probléma.
várati | 2011-03-31 21:50 Quni részére
Szia!
Az én autóm 2007-es 50e km-rel és a jobbrahúzást folyamatosan érzem.Nem durván, de érezhetően mindig kicsit elhúz.
Profi műszerrel,és szaktudással rendelkező szerelő szerint minden paraméter tökéletes.Ahhoz hogy ne húzzon félre,el kell állítani vmit a futómű geometriáján,így műszer szerint nem lesz jó,de nem húz el a kormány.
Én egyenlőre hagyom így.
gulyas_peter | 2011-03-31 14:03
Tisztelt Mazda-autó!
Milyen méretű pollenszűrő való 2004 2.0 CDTE 121 LE 5 ajtós M6-ba?
Hossz: 197 Szélesség 1: 216 Magasság: 25
vagy
Hossz: 216 Szélesség 1: 197 Magasság: 25
Válaszát előre is köszönöm!
gulyas_peter | 2011-03-31 14:00 Quni részére
Szia Quni!
Nekem is hasonló a problémám a jobbra húzással kapcsolatban!
Ha van vmi fejlemény kérlek írd meg!
Köszi!
szab8814 | 2011-03-31 11:53
Sziasztok! Ma egyszerre kigyulladt a MIL lámpám és a TCS visszajelző lámpám is (sárga csúszkáló autó ikon). Tudom ez elég sok minden lehet a kérdésem inkább az hogy összefügg e ez a két dolog tehát két hibajelenség, vagy van valami gond mondjuk a menetstabilizátor környékén és valami egészen más is? Persze elviszem kiolvastatni is csak kiváncsi vagyok mire számítsak:)
nagyand | 2011-03-31 11:01
Tisztelt Mazda-Autó!
M6 2003, 136LE, Disel,
Pár hete olyan jelenséget vettem észre, hogy a gyorsabb kanyarokban (pl autópálya fel-/le, hajtó) ahol hosszabb idöig tarta a "centrifugális erö" a kuplung benyomáskor, beesik a kuplung.Erösebb gyors kanyarokban bent is ragad a pedál, amig vissza nem tér az autó egyenes irányba.Mi lehet az oka? (A sebességváltás mind ettöl függetlenül zökkenömentes) Feltételezem hogy kevés a kuplung munkahengerében az olaj? Ha igen, akkor hol lehet ellenörizni ill. utántölteni?
Válaszukat elöre is köszönöm.
Quni | 2011-03-31 08:59
Szép napot!
köszönöm a segítséget asszem megpróbálom a győri mazda nippon szervit.
Üdv: Quni
mazda-auto.hu | 2011-03-31 08:50 Quni részére
Jellemző probléma az első generációs Mazda6 -ra. Előfordul, hogy még a tapasztaltabb Mazda szervizek is többszöri futóműbeállítás (persze egy árán) után tudják csak megoldani.
mazda-auto.hu | 2011-03-31 08:47 Quni részére
Erre sajnos innen a távolból nem tudom a választ.
DOXA | 2011-03-31 06:57 Quni részére
Hogy szervízben forintálisan mit jelent, azt nem tudom. Én megvettem, és kicseréltem. Természetesen egy normális szervízben jobb, szakszerűbb munkát végeznek el mint én, így az elvégzett munka értéke is értelemszerűen nagyobb. Ha valamit nem jól csináltam volna, a saját muterom emlegethettem volna.
Durván egy huszasból megállt a történet.
:) doxa