2025. Január 15. Szerda - Lóránt

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


wakker | 2013-04-23 16:01 mazda-auto.hu részére

Nagyon köszönöm a választ! Akkor csak a probléma felét sikerült megoldani, mert a csavarokra is nagy szükség lenne. :-( A gumi alkatrész szett oldalanként értendő vagy párban? Mégegyszer köszönöm!

Plucas | 2013-04-23 15:34 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a választ! Gondolom ez a generátor szabadonfutós szíjtárcsa nem szerelhető/javítható?

peci | 2013-04-23 15:11 HaPe részére

Igen, pont ezért gyűri meg a bowdent, ha túltekerik. Nálam is ez volt, csak én csavarlazítóztam és nagy nehezen kitekertem a sodronyt. Áztasd be a szerkezetet valamilyen vékonyabb olajba, fékolajba vagy petróleumba, előbb utóbb megadja magát és le tudod tekerni. Kézre vigyázz, ha szálazik akkor csúnyán beleáll a kezedbe. Még valami: ha hajlítjuk, akkor "vastagszik" a bowden, tehát még jobban be akar szorulni. Egy kicsit tekerve a csavarodási iránynak megfelelően könnyebben kijön. talán... jó küzdést:) üdv: István

mazda-auto.hu | 2013-04-23 14:24 wakker részére

A nyeregvezető stift csavarokat valóban nem lehet külön rendelni, de a komplett gumi alkatrész szettet igen. Ennek ára 7564,-Ft

wakker | 2013-04-23 14:19 mazda-auto.hu részére

Szia! Igen, hatul is tarcxsafekes az auto. az alvazszam:JMZLW19R240300579 evjarat: 2003.12 2.0 diesel 136 loero Segtseged elöre is nagyon köszönöm

HaPe | 2013-04-23 11:54 peci részére

Szia, Én úgy vettem az autót, hogy furcsamód nem volt feltéve a pótkerék, hanem a csomagtartóban volt. Később rájöttem, hogy miért: annyira be van rohadva szerkezet, hogy meg se moccan. Leszereltem az egész szerkezetet, az látszik, hogy eröltették, mer a kis ütköző pöcök elhajlott. Viszont a kerék annyira rozsdás, hogy a bowden nem jön ki belőle. Van tipped, hogy mit csináljak vele? kösz, Hajnal Péter

peci | 2013-04-23 10:56

Gumicsere apropóból... Sziasztok! Nem tudom, más is küzdött-e a következő problémával, de leírom, hátha valakinek segítség: Gondoltam leszedem a pótkereket, kitakarítom.. Hát kb 2 órás művelet volt, az út szélén valószínűleg nem is sikerült volna. Be volt teljesen rozsdásodva a szerkezet. Amit utólag tudtam meg a szerkezet leszerelése és szétszedése után: nem szabad "túltekerni" a csavart, ha nem ereszkedik a pótkerék, inkább fel-le tekergetve próbálni kenősprézés mellett leengedni. Teljes rordamentesítés és zsírzás után mint az új... (a bowden sérülhet, ha elakad lefelé és többet tekerünk rajta) Aki még nem szedte le, szerintem tegye meg otthon egyszer, ne az úton kelljen kínlódni. Üdv: István

mazda-auto.hu | 2013-04-23 09:43 mazda-auto.hu részére

...de van 1226-os is.

TZ | 2013-04-23 09:39

Kedves Fórumozók, Mazda-Auto! Érdeklődnék, megoldható-e a 2004 előtti szériás hátsó lámpatest behelyezése a face-liftes változatokba? Köszönettel: Zoltán

MISI-49 | 2013-04-23 09:13

Tisztelt Fórumozók és mazda-auto.hu! A napokban sikerült szert tennem egy 2004-es MPV dieselre, egy-két kérdésem lenne hozzátok. A csomagtér nyitott, bár az ablakok lesötétítve vannak, de valami "roló" megoldás érdekelne, vagy az, hogy milyen módon oldjátok meg a csomagok takarását? Továbbá nekem kicsit hiányzik a tempomat, erre tudnátok valami gyári vagy utángyártott megoldást mondani? Egyenlőre ennyi kérdés merült fel bennem, előre is köszönöm a segítséget!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó