2025. Január 15. Szerda - Lóránt

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-04-23 08:14 wakker részére

Hátul is tárcsafékes MPV-d van? Tudnál egy alvázszámot adni, hogy pontosítsunk?

mazda-auto.hu | 2013-04-23 08:09 Kerimjade részére

Meg kellene mérni, hogy eljut-e a feszültség az ajtóba. Ha igen, akkor valószínűleg a zármotorokkal van probléma. Nem egyedi eset. Ha kézzel bezárod az ajtót, akkor nyitásra kinyitnak?

mazda-auto.hu | 2013-04-23 08:06 Plucas részére

A gyári méret 8pk 1226, de utángyártottban 1230-ast fogsz találni. Az a 4 mm még nem gond. A generátor görgőjének szabadonfutó funkcióját is ellenőrizzétek! Ha rossz, nagyon hamar tönkremegy az új szíj is.

wakker | 2013-04-22 22:12

Sziasztok! Hol tudnám beszerezni a hátsó féknyereghez tartozó hosszú csavarokat, és a hozzájuk tartozó porvédő gumikat? Ausztriában élek, de itt csak komplett féknyereggel tudnának adni horribilis áron. :-( Nem hiszem el hogy két csavarért és két porvédőgumiért meg kell vennem egy komplett féknyerget. Válaszokat nagyon köszönöm!

siggi | 2013-04-21 22:19 Plucas részére

Üdvözöllek ! Azt hiszem, az említett jelenségből következik, hogy a járgányod megérett egy kettős tömegű lendkerék cserére. Az új nagyon drága, javaslom, hogy felújítottat tetessél bele és egyben a kuplungszettet is cseréld ki szintén felújítottból. Így munkadíjjal együtt megúszhatod 250 eFt. alatt.

Kerimjade | 2013-04-21 21:33

Tisztelt Mazda-Auto! A két tolóajtóm nem zár be a központi zár használatakor. Meg tudom ezt a problémát javítani valamilyen kontakthiba elhárításával-tisztítással, illetve biztosíték cserével? Vagy csak szervízben javítható? Köszönöm!

Plucas | 2013-04-21 21:30 Plucas részére

Kiegészíteném az előzőt: A kuplungot kinyomva, egy kicsit csökken a zaj, viszont ékszíj nélkül nincs semmi hang,ebből arra következtetek, hogy nem kinyomó csapágy probléma lehet. A töltéslámpa nem viilan fel, a kocsi "pöcc-röff" indul, nincs probléma.

Plucas | 2013-04-21 21:23

Tisztelt Szakértő, márkatársak! 2002. 06. havi dízel MPV-m van. Egy ideje már alapjáraton hangos a jobb oldalon a hosszbordás ékszíjhajtás. Ma leszedtük a vezető görgőket (6203 csapágy van benne) eltávolítva a porvédőt zsírba raktuk, nem lógtak, szépen gördülnek. A rugós feszítő karnak a házát olajba fürdettük. Megvizsgáltuk a főtengely, generátor tárcsáit szépen futnak ékszíj nélkül szabadon. Ezt követően nem múlt el a jelenség... 900 fordulatom hangos, viszont egy kis gázt adva kb. 1200-1300 -as fordulaton megszűnik a zajos hang. Lassan kifogytam az ötletekből.. Nem tudok másra gondolni, mint laza/nyúlt az ákszíj (látszatra nem vehető észre sérülés rajta. Nézegettem a neten az ékszíjakat a típushoz, van 1172, 1230,1235 mm hosszú.... ebből arra következtetek, hogy esetleg korábban "hosszabb ékszíjat" raktak rá, és ez megnyúlt, vagy az eredeti ékszíj nyúlt meg.... Kérdésem: mi a pontos gyári mérete ennek a hosszbordás szíjnak? Minden tanácsot/segítséget szívesen fogadok! Köszönettel: Plucas

totokutunnyo | 2013-04-18 17:38

nagyon köszönöm

mazda-auto.hu | 2013-04-18 11:57 totokutunnyo részére

Nem tértek át digitális szerviz nyilvántartásra. Egyéb más bejegyzések közül az utolsó 2009.06.09, 96247 km.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó