2025. Január 12. - Ernő
Mazda MPV
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
beti | 2014-02-12 15:34 kiskumi részére
fieldee | 2014-02-12 14:51
Tisztelt mazda-auto!
2004-es 7 ülléses autóm van, és volna egy kérdésem. Olyan műszerfalam van, amin a fordulatszám mérő aljában is van egy relatíve elég nagy LCD amin a külső hőmérsékletet jelzi. A méretéből fakadóan elég valószínünek tartom, hogy más funkciója is lenne, de erre nem jöttem rá sehogyan, hogy mi (Az amúgy a kijelző talán tizedét foglaló hőmérséklet kijelzés önmagában nem indokol ekkora LCD-t). Az elérhető leírásokban ez a műszerfal tipust nem taglalják sehol (csak az 1 kijelzős -a sebesség mérőben-) szerepel mindenhol, mitöbb a googlen sem találtam fotót az enyémmel azonos két kijelzős változatról.
Tud a fentiekkel kapcsolatban valami további infót nyújtani?
mazda-auto.hu | 2014-02-12 11:51 LY9872 részére
320000 km-től van digitális szerviz nyilvántartása. 320000, 360000, 381000, és 400878 km-res szervizek rögzítésével. Ez utóbbi 2013.10.02-án volt elvégezve. Vezérlés csere nincs bejegyezve egyik időponthoz sem, pedig hivatalosan 360000 km-nél (3x120000) cserélni kell.
BZ | 2014-02-11 22:08
Tisztelt Szakértő úr és fórumtársak,
házi hibakódolvasás alkalmával találtam az alábbi tárolt (és aktuálisan is meglevő) hibát az MPVmben: P0661-FF (Intake Manifold Tuning Valve Control Circuit Low, Bank 1)
Milyen hatása lehet ezen hiba meglétének a gyakorlatban?
kiskumi | 2014-02-11 21:07 magyarib részére
Ez jó megoldásnak tűnik. Ha ezt a jelenséget többször megismétli Mouse, akkor meg foglak keresni és csak azt tudom mondani mint szeretett(?) volt miniszterelnökünk: csináljuk meg!!! Ha segítesz,megköszönöm. Pl.: főzök egy jó birka, kecske vagy körmös csülök pörit. Ugye nem vagy vega?
Zsoty
magyarib | 2014-02-11 19:15 kiskumi részére
Hello!
Ha igazán profi munkát akarsz végezni ajánlom figyelmedbe egy korábbi bejegyzésem, amit itt találsz:
http://www.mazda-auto.hu/mazda-mpv-forum_fmpPg-7.html
Ha nem az ajtó érintkezőid kontakthibásak, akkor nagy valószínűséggel az aktuátor motorja lesz a ludas.
Üdv.:
LY9872 | 2014-02-11 17:55
kiskumi | 2014-02-11 17:18 Plucas részére
Ezt a választ is köszönöm.
Plucas | 2014-02-11 14:00 kiskumi részére
A tolóajtó alsó részén vannak az elektromos érintkezők... gondolom átmeneti kontakt hiba lehetett.... Ha mechanikus hiba lenne, akkor nem javult volna meg minden átmenet nélkül....
Az ajtónyitó (kilincsek) mechanikában vannak bowdenek, esetleg ezek megragadhatak, de akkor gondolom az ajtó nyitása/csukásakor feltünz volna, hogy nem úgy múködik mint korábban. Nincs jobb ötletem mint a kontakt hiba.
kiskumi | 2014-02-11 13:18 Plucas részére
Köszi a segítséget. Arra van valami ésszerű magyarázat, hogy most meg újra úgy működik mint új korában? Ez meg,hogy lehet?
Zsoty