2024. November 27. Szerda - Virgil

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


peet | 2006-08-14 11:13

Köszönöm, nem jó hír. Lehetséges tehát a nem szervzes beavatkozás a computerbe, talélkoztak már ilyennel?

mazda-auto.hu | 2006-08-14 08:26

Laszlo_ - 680km, és még nem volt üzembe helyezve? Nem találkoztunk még ilyen zörgéssel. Valószínûleg a váltókar és a váltó közötti "szakaszon" nincs valami rendben. Nem gondoljuk, hogy komoly a gond.

mazda-auto.hu | 2006-08-14 08:15

peet - Sajnos nem tárolja a komputer, illetve nem hívhatóak le, a futásteljesítmény adatok. Ha magyarországi lenne az autó, akkor a MES alapján lehívható, hogy mikor szervizelték Mazda szervízben az autót.

Laszlo_ | 2006-08-12 17:49

Szeretnek egy Mazda 5-öst (2.0d Sport) venni. Az autó váltója (kézi) a próbaúton nagyon rövid ideig és nem rendszeresen "zörgött".
Ez lenne az autó elsõ üzembehelyezése (kilométeróra - 680 km).
Kérdésemre az eladó megerõsítette a "zörgés" tényét és természetesen biztosított róla, hogy ezt a vásárlás megtörténtéig megszûntetik. Szeretném megtudni, hogy mi okzhatja a zajt és mit kell tudni a "javításról"

peet | 2006-08-11 20:42

Nemtországból behozott a hatosom. Én 69000km-rel vettem. Miután szervíkönxvében nagyítóval kaparásokat láttam, megkerestem a német kereskedõt akinél még 88.007 km-nél volt az autó. Ezek szerint nem gyári módzserrel hekkelték? Tárolódik-e a valós futott km a computerben?

mazda-auto.hu | 2006-08-11 08:00

A Mazda szervízekben található gyári mûszerrel-teszterrel nem.

peet | 2006-08-10 21:19

Lehet mnipulálni a Mazda6 km óráját?

mazda-auto.hu | 2006-08-07 08:18

A legutóbbi 1 éves határidõ megjelenése óta 1/4 év eltelt, így sajnos még 3/4 évet várni kell.

Oszi | 2006-08-05 12:40

Mazda 6hoz bose hifis gyari navishoz van e mar valamilyen magyar terkep?

mazda-auto.hu | 2006-07-31 08:58

A mindent tudó (Kelet és Nyugat-Európa), kivehetõ, de a középkonzol felsõ tárolójába beférõ egység 176.000.- Ft. Csak Kelet-Európa 129.168.-Ft. Csak Nyugat-Európa teljes, illetve egyelõre nem részletes Magyarországgal 109.990.-. A külön fixen beépített monitoros, és rejtett (kesztyûtartó) alapegységes összeállítások ára 300000Ft felett mozog.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó