2025. Február 25. Kedd - Géza

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gergabor | 2016-12-16 11:07 INDYGO részére

Szia!Nekem a turbó hűtőcsövem lyukadt ki egy másik bilincs rossz felrakása miatt (kidörzsölte)akkor fütyült,bár az minimális teljesítményvesztéssel járt.Gábor

gergabor | 2016-12-16 10:53

Sziasztok!2004 disel MPV-ben gyengélkedik az utastér fűtése csak langyosat fuj.A hűtővizem is fogyogat,nem tudom van-e összefüggés a kettő között.Ötleteket ,tapasztalatokat megköszönném.Gábor

INDYGO | 2016-12-14 11:52 fidoka részére

Szia!

 

A legrosszabbal kezdjük.

Lyukas a fütőradiátorod. ( ellenőrizd a motortérben a hűtővíz szintet, ha csökken a víz akkor sajnos ez van.)

Jobbik, ha csak egyszerűen beázik. ( állj be egy mosóba, ülj az anyósülésre és figyelgesd, ajtótömítés v. szélvédő )

ep-son | 2016-12-13 22:49

2014-es diesel MPV-m végre bádogozhoz került az ősszel és két hónapig nélkülöztük a “kis” kedvencet. Szét volt rohadva rendesen alulról is, oldalról is. A gyári küszüb párja nagyon drága lett volna és csak 0,6 mm-es bádogból lett volna, ezért inkább házi utángyártott változatot választottam. Egy nagyon ügyes bádogos vastag lemezből meghajlította küszöböt, sárhányó íveket, ajtósarkokat és az alvázat is hegesztette több helyen. Az oda és visszavezető fűtéscső rendesen csepegett, 1-1 métert gumira kellett cserélni. Körbe le is festették. Még lett volna rajta apróbb tennivaló, de az 500.000 forintért “csak” ennyi járt.

Komolyan fontolgattuk, hogy lecseréljük-e az autót, érdemes-e ennyit belefektetni? Körülnéztem a német autópiacon, de egyik modell sem közelítette meg árban, kényelemben, tágasságban, fogyasztásban a Mazdánkat. Még évekig szeretnénk használni!

A gondom jelenleg, hogy miután a bádogos összerakta a járgányt, a műszerfalon 5 másodpercenként kétszer egymás után  felvillan a légzsákjelző lámpa. Hagyományos tesztelő nem mutat hibakódot. Lehet, hogy a légzsák működik, csak a jelző tökéletlen? Az ülések nem voltak kivéve az autóból. Hol lehet a hiba okát keresni? 

ep-son | 2016-12-13 22:37 Zsircsi részére

Az enyémbe évek óta 0W-30-as Castrol olajat teszek és 10,000 km után max fél liter a fogyasztás.

fidoka | 2016-12-13 08:11

Kedves Mindenki,

Kérsésem lenne mpv-vel kapcsolatban:

-vizesedik a jobb első ülés előtt a lábnál.Mi lehet ez?

Üdvözlettel:

     Orsi

 

sniper0428 | 2016-12-11 16:00

Üdv Mindenkinek!

Mazda MPV 2004-es évjáratú gk-m van. Kicseréltem benne a rádiót egy gyári Clarion navis rendszerre. Ehhez lenne szükségem egy kezelési útmutatóra, illetve tudja-e valaki, hogyan lehet rácsatlakoztatni a tolatókamerát és esetleg USB vagy SD kártya beépíthető-e?

Gondolom a navis rendszert nem igazán lehet frissíteni :(

Előre is köszönöm!

INDYGO | 2016-12-11 15:09

Most én szeretnék tanácsot kérni!

 

Elkezdett fütyülni a motor, gázadásra. Nem nagyon, épp hogy csak hallható. Ez autópályán történt, előzésnél. Viszont teljesítménycsökkenés nincs. Előtte kb 600 km-t autóztam vele városban. Hogy az előtt hogyan és hol autóztak vele, nem tudom mert akkor hoztam be. Olajat én cseréltem, tehát az jó, és nem is eszi ( remélem ). Indulni szuperül indul reggel is.

Bárminemű ötletet szívesen veszek. Másik kérdés, van köztetek győri ?

INDYGO | 2016-12-11 08:22

Szia!

 

Én 5w-40-t használok, mivel mikor meghoztam, kevés volt benne az olaj és azt hittem, hogy csipegeti az olajat. Eddig 1000 km-t mentünk vele, de úgy néz ki, hogy csak az előző gazdája volt rendetlen ( osztrák ). Én is javaslom neked a max. 10000 km-es olajcserét.

INDYGO | 2016-12-11 08:16 Zsircsi részére

Szia!

 

Én 5w-40-t használok, mivel mikor meghoztam, kevés volt benne az olaj és azt hittem, hogy csipegeti az olajat. Eddig 1000 km-t mentünk vele, de úgy néz ki, hogy csak az előző gazdája volt rendetlen ( osztrák ). Én is javaslom neked a max. 10000 km-es olajcserét.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó