2024. December 4. Szerda - Barbara, Borbála
Optikai, nitro, turbo, chip tuningok
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
MPS motor mélyebben, avagy DISI Turbó boncolgatás.
MAZDA dízelmotor, MZR-CD.
MAZDA BT-50
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
attila76 | 2011-12-29 12:53
mazda-auto.hu | 2011-08-26 11:06 PK részére
A teljesítmény növelésnek nagyon sok fajtája van. Ettől függetlenül a 125 és 163 Lóerős kivitelek mechanikailag azonosak, tehát szoftveresen van a lényeges különbség. Viszont a DPF problémák megelőzése szempontok miatt ezeknél az autóknál érdemesebb már eleve az elvárt teljesítményű modellt megvásárolni. Ettől függetlenül lehet tuningolni.
PK | 2011-08-25 16:08
Sziasztok!
Érdeklődöm, hogy mazda6 2.2 D 129LE autó teljesítménynövelése a gyári garancia elvesztése nélkül megvalósítható?
mazda-auto.hu | 2010-11-17 09:20 katyilka részére
Egy profibb kipufogó műhellyel érdemes felvenni a kapcsolatot. Ők az autó alapján el tudják készíteni a rendszert, melynek így már nem feltétlenül kell alkalmazkodnia a meglévő dobhoz, tehát szabadon lehet két új dobot használni.
katyilka | 2010-11-16 20:18
Sziasztok! Egy 2008.09.havi 2.0 CD TE Sport Plus-om van. A kipufogót szeretném duplázni, de hónapok óta sikertelenül keresgélek.(persze a gyári benzines dupla félmilláért az lenne).Van valakinek ötlete, hogy úszhatnám meg olcsóbban. köszi, köszi
mazda-auto.hu | 2010-09-29 14:12 Bandito részére
1. Nem akarlak kiábrándítani, de szívómotoros autók esetében egyéb módosítások nélkül egy szoftvercsere nem igazán tudja érezhetően növelni a teljesítményt. 2.Az MX-5 vezérlőegysége nem egyezik meg a BG 1,8-aséval.
Bandito | 2010-09-29 11:09
Szép jó napot kívánok!
'90-es 323 BG 1.8 gt DOHC mazdámat erősíteném.Utána néztem a dolgoknak és megtudtam,h nem lehet az ECU-t átírni!Kérdésem az lenne,hogy esetleg van-e hozzá valamilyen tuning box,gyárt valaki egyáltalán?Vagy Magyarországon foglalkozik ilyesmivel valaki?Mert az "xy" írható computerek nagyon drágák.Ebay-en láttam mx-3 1.8 v6 hoz EPROm chipet,gyárival kicserélősset.
És még 1 kérdés!
A hasonló évjáratú mx-5 1.8 nak is ugyan az a computere mint a 323-nak?Mx-5-höz csak van ilyesmi.
Köszönöm!!!!
Chameleon | 2010-03-20 12:26
Autódiagnosztika és tuning...
Tuning leírások, autó diagnosztikai, szerviz és tuning szoftverek... http://autoszerviz.5mp.eu
http://toptuning.hu
mazda-auto.hu | 2009-03-20 08:33 MZs. részére
Az eddigi tapasztalatok alapján nem vezethető vissza élettartam csökkenés az egyes alkatrészek esetében az ilyen mértékű tuningra. Persze, csak ha az autó karbantartása és a motorolajszint is mindig megfelelő.
MZs. | 2009-03-19 21:24
"Mazda 6 Diesel 2004 136LE-hez milyen teljesítménynövelést tudtok, mennyiért? És mennyi LE, Nm-et hoz?""Komputer adat felülíró tuning box: +20 lóerő, 40Nm, 120000,-Ft"
Kérdezném, hogy mi a hivatalos vélemény az ilyen tbeavatkozás utáni motorélettartammal kapcsolatban. Lehet büntetlenül, tehát károsodás nélkül hosszútávon használni ey tuningolt autot?