2024. December 22. - Zéno

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-11-19 14:06 Lufooka részére

 Jó eséllyel, ha Mazda szervizbe hordták.

Lufooka | 2014-11-18 21:34 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a gyors választ, akkor ha jól értem igazából csak a sebességváltót és a fékeket tudom ellenőrizni, a többi lutri... Remélem sikerül majd egy jó példányra szert tenni. Elméletileg ha van alváz számom, akkor szakszervizben megmondják mi a kocsi előélete ugye?

mazda-auto.hu | 2014-11-17 08:16 Lufooka részére

 A motor nagy nyomatéka miatt a hatodik sebességfokozatot igen nagy igénybevételnek lehet kitenni. Ezért ha hatodikban remegés érezhető, akkor kb.: 350000,-Ft-os javítással kell számolni. Az alapjárati csattogás a vezérműtengely állítókerekének hibája, ennek javítása kb.: 150000,-. Bár egy próbaút során gyakorlatilag lehetetlen felmérni, a magas olajfogyasztás utalhat turbófeltöltő csapágy kopásra, de egyes autókban a nem felügyelt motorolajszint miatt más károsodások miatt magas az olajfogyasztás.  Fékezéskor a fékek remegése a tárcsák cseréjével javítható, de kissé alulméretezett az első fék, így több erős fékezés után akár újra deformálódhatnak a tárcsák. 

Egyébként szép és gyors autó, a karbantartott példányokkal nincs probléma több százezer kilométer után sem. 

Lufooka | 2014-11-16 13:48

 Sziasztok, cx7-es gépkocsit szeretnék vásárolni hamarosan, ezért tanácsot szeretnék kérni mire kellene odafigyelni, mik a típus hibái. 2.3 benyás lenne az áldozat. Válaszokat előre is köszi.

vau | 2014-02-18 13:29 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a választ! A jelenség magától megszűnt. Azt gyanítom, hogy a friss tárcsacsere és betétcsere lehetett valahogy a ludas. Féltem, hogy valami komolyabb baj lehet.
 

mazda-auto.hu | 2014-02-17 08:22 vau részére

 Nehéz így elképzelni. Tehát csak hátrafele guruláskor ad ilyen hangot. Lejtőn elindulásánál nem beszélhetünk hátra gurulásról, éppen csak megmozdul hátrafele az autó. Elképzelhető - mert ugye kézifékkel állsz a lejtőn elindulás előtt) -, a hogy a hátsó kézifék pofák környékén kell keresni a problémát. 

vau | 2014-02-14 14:51

 Sziasztok!


Egy mazdás jóbarátom ajánlotta ezt a fórumot, hátha ti tudtok segíteni. A CX-7-esem lassú hátraguruláskor (pl. lejtőn elindulva) huhogó hangot ad. Nem tudjátok, mi lehet a jelenség oka? Az autó egy napja van nálam, állítólag újak a fékek és a fékbetétek, 72 ezer kilométerrel. 

Barba | 2013-05-27 11:53

Szia Zsocibá! Nem vontattak:( sajnos, mert legalább most tudnám mia a baj:) Időközben megadta megát a bal hátsó kerékcsapágy, azt csarélték, de azon kívül, hogy a szervízben a rezonanciát továbbra is "érzékelik" nem tudják mi baja lehet. Arra várunk, hogy rosszabb legyen.. Üdv Barba

lehozsoci | 2013-05-22 11:45

Hello Barba! Ha még emlékszer rám, én írtam a tengely sebesség-különbözet hatásáról. Gondolom a hátsó diffferenciállmű adta meg végleg magát magát.A CX-7 és a CX-9 modelleket nem lehet úgy vontatni, hogy vagy csak az első vagy csak a hátsó tengelyek forogjanak. Lehet, hogy hasonló történt, rosszul parkoltál és Pókos autó elhúzott? Üdv Zsocibá

mazda-auto.hu | 2013-05-22 10:39 Barba részére

Várjuk a fejleményeket!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó