2025. Február 25. Kedd - Géza

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BZ | 2015-09-14 16:13 mazda-auto.hu2 részére

Az 5. fokozat felújítására egy hozzávetőleges költség-becslést tudnának adni?

mazda-auto.hu2 | 2015-09-14 13:19 BZ részére

Nálunk egyáltalán nem gyakori, de az 5. fokozatot fel kell újítani.

mazda-auto.hu2 | 2015-09-14 13:17 boncy részére

Ez szinte biztos, hogy kuplung csere. Az akciós ára bruttó 311.500.-Ft. Ebbe benne van a munkadíj, kettőstömegű lendkerék, kuplungtárcsa, kuplungszerkezet, kinyomócsapágy, sebváltó olaj és a főtengely végén lévő csapágy.

BZ | 2015-09-13 22:24

Kedves mazda-auto, fórumtársak! Engem is utolért az, amiről korábban páran már írtak a fórumon: a váltó (2003, dízel MPV) egyre nagyobb kedvvel dobálja ki az ötödik fokozatot, főleg terhelésnövekedésre (pl. előzéshez készülve gyorsításkor) Volt aki ennek kapcsán váltócserét / csak az 5. fokozat felújítását írta, mint megoldást, más meg egy egyszerű olajcserét, de ezeket több évvel korábbi kommentekben olvastam. Azóta van-e valamilyen tapasztalatotok ennek az -úgy látszik, viszonylag gyakori- hibajelenségnek a megoldásával kapcsolatban? üdv, BZ

boncy | 2015-09-12 16:25

Tisztelt Mazda Auto! Sikerült az EGR szelepet kiszerelni, megtisztítani ám nem volt olyan koszos mint vártam. A hiba ugyanúgy megmaradt és most már kuplung szag is van :( Sima gázadásnál a motor felpörög de az autó nem gyorsul. Elindulásnál elindul lassan ám a kuplung nagyon kint fog. Kezdek aggódni hogy kuplungos az MPV? Esetleg kettős tömegű? Vagy valami vákumcső? Volt már valakinek hasonló baja? Köszi

stoki1979 | 2015-09-12 15:16

Tisztelt szakértők! Még szeretnék kérdezni.Létezik hogy nem távirányítható a zár az autómban? Ugyanis csak egy kulcsot kaptam hozzá és gondoltam kipróbálom azt a programozós leírást, de nem reagál rá semmit. 2000 évj. benzines Mpv. comfort asszem. Köszönöm.

stoki1979 | 2015-09-11 21:30 MazdaAuto részére

Köszönöm, ha szükség lesz rá akkor mindenképpen.

MazdaAuto | 2015-09-11 14:09 stoki1979 részére

Igen, alvázszám szerint is jó lenne hozzá. Megrendelni e-mailben lehet a benko@mazda-auto.hu címen

boncy | 2015-09-11 08:01

Tisztelt Mazda auto! Mostanában jelentkezett egy hiba a 2004 MPV-n. Az odalépős gyorsításoknál késett a turbó. Felpörgött a motor, ám utána jóval lassabban kezdett gyorsítani. A szervízlámpa nem világított ám kiolvastattam és P0402 hibát jelölt a computer. Kicseréltem a légszűrőt (mint kiderült 20E km óta nem volt cserélve a szerelő elfelejtette) és kitisztítottam a légmennyiségmérőt. Mindkettő nagyon koszos volt... Még a hiba mindig megvan, ám már nem írja a computer.Főleg 3-5 sebességfokozatokban lehet észlelni. Érdemes az EGR szelepet is tisztítani? Esetleg más hibára lehet gondolni? Köszönöm válaszát! Általánosságban az autóról: Nagyon megbízható és jó konstrukció.Nagyságrendekkel kevesebb a meghibásodása mint más márkáknak. A következő autóm is Mazda lesz az tuti. :)

stoki1979 | 2015-09-10 16:36 MazdaAuto részére

Az alvázszám JMZLW19F2Y0100173.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó