2025. Április 25. Péntek - Márk

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


beti | 2014-02-12 15:34 kiskumi részére

Pontosabban: CLOCK hosszan nyomva... TA PTY billentyűvel lehet léptetni..... Clock-kal kilépni

fieldee | 2014-02-12 14:51

 Tisztelt mazda-auto!

2004-es 7 ülléses autóm van, és volna egy kérdésem. Olyan műszerfalam van, amin a fordulatszám mérő aljában is van egy relatíve elég nagy LCD amin a külső hőmérsékletet jelzi. A méretéből fakadóan elég valószínünek tartom, hogy más funkciója is lenne, de erre nem jöttem rá sehogyan, hogy mi (Az amúgy a kijelző talán tizedét foglaló hőmérséklet kijelzés önmagában nem indokol ekkora LCD-t).  Az elérhető leírásokban ez a műszerfal tipust nem taglalják sehol (csak az 1 kijelzős -a sebesség mérőben-) szerepel mindenhol, mitöbb a googlen sem találtam fotót az enyémmel azonos két kijelzős változatról.

Tud a fentiekkel kapcsolatban valami további infót nyújtani?

mazda-auto.hu | 2014-02-12 11:51 LY9872 részére

 320000 km-től van digitális szerviz nyilvántartása. 320000, 360000, 381000, és 400878 km-res szervizek rögzítésével. Ez utóbbi 2013.10.02-án volt elvégezve. Vezérlés csere nincs bejegyezve egyik időponthoz sem, pedig hivatalosan 360000 km-nél (3x120000) cserélni kell.

BZ | 2014-02-11 22:08

Tisztelt Szakértő úr és fórumtársak,

házi hibakódolvasás alkalmával találtam az alábbi tárolt (és aktuálisan is meglevő) hibát az  MPVmben: P0661-FF (Intake Manifold Tuning Valve Control Circuit Low, Bank 1)

Milyen hatása lehet ezen hiba meglétének a gyakorlatban?

kiskumi | 2014-02-11 21:07 magyarib részére

 Ez jó megoldásnak tűnik. Ha ezt a jelenséget többször megismétli Mouse, akkor meg foglak keresni és csak azt tudom mondani mint szeretett(?) volt miniszterelnökünk: csináljuk meg!!! Ha segítesz,megköszönöm. Pl.: főzök egy jó birka, kecske vagy körmös csülök pörit. Ugye nem vagy vega?

Zsoty

 

magyarib | 2014-02-11 19:15 kiskumi részére

 Hello!

Ha igazán profi munkát akarsz végezni ajánlom figyelmedbe egy korábbi bejegyzésem, amit itt találsz:

http://www.mazda-auto.hu/mazda-mpv-forum_fmpPg-7.html

Ha nem az ajtó érintkezőid kontakthibásak, akkor nagy valószínűséggel az aktuátor motorja lesz a ludas.

 

Üdv.:

LY9872 | 2014-02-11 17:55

Tisztelt Szakértő Úr ! Érdeklődnék a JMZLW19R230206729 MPV előéletéről illetve tulajdonosainak számáról? Köszönettel: MZ

kiskumi | 2014-02-11 17:18 Plucas részére

 Ezt a választ is köszönöm.

Plucas | 2014-02-11 14:00 kiskumi részére

 A tolóajtó alsó részén vannak az elektromos érintkezők... gondolom átmeneti kontakt hiba lehetett.... Ha mechanikus hiba lenne, akkor nem javult volna meg minden átmenet nélkül....

Az ajtónyitó (kilincsek) mechanikában vannak bowdenek, esetleg ezek megragadhatak, de akkor gondolom az ajtó nyitása/csukásakor feltünz volna, hogy nem úgy múködik mint korábban. Nincs jobb ötletem mint  a kontakt hiba.

kiskumi | 2014-02-11 13:18 Plucas részére

 Köszi a segítséget. Arra van valami ésszerű magyarázat, hogy most meg újra úgy működik mint új korában? Ez meg,hogy lehet?

Zsoty

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó