2024. December 27. Péntek - János

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-05-27 11:36 zsolti744 részére

1. Ha a lámpa villog akkor irány a szervíz, függetlenül attól, hogy újraindítás esetleg már nem villog. 2. Az olajbefecskendezés számláló adata elérte a max. határértéket. Hogy ez miért törénhetett meg egy hónap alatt, az már érdekesebb. Vagy sokat futott az autó, vagy rosszak voltak a körülmények, vagy mindkettő egyszerre. Arra nem akarunk gondolni sem, hogy esetleg az előző olajcserénél nem nullázták a számlálót.

zsolti744 | 2008-05-27 10:33

Sziasztok, a tortenet roviden: 143 dpf mazda, mult het kedden minden elozmeny nelkul villog a DPF, na most mi lesz, kiskonyv szerint eloszor vilagit, es ha nem segitek akkor villog. Proba: motor leallit, restart, DPF nem villog, minden ok. Kb. 300km hiba nelkul, tegnap hetfon megint villog, motor teljesitmeny esik, irany szerviz. Gepre fel, azt mondja sok az olaj, megnez, nem sok, 1 honapja volt olajcsere. Szervizben marad, programozzak, kesz, most OK. Ennyi, mitol lehetett ez a villogas? Kosz.

auto | 2008-04-28 21:00 mazda-auto.hu részére

köszönöm

mazda-auto.hu | 2008-04-28 07:51 auto részére

Elvileg műszer kell a motorvezérlő egységen "átment" hibajelzések törléséhez.

auto | 2008-04-27 21:37 mazda-auto.hu részére

pcm-et csak műszerrel vagy más uton is lehet törölni ha igen hogy?
köszi.

mazda-auto.hu | 2008-03-31 08:26 Fe-Fe részére

Gratulálunk, és köszönjük az információt!

Fe-Fe | 2008-03-30 17:45

Tisztelt Mazdások! 2006 februárjában vettem életem első diesel autóját, egy Mazda 6-ost 121 LE változatát. Azóta 160 000 Km-t mentem vele és semmi negativ dolgot nem tapasztaltam . Teljesen elégedett vagyok az autóval!
F.F.

mazda-auto.hu | 2008-03-28 14:53 foz részére

1.Az átlagfogyasztás mérő számadata csak akkor emelkedhet meg ennyire, ha éppen előtte volt nullázva. Nyilván nem tart 100km-es át a regeneráció, így az adat később jelentősen csökken. 2. A rejtett regenerációkat maximum a pillanatnyi fogyasztásmérő kissé megemelkedő adatáról, a kissé magasabb alapjáratról, vagy a szintén kissé hangosabb motor járásról lehet felismerni. 3.Igen.

foz | 2008-03-28 08:14

Sziasztok!

Van egy 2006-os M6 143Le DPF-m, városban használom, és úgy látszik most akarja magát regenerálni, mert az átlag fogyasztása felugrott 14 literre (lenulláztam az átlag fogy. mérőt, előtte 8.5l volt) A kérdésem a követlező lenne :
- Ekkora fogysztásemelkedés normális-e?
- Honnan lehetne megtudni, hogy mikor kezdi a regenerációt?
- Meddig tarthat a folyamat?
- Lehetséges, hogy nem bír ki 250km-t a szűrő városban reg. nélkül?
köszi

Oszi | 2008-03-27 15:31 bal700 részére

onnan,hogy nem 2006-utan gyartott es nem 143LE-s :))))es nincs DPF felirat a motorterben meg a muszerfalon :)))

Nem DPF-es hatosod van ugyhogy nem kell tartanod a DPF-es hibalehetosegektol :)

a 136Le-s be gyarilag a 5W-30 vagy 5W-40-es olaj valo,de ha mar nagy a futasteljesitmeny akkor talan mehet bele a 10W-40-es de inkabb az elso 2kozul valamelyik.a DPF-ESBE C1-ES olaj kell ha jol remlik azaz CSAK DPF-ES OLAJ!!! csak a keverodesek elkerulese veget mivel ez egy DPF forum :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó