2025. Január 11. Szombat - Ágota
Mazda Xedos 6, Xedos 9
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda2 Show autók.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
MOTOROLAJ 5-10.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
Odi | 2010-03-14 12:50
Még lenne egy kérdésem akarok venni alufelni csavar anyát de nem tudom 100% ban a mérettet: 12x1.5 25mm menethossz ez jo?
Odi | 2010-03-14 12:44
Azt szeretném kérdezni hogy a 2hástó fékbetét(fékpofa) mennyibe kerül(ha van után gyártott), és halottam hogy van fékjavitó készlet az is mennyibe kerül. Előre is köszönöm a választ.
Endy46 | 2010-03-13 11:57
Sziasztok lenne egy kérdésem 1.6-os xedosra a 80 v-s sebesség és terhelés indexű gumit felrakjam? válaszotokat előre is köszi
Ferenc39 | 2010-03-12 14:03
Lehet,hogy a kulcs-al meg a távirányítóval kell valamit mahinálni...
Bálint66 | 2010-03-12 13:59 Ferenc39 részére
Hú hát én nem tudom milyen fajta pontosan. Még mikor megvettem a szélvédőn volt ez a Delta matrica. Egy kis pici hangszóró van a motortérben amit kulccsal lehet ki-be kapcsolni. Együtt működik a központi zárral a riasztó is. Valószinü még 97-ben tehették bele. Már sokszor kellett akksit töltenem mivel télen nem használom az autót, mindig mikor vissza kapcsoltam riasztott, akkor távirányítóval leállítottam és minden jó volt. Most hogy legutóbb visszakapcsoltam folyamatosan sípolt. Aztán nem kínlódtam vele azóta.
Ferenc39 | 2010-03-12 13:55
Jut eszembe...
Pl.: AA24-tipus-nál
ilyen elven bármilyen távirányítót meg lehetett etetni a riasztóval azonos tipuson belül.
Ferenc39 | 2010-03-12 13:49
Bálint66
Régebben a riasztókat újra kellett tanítani a távirányító kódjával, de sajna már nem emlékszem, hogy hogyan kellett, lehet hogy hosszan kellett nyomni a távirányító gombját, vagy a riasztó tölcsérjén volt egy gomb amit egyszerre kellet nyomni a távirányítóval,sajna nem emlékszem pedig márkaszervizekben javítgattam autóriasztókat is, de már vagy 17-18 éve.
Bálint66 | 2010-03-12 13:29 Csabi626 részére
Víz kizárt hogy került oda. Állandóan garázsban van, teljesen száraz körülmények között volt akksi töltés közben az egész autó. Nekem Delta riasztó rendszerem van. Arra gondolok hogy az akksi saru nem jól érintkezhet, mert a csavarja nagyon odavan. Csak flexel tudnám levágni. Ettől indul az autó, valahogy jól odatudtam szorítani, de azóta igaz nem próbáltam még visszakapcsolni.
Ferenc39 | 2010-03-12 11:57
Sajna nem tudom mi az a "CEL ALARM" a műszerfal nem ír ki semmit csak olyan mintha túl sok benzint kapna és tilt, leesik a fordulatszám utána hirtelen visszagyorsul, de csak addig és ismétlem csak nagy gázadásnál rendszerint indulásnál...amíg nem áll be a mutató (vízhőfok) ahová szokott.
Utána már nincs baj a 98-as benzinnel.
De a 95-ös hideg motorral sem tiltogat.
Csabi626 | 2010-03-12 11:51 Bálint66 részére
Szia!
Nekem akkor csinált hasonlót, mikor egyszer víz került bele, de miután kiszáradt jó lett. Neked is az a "CEL Alarm" vagy mi a tököm van?
A világba nem találok hozzá semmi infót, nekem egyelőre kifogástalan, de ha baja egyszer lesz igencsak csere lesz a vége :(