2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


geri59 | 2010-09-07 19:33 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda Auto!
Köszönöm a választ, a szelepszár szimering is kilett cserélve, szerintem valamellyest kopott volt a henger, de még így is csökkent az olajfogyasztás, ami előtte 500km-ként 1l olajat megevett!! Most 10w40- es olajat teszek bele,Q8-ast!! Ez jó, vagy az Őn által ajánlott 5w40-et próbáljam meg? Köszönettel Gery!!

mazda-auto.hu | 2010-09-07 15:07 Csabi626 részére

Egyes elektronikus gyújtási rendszerekben valóban okozhat ritkán problémát ez a módszer. Ez a lehúzás mértékével csökkenthető, de a teljes biztonsághoz minden egyes hengernél leállítás, és egy darab "bármilyen" gyertya szükséges

Csabi626 | 2010-09-07 12:57 mazda-auto.hu részére

Elnézést hogy belekotyogok, de a gyertyapipák lehúzása nem okozhat átlövést a trafóban, vagy az elosztóban lévő teljesítménytranzisztorban?
Csak azért kérdezem, mert én már megjártam ezzel egyszer :(

mazda-auto.hu | 2010-09-06 08:40 sch. részére

Ha nem kihagy a gyújtás, hanem erőtlen az autó, akkor vagy nem megy minden henger, vagy rossz a gyújtási időpont. Járó motornál egyenként lehúzva a pipákat, ki lehet szűrni, melyik henger kiiktatása nincs hatással a jelenlegi működésre.

sch. | 2010-09-04 14:00

sziasztok. remélem tudtok segiteni. xedos 9. fordulat alatt az autó rángatott minden sebességben de fordulaton tökéletesen ment.kicseréltem a gyertyákat,és megszünt , de 2 hét mulva megint ugyanugy előjött.kicseréltem a gyujtáselosztó fedelet és most meg kicsit rángat de nem megy sehová. hangja is fura egyszerűen erőtlen lett a kocsi.szarul gyorsul.tuti valami gyujtás gond. a gyujtókábeleket nem cseréltem ki mert 2 évesek szilikonos szerintem jo állapotuak.megnéztem sötétben is a motort és nincs semmi szikra nem huz át a kábel.választ előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2010-09-02 08:20 Kazy részére

Igen.

mazda-auto.hu | 2010-09-02 08:19 putto részére

Az injektorokra csatlakozik a rendszer, illetve van egy hőmérsékletmérő szondája, így megkülönböztetve a hideg és meleg üzemet. A vezérlés továbbra is az autó rendszerére van bízva, tehát természetesen alkoholos üzemben is szabályoz a lambda szonda, és a többi jeladó. A beszerelés utáni finomszabályzást is az oxigén szenzor jelei alapján végezzük.

Kazy | 2010-09-01 16:13

Sziasztok!
Cserélhető a Xedos9 2.0 motorja a Xedos6 2.0 motorjára ugyanazon évjárat esetén?
köszönettel

putto | 2010-09-01 16:06

Tisztelt Mazda Autó, Etanol átalakítóhoz lenne kérdésem.

Műszaki szempontból egy vagy többféle átalakítási megoldás létezik, A korábbi postban említett átalakítóról lehet tudni valamit? Milyen gyármány, a vezérléshez csatlakozik vagy csak az injektor nyitásokat tolja párhuzamosított kábellel? Az előgyújtást a vezérlő állítja után a kopogás szenzor értéke alapján?

A benzin üzemnél meg a L szonda veszi vissza a nyitási időt ?

Szóval van -e más megoldás vagy csak a fent említett "megtolom a nyitási időt aztán az L szonda meg visszaveszi benzin üzemnél "megoldás.

Köszönöm.

Geryboy | 2010-09-01 09:11 mazda-auto.hu részére

köszönöm szépen! Majd még kereslek, hogy mire jutottam.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó