2025. Január 15. Szerda - Lóránt

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-10-05 14:30

A legújabb állás szerint elképzelhetõ, hogy világítástól függetlenül ki tudjuk iktatni a navigációs képernyõ sötétedését. Hamarosan jelentkezünk az eredménnyel. Ha összejön, nem kell az állandó világításon gondolkodni.

mazda-auto.hu | 2006-09-28 14:49

Ha pont kerül a dolog végére, mindenképpen szólunk.

Oszi | 2006-09-28 14:08

Az jo lenne ha mukodne,ha ossze jon akkor megosztjatok velunk a tapasztalatokat?

mazda-auto.hu | 2006-09-28 12:22

Persze, elõbb majd ki kell próbálnunk.

mazda-auto.hu | 2006-09-28 12:10

Milyen jó ötlet, és ez eddig nem jutott eszünkbe! Úgy néz ki, hogy kivitelezhetõ a dolog.

Oszi | 2006-09-28 11:42

2003 xenonost nem lehet atvarialni ugy hogy gyujtasra felkapcsoljon a fenyszoro?

mazda-auto.hu | 2006-09-27 15:03

Egy kézzelfogható elõnye máris van az állandó világításnak, nem halványul nappal a kijelzõ. Sajnos a navigáció képének sötétítése CAN-BUS-os "információként" megy, így nem tudjuk egyszerûen vezeték kiiktatással megszüntetni.

Oszi | 2006-09-27 12:14

Errol jut eszembe.2003 M6 navigaciot nem lehet lekotni a vilagitasro?mikor felkapcsolom a fenyszorot akkor a navi atkapcsol ejszakai szinre es semmi sem latszik rajta.az uj 6ban telesen mashogy muxik.

mazda-auto.hu | 2006-09-27 08:18

Akkor ezek szerint még nem állandó "világításos" az autó. Ezeknél egyszerûen nem kell nappal világítást kapcsolni és ilyenkor a mûszerfalvilágítás nélkül mûködnek a fényszórók. A hagyományos "bekapcsolós világításos" kivitelekben (más típusokban is) egyes fényviszonyok között elõfordulhat, hogy nem igazán jól látható a kijelzõ, a mûszerfali világításerõsség maximumra állítása ellenére. (Ez biztos maxon van?) Mivel CAN-BUS rendszerû a vezérlés, így nem tudjuk megkerülni a fényerõ gyengülést a világítás bekapcsolásakor.

ps | 2006-09-26 23:04

Az autóm egy Mazda 5 GT.
Ha bekapcsolom a fényszórót, a fedélzeti számítógép kijelzõje (a max álláson is) nappali fényviszonyok közt nem, vagy csak nehezen leolvasható. Nappal csak lekapcsolt fényszórónál megfelelõ a háttérvilágítás ereje. Létezik ennek megoldása? Némiképp kellemetlen az autópályán lekapcsolni a lámpát, ha meg szeretném nézni valamelyik adatot.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó