2025. Április 30. Szerda - Katalin, Kitti

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-10-05 14:30

A legújabb állás szerint elképzelhetõ, hogy világítástól függetlenül ki tudjuk iktatni a navigációs képernyõ sötétedését. Hamarosan jelentkezünk az eredménnyel. Ha összejön, nem kell az állandó világításon gondolkodni.

mazda-auto.hu | 2006-09-28 14:49

Ha pont kerül a dolog végére, mindenképpen szólunk.

Oszi | 2006-09-28 14:08

Az jo lenne ha mukodne,ha ossze jon akkor megosztjatok velunk a tapasztalatokat?

mazda-auto.hu | 2006-09-28 12:22

Persze, elõbb majd ki kell próbálnunk.

mazda-auto.hu | 2006-09-28 12:10

Milyen jó ötlet, és ez eddig nem jutott eszünkbe! Úgy néz ki, hogy kivitelezhetõ a dolog.

Oszi | 2006-09-28 11:42

2003 xenonost nem lehet atvarialni ugy hogy gyujtasra felkapcsoljon a fenyszoro?

mazda-auto.hu | 2006-09-27 15:03

Egy kézzelfogható elõnye máris van az állandó világításnak, nem halványul nappal a kijelzõ. Sajnos a navigáció képének sötétítése CAN-BUS-os "információként" megy, így nem tudjuk egyszerûen vezeték kiiktatással megszüntetni.

Oszi | 2006-09-27 12:14

Errol jut eszembe.2003 M6 navigaciot nem lehet lekotni a vilagitasro?mikor felkapcsolom a fenyszorot akkor a navi atkapcsol ejszakai szinre es semmi sem latszik rajta.az uj 6ban telesen mashogy muxik.

mazda-auto.hu | 2006-09-27 08:18

Akkor ezek szerint még nem állandó "világításos" az autó. Ezeknél egyszerûen nem kell nappal világítást kapcsolni és ilyenkor a mûszerfalvilágítás nélkül mûködnek a fényszórók. A hagyományos "bekapcsolós világításos" kivitelekben (más típusokban is) egyes fényviszonyok között elõfordulhat, hogy nem igazán jól látható a kijelzõ, a mûszerfali világításerõsség maximumra állítása ellenére. (Ez biztos maxon van?) Mivel CAN-BUS rendszerû a vezérlés, így nem tudjuk megkerülni a fényerõ gyengülést a világítás bekapcsolásakor.

ps | 2006-09-26 23:04

Az autóm egy Mazda 5 GT.
Ha bekapcsolom a fényszórót, a fedélzeti számítógép kijelzõje (a max álláson is) nappali fényviszonyok közt nem, vagy csak nehezen leolvasható. Nappal csak lekapcsolt fényszórónál megfelelõ a háttérvilágítás ereje. Létezik ennek megoldása? Némiképp kellemetlen az autópályán lekapcsolni a lámpát, ha meg szeretném nézni valamelyik adatot.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó