2024. December 22. - Zéno

Mazda optikai tuning

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


steini | 2006-05-23 19:30

OK, köszi. Használtan vettem a kerekeket, most meg az a problémám vele, hogy ha 60-nal lassabban megyek rezonanciát érzek a pedálokon és a kormányon is... Ez mitõl lehet? Lehet, hogy nem sullyozták ki rendesen a kerekeket, vagy nem egyenletesen kopottak??

mazda-auto.hu | 2006-05-23 13:55

Kipróbáltuk, elfér elöl is a Mazda6-os GT 17 collos kerék, 215/45-ös gumival.

mazda-auto.hu | 2006-05-23 13:41

A hármas egyes kiviteleihez gyárilag 17"-os felni jár, már csak ezért sem okoz gondot. Az egyébként 6.5 coll széles, míg a 6-osé 7 collos, és 2.5 mm-rel beljebb is van.

steini | 2006-05-23 09:27

Mazda 6 GT 215/45R17-es kereke rámegy a Mazda3-ra?? Vagy nem javasolt?

mazda-auto.hu | 2006-05-15 09:03

Rámegy a Mazda6-ra az RX-8 alufelnije. Egyes típusú 225mm széles gumikkal, még esetleg a peremezés is elkerülhetõ.
A felnik darabja: 91.152.-

tranyos | 2006-05-14 18:32

6-os GT kombira szeretném az RX-8-as 18" alufelnijét rátenni. azt szeretném tudni hogy rámegy-e és mennyi egy garnitúra?

mazda-auto.hu | 2006-04-24 08:51

A küszöbvédõ garnitúra 88.355.-, a hátsó lökhárítóvédõ (pakolás) polírozott díszborítás 38199.-Ft. bruttó.

birlac | 2006-04-22 13:02

Mazda5 optikai tuningról szeretnék érdeklõdni.
CD143GTA típushoz szeretnék rozsdamentes
oldalsó, ill. csomagtér
küszöböt vásárolni.
Mennyiért lehet kapni ezeket.

mazda-auto.hu | 2006-04-20 12:10

A középkonzol fényezése pedig szintén megoldható, bár a felíratok miatt a gombok színének módosítása már nehezebb, viszont nem feltétlenül mutatnak rosszul a világosszürke gombok, egy sötétebb, akár zongoralakk konzolon.

mazda-auto.hu | 2006-04-20 12:06

Köszönjük a bizalmat! Például az audio-fûtés panel ára 198.201.-Ft, a "kardánalagút" feletti rész a fényes fedelek nélkül 78.000.-, az italtartó fényezett fedele szintén 70.000.-res tétel, az elsõ komplett ajtóborítás darabja 146.924.-. A küszöbborítások elöl 9.772.-, a hátsók 7998.-. Amennyiben nem mented el a kedved tõle, részletesen minden alkatrész árát kikeressük. Ezek olyan alkatrészek, melyekre nagyon ritkán van szükség, ezért sajnos az áruk nem túl barátságos.Olcsóbb, bár munkaigényesebb megoldás a mûanyag elemek (szétszerelés utáni) feketére festése, speciális mûanyag festékkel. Eközben az ajtóborítások plüsskárpitja is cserélhetõ. Esetlegesen keskenyebb gumi felszerelésével lenne megoldható a peremezés elkerülése, mivel így a gumi oldalfala erõsen befele dõlne a 8" szélesség miatt, viszont a 18-as felnihez nem nagyon van 205mm-nél keskenyebb gumi (meg nem is nézne ki igazán jól), így szinte biztos, hogy peremezni kell a sárvédõket, valószínûleg már a nyomtávszélesítõk használata nélkül is, bár a gumik oldalfalának eltérõ kiképzése, illetve a gyártók szélességmérésének közötti különbsége is okozott már meglepetéseket.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó