2025. Március 15. Szombat - Kristóf

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-09-02 08:02 Oszi részére

Reméljük megszűnnek a problémák az autóval! Elnézést, hogy nem szóltunk, megtaláltuk a kulcsot.
Semmi "baj" nem volt apukáddal.:)

Oszi | 2008-09-01 21:09 kaboca részére

Ma voltam mazda-autoeknal es kompjuter szerint semmi hiba nins a rendszerben es persze nem csak hibakod olvasas tortent.
Oxigen szonda cserlve lett,befecskendezes korrekcio is el lett vegezve es kidrult,hogy az Intercooler is szivarog amit majd hamarosa cserelnek is csak eleg hosszu varo lista van :)

A hosszu uton velem tartott edesapam es nagyon elegedet volt o is a szervizzel es az ott dolgozokkal.

Mazda-autoektol elnezest,hogy apu egy kicsit sokat beszelt :) de o mar csak ilyen :)

Mazda-auto: meglett a keresett kulcs??? itthon atneztem meg 1x az autott ,de tovabbra sem talaltam az autonkban :( remelem meglesz vagy talan mar meg is lett kozben.

A multkor mi is eltuntettuk az egyik karya kulcsot es miutan megvettuk kozel 100Ft-ert persze programozassal egyut,par nap mulva elokerult az eloszoba szekreny es a fal koze becsuszva.

kaboca | 2008-08-31 18:59

Még mér, csak már hülyeségeket.

Oszi | 2008-08-30 23:01

Na de azt nem kellene jelezni vagy hibakodnak eltarolni?

A hugom autojan a legmenyiseg mero karakterisztikaja magasabb volt mint kellet volna lennie,de meg hatarerteken belul volt es jelezte a CheckEngine :)

kaboca | 2008-08-30 13:09

Azalatt bőven volt ideje kipurcanni a kedvenc szondánknak.

Oszi | 2008-08-29 13:59 kaboca részére

inkabb az a furcsa,hogy 60000km vagyis 73000km-ig nem volt problemank a dpf-el,most viszont van.
igazan semmi sem valtozot a vezetesi es hasznalati stilusban.

kaboca | 2008-08-29 12:04 Burco részére

Persze, hogy találnak. A 11,4 már benzinesnek is sok. Nem ok nélkül nől a szint a karterban.

Burco | 2008-08-29 09:23 Oszi részére

A végeredményt oszd meg velünk, kíváncsi vagyok találnak-e valamit.

Oszi | 2008-08-27 21:42 kaboca részére

hetfon reggel megyek ,mar lebeszltuk mazda-autoekkal :)

kaboca | 2008-08-27 18:41 AndreW77 részére

Szerencsém volt és meg tudtam nézni, mivel folyamatosan lehetett tempomattal haladni az M3-on. Kiégetés előtt sík terepen 6.8, majd kiégetéskor (most figyeltem ám nagyon :)) ) 8.9. Mindez pár sec különbséggel 5perc alatt. Utána visszaállt 6.8-ra. A sebesség a GPS szerint 136km/h volt. Az öt perc alatt 11.3 km tettem meg és mivel óránként 2.1 literrel nőtt a fogyim ezért ezalatt plusz 0.238 litert fogyasztott plusszba. Hozzászámolhatjuk még a koromcsapda ellenállását is, de az a másfél liter/100km soknak tűnik.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó