2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


anulu | 2012-02-05 14:05

Halihó! Az ülés(jobb) alatt van két csatlakozó. Az egyik a légzsákhoz megy 2db vezetékkel. A másik megy a szenzorhoz 3 db vezetékkel. Mind2 csatlakozot érdemes szerintem levenni, de előtte feltétlenül áramtalanitani kell az autót( akku saru "-" lekötésével) Ezzel persze néhány adat el fog veszni. Nekem a megtett km tünt el és a rádiót kellett újra programozni. Én azt gondolom hogy három érintkezőből egy közös és masik kettő ehhez a közöshőz képest különböző ellenállás(???) értéket kell hogy adjon. Ez attól függ hogy ülnek-e az ülésen avagy sem. Gondolom ha nem ülnek akkor a rendszer annyira "inteligens" hogy egy esetleges ütközéskor nem robbantja az utasoldali zsákot. Ez mind csak az én elméletem és lehet hogy teljesen másképpen müködik.Mindenesetre várjuk meg hogy vki akinek volt ilyen problémája vagy nagyon ismeri az is megerősitse ezt az elméletet és csak azután mérj! nem szeretném ha vmi kár érne!!! A kicsipogással kapcsolatban megprobálok kutakodni a szerviz/karbantartási könyvben , bár elég szükszavuan nyilatkozik erről a légzsák problémáról. Üdv: anulu

Gabor83 | 2012-02-05 12:14 anulu részére

Nézz bele a szervizkönyvbe, lehet, hogy ki ki lehet csipogni, mint az ABS hibámat.

Gabor83 | 2012-02-05 12:11 Buboe21 részére

Teljesen le kellene, nekem is lemegy. Néha eljátsza, hogy nem hajlandó felmenni, csak egy napot picit. Ilyenkor gyújtás le, majd ismét fel, egy kicsit feljebb megy..ezt el kell játszanom kb. 5x. Szerencsére ez elég ritka. Kattog a kormányom teljes fordulatnál, cserélt már valaki gömbcsuklót?

Gabor83 | 2012-02-05 12:08 anulu részére

Szia, Ha megmondod, hogy hol mérjek, akkor kimérem neked.

anulu | 2012-02-03 15:46

Sziasztok! Nos korábban 2 problémával jelentkeztem ezen a fórumon amiből az egyik, természetesen az egyszerübbik,megoldodott.Nevezetesen sikerült vennem rizsszem méretű izzót, ár 70 ft/db , és tökéletesen bevált. Ami a másik dolgot illeti: sajnos a kárpit eltávolitásánál elakadtam, ill. nem mertem erőltettni a dolgot mert nem szeretttem volna vmi visszavonhatatlant elkövetni. Maga az occupancy sensor (foglaltság érzékelő) teljesen ki van öntve, tehát roncsolás mentesen nem szedhető szét.A szenzor másik része, amiről itt kaptam felvilágositást, egymással sorba öszzekötött érzékelő(k) elem (kb. 4 v 5 db).Azt gondoltam hogy a kiöntött sensorból vmi ellenállás érték jön ki, igy belemértem. Sajnos egyik variációra (3 db érintkező van) sem mértem semmit még a legkisebb méréshatárban sem.Elkezdtem (szomorúan) összerakni az ülést amikor a következő "kódot" találtam a szivacson: GG2S 88 112 M5 FK 5394 FA R 94 Érdekelne hogy ez alapján lehet-e csak a szivacsot, aminek remélem szerves része az érzékelő, venni. Ha vki ebben tudna informálni azért hálás lennék! Előre is köszönöm! Szintén ha vki megtudná mondani hogy mit és milyen értéket lehet mérni a szensor kimenetén, azt is köszönettel venném. Mert ha elmegyek esetleg bontoba vételi szándékkal akkor 100%-ra szeretnék meggyőződni arról hogy amit veszek az tuti jó! Mindent előre is köszönök!!! anulu

Buboe21 | 2012-01-23 16:37

Köszönöm a választ! Sokat segített a lelki nyugalmamon. :) Üdvözletem!

mazda-auto.hu | 2012-01-23 15:46 Buboe21 részére

Igen, állítókorongos ez a motor is. Valójában az automatikus lehúzódás mértéke nem programozható, viszont teljesen le kellene ereszkednie...Normális, hogy a BC adatok s törlődnek.

Buboe21 | 2012-01-22 13:17

anulu! http://www.lomex.hu/ Én itt vettem az enyémbe izzót. Rizsszem izzónak kérjed, de azért vigyél mintát. Még egy kérdésem lenne, de tegnap elfelejtettem feltenni. Nálam BC lámpája égett ki. Kicseréltem ez izzókat, de elfelejtette, hogy hány kilométert tudok még megtenni az adott üzemanyag mennyiséggel és kb 80 km megtétele után tért magához. Ez normális? Ugyan ide kapcsolódó kérdésem, hogy ha leveszem az aksi sarut, akkor is elfelejti a BC az adatait? Előre is köszönöm a választ!

Buboe21 | 2012-01-21 23:59

Tisztelt mazda-auto.hu! Két kérdéssel fordulok feléd. Remélem tudsz válaszolni.:) Az autó egy 2001-es GF 626-os, az erősebbik kétliteres. Első kérdésem: ez a motor is állítólapkás mint a gyengébbik? Második kérdésem: Programozható-e a vezető oldali ablak automata leeresztésének a mértéke és ha programozható akkor annak mi a menete? Jelenleg nekem csak félig ereszkedik le automatikusan. Előre is köszönöm a választ! Bubó

anulu | 2012-01-11 15:10 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a támogatást/segítséget! Szerencsére a jav. kézikönyv végig vezeti a vállakozó szellemüt a az ülés szétszerelésben és felhívja a figyelmet egy-két biztonsági lépés betartásra hogy elkerüld a légzsák véletlenszerű kinyílását.Arról persze egy szót sem írnak hogy ez az érzékelő milyen jellegű, amit tőled megtudtam és ezt nagyon köszönöm!!!! anulu

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó