2025. Január 15. Szerda - Lóránt

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Feca | 2013-07-02 12:55

 Sziasztok!

Egyik pillanatról a másikra, nem tudom a távirányítóval nyitni-zárni az autót. Az elemet cseréltem:) Tud valaki segíteni, hol keressem a hibát.

Köszi előre is

 

Ja, és még annyit szerettem volna a fogyasztással kapcsolatban kérdezni, hogy a 130-140 km-s tempóval, klímával milyen érték a még elfogadható?? 

Plucas | 2013-06-24 11:53 Plucas részére

 Megisztom = Megosztom :)

Plucas | 2013-06-24 11:52 mazda-auto.hu részére

 Szia!

 

Nekem csak a baloldali tolóajtó zármotorja "gyengült" meg (üresen működött, de már nem tudta mozgatni a rudazatot), viszont a többi ettől függetlenül működött a távirányítóval.

Lecseréltem egy univerzális zármotorra (elég a két vezetékes, mivel követő motor).

 

Megisztom, hátha valakinél jelentkezik később ez a hiba:

A vezetőoldali első ajtó belülről a kilinccsel nem nyílt.... A kilincs mögött van egy kerek műanyag  fedél, ezt óvatosan ki kell pattintani, mögötte egy kereszthornyos csavar van. Ezt kicsavarva ki lehet emelni a kilincset a  műanyag házzal együtt. Az ajtó nyitó bowdwn egy derékszögű "pipában" végződik mely a kilincs szárában lévő furatba van benne. Felette van egy másik biztosító nyúlvány mely megakadáloyozza, hogy a bowden kiugorjon a furatból. Nállam ez a biztosító "nyelv" tört el... vélelmezem, hogy a sok nyitástól a furat megnagyobodott, és a "pipa" már nem merőlegesen volt benne. A nyitáskor fellépő erő hatására megemelkedett és eltörte a felette lévő biztosítót.

Tegnap délután egy ad-hoc megoldással javítottam meg:

Kerestem egy közepes mérető sorkapcsot (elektromos vezeték csatlakoztató,csokinak is becéziik), ebből kivettem a hengeres fémtészt, fémfűrésszel megfeleztem. A furatba bedugtam a "pipát" és az ellenoldalon a kis hengeres részt biztosítottam a csavarral (mintha elektromos vezetéket csalakoztatnék). Tudom nem "szakos" megoldás, de legalább belülről is tudom nyitni az ajtót :)

 

mazda-auto.hu | 2013-06-24 08:06 istván részére

 Ennyi zármotor nem mehetett egyszerre tönkre. először a biztosítékokat kellene ellenőrizni. Elsősorban a ROOM felíratút.

istván | 2013-06-22 18:36

 Üdvözlök mindenkit!

A minap bezártam az mpv-met de amikor ki akartam nyitni se kép,se hang.Csak kulcsal tudtam kinyitni úgy,hogy a központizár nem müködik.A bal hátsó ajtót és a csomagtérajtót egyáltalán nem tudom kinyitni.Ez utóbbinál a zár külső része a hibás.A kérdésem az lenne,hogy találkozott valaki ezzel a jelenséggel és hogyan tudnám kinyitni a bal hátsó ajtót??Esetleg vmelyik motor hibásodása okozhatja ezt?

vidi84 | 2013-06-22 11:03 JancsikaMr részére

 KÖSZÖNÖM!!!

sandrabee | 2013-06-20 16:29

 Valamiért nem látszik a korábbi kommentekben, de valaki kérdezte, hogy mit is jelent az MPV.

Nos a válasz: Multi Purpose Vehicle rövidítése, vagyis magyarul kb. annyit tesz, hogy több funkcós, tehát rengeteg mindenre használható jármű.

Nálunk ezt már többszörösen sikerült bebizonyítsa, ui. azon túl, hogy casládi királndulásokhoz, cuccoláshoz, költözéshez, esetleg piacoláshoz is kiváló. (apropó, ezt annak idején a régi totalcar-os tesztnél a Winkler is elmondta, hogy kiszerelve a hátsó üléseket 2000 db literes tejet is bepakolhatunk, akkora lesz ui. a raktér. Mi kiszerelt ülésekkel többször voltunk már horgészni úgy, hogy simán elaludtunk az autóban ketten felnőttek. Szóval szerintem érdemes MPV-be beruházni, mert hihetetlen előnyökkel szolgál a megelégedésére a tulajdonosnak télen-nyáron.

mazda-auto.hu | 2013-06-20 08:05 Relax részére

Hamarosan megújul honlapunk. A tartalom kibővül, bár még jónéhány dolog nem lesz feltöltve. A fórum belépési adatai nem változnak senki esetében Sajnos az utóbbi egy hét fórum bejegyzései valószínűleg elvesznek.

Relax | 2013-06-19 16:27 ege részére

Nekem is jelentkezett ez a probléma, a befecskendező tömítések cseréje után szinte azonnal megszűnt.

mazda-auto.hu | 2013-06-19 14:59 ege részére

Érdemes lenne egy endoszkópos olajszivattyú szűrő vizsgálatot tartani, illetve a befecskendezők alatti tömítéseket cserélni. Amennyiben ezek korábbi elvégzéséről nincs bizonyíték, akkor ezzel kell kezdeni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó