2024. November 25. Hétfő - Katalin
Mazda optikai tuning
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2005-11-02 08:28
GRATULÁLUNK! Életben kell tartani ezeket a gyönyörû gépeket!
Standi | 2005-10-29 23:05
Hahaaaaaa! Vettem egy Mazda Mx 3-at! Végre! Mindig akartam egy ilyet! Elég ozzant szegénykém, de remélem sikertörténet lesz. Nekilátunk gyúrni rajta egy kicsit. Már elsõ nap leállt :-( de nem adom fel, és szuperjó kiskocsi lesz belõle, meglátjátok!
mazda-auto.hu | 2005-10-29 08:19
Ha lesz egy komplett donor autód, akkor nem sok akadály gördülhet eléd. Csak szépen át kell rakni a szükséges alkatrészeket. A karosszéria motor-váltó rögzítési pontjai, hasonló évjárat-sorozat esetén ugyanazok. Mindegy, hogy 2.0 16v vagy 2.2 a blokk.Sok sikert! Errõl jut eszembe, tegnap járt nálunk egy 1989-es 626-os 2.0 800000 km-rel az órájában! Még nem volt benne fõdarab csere.
ecco | 2005-10-28 16:04
Sziasztok!Legújabb tervem,hogy 626omba a 2.2i mocit kicserélem 2.0i 16v-re!Nem a köbcenti miatt hanem a plussz lóerõkért!:)
Komplet autót akarok venni donornak igy lesz minden.
Milyen akadályok gördülhetnek elém?
Én úgy gondolom a felfogatások ugyanazok lesznek,persze lehet,hogy tévedek!
Ezügyben kellene 1-2jótanács!
MSpock a tiéd is úgylátom fekszik neked a téma.:)
Köszi
mazda-auto.hu | 2005-10-27 16:36
Elõször a jég, utána a szendvics, ez már elég sok. Ne add fel!
MrSpock | 2005-10-27 15:36
Mr. Spock autóját tegnap szendvicsbe vágták, jelenleg nem nyílik a hátulja, és a motortér. Dolgozok a rendberakását, de a biztosítók tetvek, én meg le vagyok égve, most komolyan keresek szponzorokat, bár az XXL tunning sokat segít.
mazda-auto.hu | 2005-10-27 09:13
Fel bizony! Dolgozunk a gépen, bár idõt nem sokat kaptunk rá.:) Lassan Standi barátunk autójáról is "kell" készítenünk egy önálló cikket, ahogy Mr.Spock autójánál és az RX-nél tettük. Már, ha beleegyezik.
Standi | 2005-10-26 20:52
Na szóval itt mi a háttérben szóbeli azaz telefonos egyeztetéseket folytattunk Mazda-autóval, és folytattjuk a Mazda 6-om tunningját. Gondoltam leírom Nektek, mi is lesz vele: Kap még egy kis króm csíkot a csomagtartó fedélre, egy-egy króm csík kerül az ajtókra oldalra, alulra kék ledek, felkerülnek rá a "GT" lökhárítók, spoilerek, a beltérbe is kék neon kerül, majd a kipufogó rendszer átalakítása következik 2 végûvé. Asszem ez alapján fel fogtok ismerni az utakon......
tommy | 2005-10-08 14:25
hello! tudnál nekem árlistát küldeni képekkel. Ha nem gond a címemere küldd már:tommy@bicomix.hu Köszi
mazda-auto.hu | 2005-10-07 16:58
Mondjuk nálunk! Maszk: 31125.-,+ fényezés, szárny 4 vagy 5-ajtós, gyári design, vagy más.