2025. Január 12. - Ernő

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


beti | 2014-02-12 15:34 kiskumi részére

Pontosabban: CLOCK hosszan nyomva... TA PTY billentyűvel lehet léptetni..... Clock-kal kilépni

fieldee | 2014-02-12 14:51

 Tisztelt mazda-auto!

2004-es 7 ülléses autóm van, és volna egy kérdésem. Olyan műszerfalam van, amin a fordulatszám mérő aljában is van egy relatíve elég nagy LCD amin a külső hőmérsékletet jelzi. A méretéből fakadóan elég valószínünek tartom, hogy más funkciója is lenne, de erre nem jöttem rá sehogyan, hogy mi (Az amúgy a kijelző talán tizedét foglaló hőmérséklet kijelzés önmagában nem indokol ekkora LCD-t).  Az elérhető leírásokban ez a műszerfal tipust nem taglalják sehol (csak az 1 kijelzős -a sebesség mérőben-) szerepel mindenhol, mitöbb a googlen sem találtam fotót az enyémmel azonos két kijelzős változatról.

Tud a fentiekkel kapcsolatban valami további infót nyújtani?

mazda-auto.hu | 2014-02-12 11:51 LY9872 részére

 320000 km-től van digitális szerviz nyilvántartása. 320000, 360000, 381000, és 400878 km-res szervizek rögzítésével. Ez utóbbi 2013.10.02-án volt elvégezve. Vezérlés csere nincs bejegyezve egyik időponthoz sem, pedig hivatalosan 360000 km-nél (3x120000) cserélni kell.

BZ | 2014-02-11 22:08

Tisztelt Szakértő úr és fórumtársak,

házi hibakódolvasás alkalmával találtam az alábbi tárolt (és aktuálisan is meglevő) hibát az  MPVmben: P0661-FF (Intake Manifold Tuning Valve Control Circuit Low, Bank 1)

Milyen hatása lehet ezen hiba meglétének a gyakorlatban?

kiskumi | 2014-02-11 21:07 magyarib részére

 Ez jó megoldásnak tűnik. Ha ezt a jelenséget többször megismétli Mouse, akkor meg foglak keresni és csak azt tudom mondani mint szeretett(?) volt miniszterelnökünk: csináljuk meg!!! Ha segítesz,megköszönöm. Pl.: főzök egy jó birka, kecske vagy körmös csülök pörit. Ugye nem vagy vega?

Zsoty

 

magyarib | 2014-02-11 19:15 kiskumi részére

 Hello!

Ha igazán profi munkát akarsz végezni ajánlom figyelmedbe egy korábbi bejegyzésem, amit itt találsz:

http://www.mazda-auto.hu/mazda-mpv-forum_fmpPg-7.html

Ha nem az ajtó érintkezőid kontakthibásak, akkor nagy valószínűséggel az aktuátor motorja lesz a ludas.

 

Üdv.:

LY9872 | 2014-02-11 17:55

Tisztelt Szakértő Úr ! Érdeklődnék a JMZLW19R230206729 MPV előéletéről illetve tulajdonosainak számáról? Köszönettel: MZ

kiskumi | 2014-02-11 17:18 Plucas részére

 Ezt a választ is köszönöm.

Plucas | 2014-02-11 14:00 kiskumi részére

 A tolóajtó alsó részén vannak az elektromos érintkezők... gondolom átmeneti kontakt hiba lehetett.... Ha mechanikus hiba lenne, akkor nem javult volna meg minden átmenet nélkül....

Az ajtónyitó (kilincsek) mechanikában vannak bowdenek, esetleg ezek megragadhatak, de akkor gondolom az ajtó nyitása/csukásakor feltünz volna, hogy nem úgy múködik mint korábban. Nincs jobb ötletem mint  a kontakt hiba.

kiskumi | 2014-02-11 13:18 Plucas részére

 Köszi a segítséget. Arra van valami ésszerű magyarázat, hogy most meg újra úgy működik mint új korában? Ez meg,hogy lehet?

Zsoty

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó