2025. Január 9. Csütörtök - Marcell

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Plucas | 2015-12-17 11:28

Üdv Zsolti bá'

Köszönöm szépen a gyors válaszod! Közben beleszaladtam egy akciós aksiba, már meg is rendeltem egy ismert autó alkatrész bolttól, személyes átvétellel :)  BOSCH S4 AZSIAI 95Ah / 830A ... 31 rugóból kijött.... A jelenlegi akksi után úgy gondoltam jó lesz ott a 100 Ah környékén és 700 A felett keresni. Anno 3 éve télen 1,5 hétig állt december végén a ponyva garázsban, és "pöccre" indult. Ezért is gondoltam, hogy inkább  a nagyobb teljesítményt preferálom. Anyagiak miatt "rizikóztam" egy kicsit, de segített az akció.

 

Zsolti bá' | 2015-12-17 08:19 Plucas részére

Üdv!

Az enyémbe 74Ah,630A van, idáig nem volt vele gond, de még nagy hidegek sem voltak. A könyve szerint 12V-64Ah, vagy 12V-70Ah kell bele. Szerintem 74Ah elég, minél nagyobb indítási árammal.

Plucas | 2015-12-16 20:22

Üdv mindenkinek!

4 éve külföldről vásároltam a 2002/05 évjáratú MPV-t 100Ah és 680A Banner használt akkumulátorral. Sajnos hidegen már csak a 30 éves "CCCP"  töltővel sikerül bikázva indítani. Melegen már el tudja indítani. Próbáltam már automatikius töltővel is feltöltwni, de sajnos nem tudja feltölteni. Kérdésem, hogy milyen típusú aksit ajánlotok, ill. szükséges 100 Ah, vagy kisebb (72 -90 Ah), továbbá minimum hány Amper kell az indításhoz? Nincs tapasztalatom, mert kisebb akksi nem áll rendelkezésemre, hogy kipróbáljam az indítást. Előre is köszönöm a válaszokat.

 

Zsolti bá' | 2015-12-16 09:43 boncy részére

Köszönöm. Ha jól látom, akkor a hűtőmaszk mindenképp lejön, a két alsó csavarhoz talán alulról hozzáférek. Bár ez a rajz az újabb verziót mutatja. Valaki már belekezdett, de be volt rohadva a hűtőmaszk csavarja, az agyiket beletörte, a másikkal meg már nem próbálkozott. Ha sikerül kiműteni a lámpát, talán a rugót is meglelem a lámpatestben.

boncy | 2015-12-15 21:30

Szia

Itt találsz robbantott ábrát az első lámpáról, hátha segít!

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/mazda&grp_id=Y1&cat=AELV05&blk_id=5100A

Zsolti bá' | 2015-12-15 13:29

Üdv!

Megint egy apró, bosszantó hiba! Elvittem az autót fényszóró beállításra, mert eléggé furcsán világított a bal oldal. Ott derült ki, hogy az izzó nem áll stabilan a foglalatban. Otthol jobban megnézve derült ki, hogy az izzót a helyén tartó kis acél biztosító rugó nincs meg. Mivel a hely a nullával egyenlő, szeretném kivenni a lámpatököt, hogy vmi ideiglenes megoldással rögzítsem az izzót. De hogy kell kiszerelni? Addig eljutottam, hogy kicsavartam két csavart, ami felül fogja a lámpát, meg még egyet, ami az indexbúrát fogja a lámpatökhöz. De még mindíg fogja valami, amit nem lehet látni. Le kell bontani a fél autót, vagy van egyszerűbb megoldás?

mazda-auto.hu | 2015-12-14 13:30 Betti részére

Legolcsóbb megoldás az üzemanyagszűrő cseréje. Ha a hiba továbbra is fennál, akkor a nyomásszabályzó szelepet kellene kicserélni, az is produkálhat ilyen hibát. Az szelep ára bruttó 45.600.- Ft

mazdarobi | 2015-12-12 16:30 Betti részére

A nagy fordulaton jár,azt jelenti,hogy nyomni kell neki 2-3000 között a gázt,alatta pedig leáll?

Ha igen,akkor rossz a mennyiségi szabályzó szelep a magasnyomású pumpán.Csere szükséges. Kb.50000 FT.

Betti | 2015-12-12 11:35

Hello Mindenki! 

2005-ös Dízeles Mazda Mpvnk Nehezen indul, ha be is indul nagy fordulaton jár és a gázpedál levételével megáll. Volt már valakinek hasonló problémája? Mi lehet az oka?

Lottó | 2015-12-11 14:30

Tisztelt Mazda Fórum!

Mag nézték a gázpedál potenció méterét az állitólag jó.Kicserélték az injektorok elektronikáját vezérlő dobozt RF5C 18 701 A 131000-1241   12V DENSO ez egy fekete doboz 10x10cm 2db elektromos csatlakozással 8 pólusú.Az autó még mindig azt csinálja menetközben megtorpan a motor visszajelzö lámpa TCS OFF TCS lámpa világit,és ujra inditásig letiltja a motor teljesitményét. Üdv. Lottó

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó