2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-04-23 08:14 wakker részére

Hátul is tárcsafékes MPV-d van? Tudnál egy alvázszámot adni, hogy pontosítsunk?

mazda-auto.hu | 2013-04-23 08:09 Kerimjade részére

Meg kellene mérni, hogy eljut-e a feszültség az ajtóba. Ha igen, akkor valószínűleg a zármotorokkal van probléma. Nem egyedi eset. Ha kézzel bezárod az ajtót, akkor nyitásra kinyitnak?

mazda-auto.hu | 2013-04-23 08:06 Plucas részére

A gyári méret 8pk 1226, de utángyártottban 1230-ast fogsz találni. Az a 4 mm még nem gond. A generátor görgőjének szabadonfutó funkcióját is ellenőrizzétek! Ha rossz, nagyon hamar tönkremegy az új szíj is.

wakker | 2013-04-22 22:12

Sziasztok! Hol tudnám beszerezni a hátsó féknyereghez tartozó hosszú csavarokat, és a hozzájuk tartozó porvédő gumikat? Ausztriában élek, de itt csak komplett féknyereggel tudnának adni horribilis áron. :-( Nem hiszem el hogy két csavarért és két porvédőgumiért meg kell vennem egy komplett féknyerget. Válaszokat nagyon köszönöm!

siggi | 2013-04-21 22:19 Plucas részére

Üdvözöllek ! Azt hiszem, az említett jelenségből következik, hogy a járgányod megérett egy kettős tömegű lendkerék cserére. Az új nagyon drága, javaslom, hogy felújítottat tetessél bele és egyben a kuplungszettet is cseréld ki szintén felújítottból. Így munkadíjjal együtt megúszhatod 250 eFt. alatt.

Kerimjade | 2013-04-21 21:33

Tisztelt Mazda-Auto! A két tolóajtóm nem zár be a központi zár használatakor. Meg tudom ezt a problémát javítani valamilyen kontakthiba elhárításával-tisztítással, illetve biztosíték cserével? Vagy csak szervízben javítható? Köszönöm!

Plucas | 2013-04-21 21:30 Plucas részére

Kiegészíteném az előzőt: A kuplungot kinyomva, egy kicsit csökken a zaj, viszont ékszíj nélkül nincs semmi hang,ebből arra következtetek, hogy nem kinyomó csapágy probléma lehet. A töltéslámpa nem viilan fel, a kocsi "pöcc-röff" indul, nincs probléma.

Plucas | 2013-04-21 21:23

Tisztelt Szakértő, márkatársak! 2002. 06. havi dízel MPV-m van. Egy ideje már alapjáraton hangos a jobb oldalon a hosszbordás ékszíjhajtás. Ma leszedtük a vezető görgőket (6203 csapágy van benne) eltávolítva a porvédőt zsírba raktuk, nem lógtak, szépen gördülnek. A rugós feszítő karnak a házát olajba fürdettük. Megvizsgáltuk a főtengely, generátor tárcsáit szépen futnak ékszíj nélkül szabadon. Ezt követően nem múlt el a jelenség... 900 fordulatom hangos, viszont egy kis gázt adva kb. 1200-1300 -as fordulaton megszűnik a zajos hang. Lassan kifogytam az ötletekből.. Nem tudok másra gondolni, mint laza/nyúlt az ákszíj (látszatra nem vehető észre sérülés rajta. Nézegettem a neten az ékszíjakat a típushoz, van 1172, 1230,1235 mm hosszú.... ebből arra következtetek, hogy esetleg korábban "hosszabb ékszíjat" raktak rá, és ez megnyúlt, vagy az eredeti ékszíj nyúlt meg.... Kérdésem: mi a pontos gyári mérete ennek a hosszbordás szíjnak? Minden tanácsot/segítséget szívesen fogadok! Köszönettel: Plucas

totokutunnyo | 2013-04-18 17:38

nagyon köszönöm

mazda-auto.hu | 2013-04-18 11:57 totokutunnyo részére

Nem tértek át digitális szerviz nyilvántartásra. Egyéb más bejegyzések közül az utolsó 2009.06.09, 96247 km.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó