2025. Április 26. Szombat - Ervin

Optikai, nitro, turbo, chip tuningok

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-08-11 10:24 mazda-auto.hu részére

olajtelnő=olajteknő :)

mazda-auto.hu | 2008-08-11 10:23 bignor részére

A visszafolyó ág nem ide jöh. A T egyik ága továbbra is a szenzornak ad helyet. A visszafolyó ágat az olajtelnőbe kell bevezetni.

bignor | 2008-08-11 10:09

Köszönöm a választ!
Ezek szerint innen jön az olaj és ide is tér vissza. Hol kaphatok ilyen elosztót és mennyibe kerülhet?

mazda-auto.hu | 2008-08-11 09:57 bignor részére

Az olajnyomás érzékelő gomba csatlakozásához kell egy T elosztó.

bignor | 2008-08-11 09:10

Sziasztok!

Egy 82-es Mazda 323 1.5 GT-m van (BD1032 alvázkód, E5 motor). A közelmúltban szereztem hozzá egy turbót és a kérdésem az lenne, hogy honnan tudok az E5 motorról olajat vinni a turbohoz, illetve hol tudnám visszavinni az olajat.

Segítségeteket előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2008-06-25 14:15 Digvid részére

Egy Mazda szervízben meg kellene nézetni. Egyébként elképzelhető, hogy valamelyik befecskendező egység rossz, de az is lehet, hogy csak fel van lazulva valamelyik.

Digvid | 2008-06-25 09:05

Hát azt nem tudom ki irta át,mert már igy vettem a kocsit,és az elözö tulaj igy kérte a mazdánál és ott rakatta bele neki vki.........ugyhogy nem tudni,de az tuti hogy vmi kopog föleg mikor hideg,és több helyen is azt mondták hogy elötöltés nem jo,vagy porlasztó csere,de azt nem irta ki a szgép hogy rossz lenne!!!Ilyenkor mt tegyek???

mazda-auto.hu | 2008-06-25 08:59 Digvid részére

Valószínűleg elsősorban az, aki annak idején a munkát végezte. Általában nem csak írásról van szó, hanem alkatrész beszerelésről is.

Digvid | 2008-06-25 08:54

szia

VAn egy 2004 es 2.0 D mazda 6 om és meg van chippelve igyvettem,ki tudja ezt nekem gyárira visszairni???mert nem igazán jooo,lehet az hgy ettöl kopog vmi mert nagy az elötöltés vagy vmi ilyen miatt???

t.andras | 2008-06-16 18:55

féltem, hogy ezt aválaszt kapom. azért kösz mindent!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó