2025. Január 15. Szerda - Lóránt

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-07-05 14:52 ep-son részére

 Igen, elöl is. Köszönjük!

privatelek | 2013-07-05 13:18 mhaszi részére

 köszönöm.Miklós....

Feca | 2013-07-03 14:08

 Köszönöm a távírányítós infót, kipróbálom.

Csokislacinak üzenem, hogy köszönöm a szerelőt, valóban rendes, hozzáértő szakember.

 

ep-son | 2013-07-03 12:56 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a választ. Elől kell-e csöpögjön a kondenz a légkondiból?  Tetszik a megújult honlap!

mhaszi | 2013-07-03 12:07 privatelek részére

 Szia!

Klímára nem tudok választ, de a pollenszűrő a kesztyűtartó mögött van.

http://www.mpvclub.com/diy.php?id=62

Itt van leírás hozzá angolul (esetleg ha kell magyarul is szólj).

Üdv,
Miki

 

privatelek | 2013-07-03 11:56

Kedves mpv tul.-ok és szervíz!,olyan kérdésem lenne,hogy ha nem indul a klíma mi lehet a hiba oka ill.hol találom a pollenszűrőt?...üdv!

mazda-auto.hu | 2013-07-03 08:16 ep-son részére

 Éppen a jobb hátsó kerék közelében van a hátsó hűtés-fűtés központ, így valószínűleg a kondenzvíz csöpögött, de lehet, hogy hűtővíz. Amennyiben az utóbbi, az probléma, mert szivárgás van.

 A meleg levegő belépése ennyi információ alapján lehet a klíma hibája (pl.:elszivárgott a gáz), vagy valahol bejön a kinti levegő.

 

Hátul lehet stabilizátor összekötő, lengéscsillapító, szilent.

ep-son | 2013-07-02 22:28

A klímát használva a jobb hátsó kerék mögött vízcsöpögést észleltem, viszont elől nem láttam sehol csöpögést. Nem kellett volna megjelenjen valahol ott is a kondenz?

Másrészt a múlt napokban úgy éreztem/éreztük, hogy valahonnan a légkondit bekapcsolva is meleg levegő áramlik az autóba annak ellenére, hogy a keverő a leghidegebb fokozatra volt állítva. Mi lehet a magyarázata?

Hat személlyel és némi csomaggal rossz, köves úton járva egy-egy hullámosabb szakasz megemelte a kocsi hátulját majd visszahuppanva hangos koppanást hallottunk a jobb hátsó fertályról. Rugó, vagy lengéscsillapító hibája lehet?

Köszönöm a válaszokat.

Plucas | 2013-07-02 14:09 Feca részére

 Szia!

 

Itt olvashatsz a távirányító "tanításáról".

Nekem működött a módszer 1 éve amikor a kocsit megvettem és lemerült elem volt a távirányítóban.

Asszem 8 mp van  cserére, ezután újra kell tanítani.

 

http://mazdampv.blog.hu/

Feca | 2013-07-02 12:55

 Sziasztok!

Egyik pillanatról a másikra, nem tudom a távirányítóval nyitni-zárni az autót. Az elemet cseréltem:) Tud valaki segíteni, hol keressem a hibát.

Köszi előre is

 

Ja, és még annyit szerettem volna a fogyasztással kapcsolatban kérdezni, hogy a 130-140 km-s tempóval, klímával milyen érték a még elfogadható?? 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó