2024. December 27. Péntek - János
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MAZDA MPV 2008.
MOTOROLAJ 5-10.
Új Titánok.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2008-09-02 08:02 Oszi részére
Reméljük megszűnnek a problémák az autóval! Elnézést, hogy nem szóltunk, megtaláltuk a kulcsot.
Semmi "baj" nem volt apukáddal.:)
Oszi | 2008-09-01 21:09 kaboca részére
Ma voltam mazda-autoeknal es kompjuter szerint semmi hiba nins a rendszerben es persze nem csak hibakod olvasas tortent.
Oxigen szonda cserlve lett,befecskendezes korrekcio is el lett vegezve es kidrult,hogy az Intercooler is szivarog amit majd hamarosa cserelnek is csak eleg hosszu varo lista van :)
A hosszu uton velem tartott edesapam es nagyon elegedet volt o is a szervizzel es az ott dolgozokkal.
Mazda-autoektol elnezest,hogy apu egy kicsit sokat beszelt :) de o mar csak ilyen :)
Mazda-auto: meglett a keresett kulcs??? itthon atneztem meg 1x az autott ,de tovabbra sem talaltam az autonkban :( remelem meglesz vagy talan mar meg is lett kozben.
A multkor mi is eltuntettuk az egyik karya kulcsot es miutan megvettuk kozel 100Ft-ert persze programozassal egyut,par nap mulva elokerult az eloszoba szekreny es a fal koze becsuszva.
kaboca | 2008-08-31 18:59
Még mér, csak már hülyeségeket.
Oszi | 2008-08-30 23:01
Na de azt nem kellene jelezni vagy hibakodnak eltarolni?
A hugom autojan a legmenyiseg mero karakterisztikaja magasabb volt mint kellet volna lennie,de meg hatarerteken belul volt es jelezte a CheckEngine :)
kaboca | 2008-08-30 13:09
Azalatt bőven volt ideje kipurcanni a kedvenc szondánknak.
Oszi | 2008-08-29 13:59 kaboca részére
inkabb az a furcsa,hogy 60000km vagyis 73000km-ig nem volt problemank a dpf-el,most viszont van.
igazan semmi sem valtozot a vezetesi es hasznalati stilusban.
kaboca | 2008-08-29 12:04 Burco részére
Persze, hogy találnak. A 11,4 már benzinesnek is sok. Nem ok nélkül nől a szint a karterban.
Burco | 2008-08-29 09:23 Oszi részére
A végeredményt oszd meg velünk, kíváncsi vagyok találnak-e valamit.
Oszi | 2008-08-27 21:42 kaboca részére
hetfon reggel megyek ,mar lebeszltuk mazda-autoekkal :)
kaboca | 2008-08-27 18:41 AndreW77 részére
Szerencsém volt és meg tudtam nézni, mivel folyamatosan lehetett tempomattal haladni az M3-on. Kiégetés előtt sík terepen 6.8, majd kiégetéskor (most figyeltem ám nagyon :)) ) 8.9. Mindez pár sec különbséggel 5perc alatt. Utána visszaállt 6.8-ra. A sebesség a GPS szerint 136km/h volt. Az öt perc alatt 11.3 km tettem meg és mivel óránként 2.1 literrel nőtt a fogyim ezért ezalatt plusz 0.238 litert fogyasztott plusszba. Hozzászámolhatjuk még a koromcsapda ellenállását is, de az a másfél liter/100km soknak tűnik.