2025. Január 10. Péntek - Melánia

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Anyahajó | 2015-11-16 09:49 fieldee részére

japancars.ru itt minden robbantott ábra meg lesz

fieldee | 2015-11-15 11:04 Angol Beteg részére

Hát vakuljak meg nem láttam ott semmit...  surprise A héten neki futok mégegyszer. Zégerre tippeltem én is csak nem találtam. Mondjuk már feszített az ideg amikor neki álltam, mert túl voltam kb 2 óra ajtó állítgatáson is (amit előtte egy kasztnissal is elvégeztettem 2K-ért), és még mindíg nem tökéletes. Most már úgy áll az ajtó ahogy kell, ellenben az alsó vezető mechanika beér a küszöbnél bezáráskor. Így marad. angry Nincs több erre pocsékolható időm/pénzem. A fényszóró magasság állításnál egyenlőre azért nem gyanakodom az állító kapcsolóra, mert akkortájt hasalhatott meg (pontosan nem tudom) amikor az első helyzetjelző izzókat cseréltem. Az a gyanum ott barmolhattam el valamit. Ismert okokból nehéz megállapítani, hogy mi ott a helyzet (tekintve hogy belátni nem lehet csak tapogatózni), ezért segítene egy rajz hozzá, legalább tudjam merre nyúljak. Google nem a barátom mert nem találtam hozzá semmit.

 

Zűrös hetem volt a kocsival amúgy is. Kormány összekötő küső gömbejek, stab bekötő pálcák, alsó támasztó szilent cseréje. A vezérlés is cserélve lett (na az is második nekifutásra mert a szerelőm a vizpumpánál sikeresen begyűrte a tömítést elsőre). Cseréltetnem kéne lassan a tűzkarikákat is a befecskendezők alatt (na ezt már nem merem a fentiek miatt a fakezű szerelőmre bízni), valamint találnom kell valakit aki préssel tud igazítani a hátsó hídon. Valahol el lehet ferdülve vagy nem tudom, mert a jobb oldalt brutálisan eszi a gumi külső élét (csak a külsőt).

Összefoglalva imádom a kocsit, de most egy kicsit a türelmem határán táncol.

Angol Beteg | 2015-11-15 10:35 fieldee részére

Előtte én megnézném az állító kapcsolót is hogy nem -e az a gond.

Angol Beteg | 2015-11-15 10:32 fieldee részére

Pedig jó helyen tapogatoztal ☺a kilincset feszitsd magad felé óvatosan, a karpitot pedig nyomd befelé az enged. Ott lesz a rugós zeger gyűrű. Elég nehéz lepiszkalni de ez a legnehezebb része a többi könnyen megy. Egyébként nekem is előjött a bal hátsó ajtón ez a gond. Én szétszedtem, kitakaritottam, de 2-3 hónap múlva ugyanúgy vacakolt, hol zár hol nem. Alighanem csere lesz.

fieldee | 2015-11-15 09:47

Köszönöm mindkettőtöknek! Ellenben a lényegi kérdésben nem lettem okosabb. :) Hogyan jön le az a nyavajás kilincs? A mozgató motorral az a tervem szétkapom és átnézem, kitakarítom. Ha nem jutok vele dűlőre akkor csere.

mazdarobi | 2015-11-14 19:57 nagydann részére

Teljesen egyszerűen szétszedhető a kp.zár motor a tolóajtóban.
Nekem egy hét különbséggel elromlott mindkét oldal.

Szétszedtem,s csak ki kell pucolni a motor szénkeféire rakódott fekete trutyit,ami megakadályozza a motor normális működését.

Utána teljesen normálisan,gyorsan,pontosan működik.Oldalanként kb. egy óra a javítás.

nagydann | 2015-11-14 17:21 fieldee részére

Szia fieldee!

Nincs értelme szétszedni, már én is próbáltam, el is jutottam a kzpi zár mozgató szerkezetéhez, de sokféle szétszedés és próbálkozás ellenére sem tudtam rájönni mi a baja. Aztán találtam egy Mazda bontót Ferihegy felé (Üllői út sok szám), és ott egy pali, aki erre szakosodott, pár nap alatt meg tudja csinálni. Új motort tesz bele, mert a gyári valamiért le szokott égni és érdekes módon, mindig csak az egyik oldalon, szinte minden MPV-nél. Amúgy egy teljesen zárt, bonthatlan szerkezet, fogalmam sincs hogy csinálja, de ért hozzá az biztos és előtte én már megjártam vele fűt-fát és senki nem vállalta, meg azt sem tudták mi az. Szóval sztem keress rá és vidd oda, ő kiszereli, majd elmehetsz és pár nap múlva visszahív. (Persze a kocsit zárhatóvá varázsolja addig is!) Profi!

fieldee | 2015-11-13 18:53

Üdv mindenkinek!

 

Az egyik tolóajtómban megállt a központi zár. Régóta erőtlenkedett én meg rossz gazda módjára halogattam a rendbe rakását. Ma neki akartam állni, de a kárpit leszedésnél már a kilincs leszerelésével megakadtam. Egyszerűen nem jözök rá hogy jön le. Zéger gyűrűt reteszt nem látok, lepattintottam a "króm" betétet is hátha csavarozva van alatta de semmi. 

Valaki szedte már le a kárpitot? Kéne egy kis itiner kilincs ügyben, illetve hogy mire kell még esetleg figyelni.

 

A másik... 

A fényszóróállításról nincs valami robbantott rajza? Az is megállt. Végig néztem a bizti táblák feliratait, de semmi olyat nem találok ami jelezné hogy hova van kötve. A kismillió biztit meg nem mérném végig ha nem muszáj. Mondjuk szerintem a mozgató motoroknál lehet valami bibi. Kontakt hibára gyanakszom. A motorokkal nem hiszem hogy gond lenne. Kicsi a valószínűsége, hogy egyszerre hasal el mind a kettő.

Előre is köszi! Zsolt

mazdarobi | 2015-11-12 21:51

Sziasztok!

Nincs valakinek bontott jó állapotú jobb első ajtóhatárolója? Kicsit kattog.

Az újat kicsit drágállom( de ,mi olcsó az MPV-hez :)  )

kpeter | 2015-11-11 11:19 mzoli79 részére

Kedves Zoli,

nem foglalnám itt ezzel a helyet, de ha írsz nekem a kpeter12@freemail.hu-ra, szívesen írok Neked egy összefoglalót.

Üdvözlettel: Péter

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó