2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-03-05 11:12 Endy46 részére

A tetőkárpit nagyjából 250000,-Ft. Határozottan érezhető lóerőket csak mélyebb beavatkozással, mondjuk egy turbófeltöltő rendszer beszerelésével, vagy a hengerűrtartalom növelésével lehet előcsalogatni.

Endy46 | 2010-03-04 22:42

sziasztok van egy 96-os , 1,6-os xedos 6-osom és szeretnék egy két tippet hogy hogyan lehetne pár lovacskát még kihozni belőle?
a másik pedig hogy tetőkárpit úgy kb mennyibe kerül? köszi

mazda-auto.hu | 2010-03-01 09:33 foldvarygyorgy részére

A Xedos 6 első sárvédő 70184,-Ft. Esetleg van egy gyári fényezésű, igaz horpadt, de javítható sárvédőnk 8000,-Ft-ért

mazda-auto.hu | 2010-03-01 09:29 putto részére

A Xedos-9 hátsó satabilizátor szilent 5244,-, vagy a kisebb 1851,-Ft. Az első lengőkar szilent 35994,-Ft.

mazda-auto.hu | 2010-03-01 07:58 kislaci részére

A Mazda Xedos 6 igen megbízható típus, függetlenül attól, hogy az 1,6-os, vagy a 2,0 V6-os motorral van szerelve. Egyáltalán nem szervizigényes, de ha mégis alkatrész kell hozzá, el kell ismerni, hogy az nem olcsó. A Casco-t kötést mindenképpen javaslom, főleg a karosszéria elemek, lámpák borsos ára miatt. Megfelelő karbantartással a világból kimennek a Xedosok, de mivel 15-18 éves autókat nézel, igen nagy szórás lehet előélet, és ezáltal állapot terén. Nyilván az 1,6-os esetében valamivel kevesebb a karbantartás, de elképesztő, hogy mennyire magasan a nagy európai ( és akár japán nevű !!!) átlag felett van az egyes alkatrészek, és az autó minősége.

foldvarygyorgy | 2010-02-27 10:11

tisztelt mazda-auto. Nekem van egy fehér mazda xedos-6-osom,és tegnap este megtörték a jobb első sárvédő elemét.Szeretnék egy újjat venni,és ehhez kérnék árajánlatot. Előre is köszönöm.
Földváry György (xedos-klu)

putto | 2010-02-26 19:46

sziasztok, xedos9 2.5, 1999 es, hez kérdezném, milyen árban van :
hátsó stabilizátor szilent
első- alsó lengőkarba hátsó szilentek.
Köszönöm.

kislaci | 2010-02-26 16:35

sziasztok.most szeretném opel-em lecserélni egy xedos 6-ra. 92-93 as évjáratokat néztem.arra lennék kiváncsi érdemes lenne-e, nagyon szervizigényes-e, drága e az alkatrész , fogyasztás stb...1.6, 2.0 motorral.köszi elöre is

mazda-auto.hu | 2010-02-25 15:50 sch részére

Nekem még soha nem volt ilyen gondom, és egy kivételével minden autóm ültetve volt. A rugók műbizonylatát kell megőrizni, azt elvileg elkérhetnék a következő vizsgán.

sch | 2010-02-25 14:56

sziasztok. szeretném leültetni 40mm -rel a kocsim. kell ehez valami engedély vagy le kell utána müszakiztatni? köszi.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó