2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gabor83 | 2012-02-23 11:18

Tipp: nézd meg a gumiárakat rá. Nekem az alap 15-ös van, ezzel sincs különösebb bajom.

systempiti | 2012-02-21 10:46

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy most újítom fel a Mazda 626 - mat. 1997 es évjárat 1.8. és az érdekelne mivel a kocsi még darabokban van és venni szeretnék rá alufelnit. És azt nem tudom hogy mekkora az a felni ami befér úgy hogy nem akad semmibe, nem kell emelni illetve a sárvédő ívet piszkálni. Kérdezem hogy egy 18"-os elfére kanyarodásnál és hogy egyálltalán érdemes e ilyen felnit belerakni vagy esetleg jobban járok egy 17"ossal? köszönöm a segítségeteket előre is.

mazda-auto.hu | 2012-02-20 11:42 brehankft részére

Valószínűleg egy testeléses alapjárat beállítás szükséges, vagy pedig fals levegőt kap a motor valahol.

brehankft | 2012-02-18 21:33

üdv mindenkinek. Kis segitséget kérnék. Van egy 1995-ös 626-os 2000 mazdám.kb 2 hete kisebb generálon ment át az autó (generátorcsapágy,szénkefe,vízpumpa,futómű,fagyálló csere).Azóta az alapjárat nem áll vissza a kb 800-as fordulatra hanemkb 1500-on stabilizalódik. ha a stoppnál leállok, akkor meg elkezd ugrálni mintha saját magát túráztatná majd újból megáll 1500 körül.ha elektromos terhelést kap (lámpát bekapcsolom,ablakot mosok...) felmegy 2000 körülire majd megint visszakúszik 1500-ra. Hosszú út után semváltozik a helyzet. menet közben semmi probléma,csak állhelyzetben. kitisztítottam a légbeáramló szenzort a gázadagoló billentyűt is, de nem változott. ha menet közben a MAF senzor csatlakozót leszedemakkor leesik a ford szám,deakkor is csak kb 850-900 körülire,és akkor is remeg. Mi lehet a probléma? lehet a generátortól is ilyesmi, vagy csak a gázadagoló környékén keressem a hibát? kösznettel

jankule | 2012-02-15 20:59

Gabor83,én egy bontottat tettem bele,-egy benzinesét-az én dízelembe. De jó lkett. :) Am én is kérdezek egyet. AZ enyém 2.0 szívódízel,1988-as,milyen másik dizel mocit lehet beletenni??? Ha nem mazda moci az sem baj.

Gabor83 | 2012-02-14 14:20 mazda-auto.hu részére

Nálam is rángatott bizonyos fordulaton rossz gyertya mellett. Szomorú, de a 13L -20 fokban, hóban nálam is megvan, nem kirivó. Városban 10L alá nyáron sem nagyon tudok menni.

mazda-auto.hu | 2012-02-14 13:24 kpapp76 részére

Egyszerűbb esetben akár rossz gyújtógyertyák is lehetnek az okozói.

kpapp76 | 2012-02-14 11:32

Sziasztok, mielőtt betolnám egy szervizbe gondoltam rákérdeznék a következőre, hogy mi lehet esetlegesen a baj: Indítás után - én általában a 20 éves autómat szoktam járatni 3-4 percig - elinduláskor alsó fordulatszám tartományban az autó rángat. nyomom a gázt padlóig és az autó "fulladozik". majd miután kicsit bemelegedett a motor ez a jelenség teljesen megszűnik. Bár tudom, hogy mostanság irtózatos hidegek voltak, meg nem is járok nagy távolságokat az autóval így a fogyasztásom emelkedése elfogadható lenne, de a legutóbbi telitankos átlagom majdnem 13 literre jött ki. az autó: 1990-es 626 GTI 2.0i 4WS Köszönöm az ötleteket. Meg esetleg valaki végre ajánlhatna egy igazán megbízható szerelőt, mert eddig csak "fürödtem" velük. (Budapest és/vagy közeli környéken)

Gabor83 | 2012-02-13 21:45 jankule részére

Köszi, elképzelhető. Sem helyem, sem eszközeim nincsenek hozzá, igy ezt csak szervizben tudom megoldani. Milyet vettél hozzá?

jankule | 2012-02-13 21:29 Gabor83 részére

Gabor83 itt a mail címem,én már cseréltem és ha kell akk leírom hogy kell. jankule@gmail.com

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó