2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Mykhaylo | 2007-10-05 14:57

Sziasztok!Van egy Mazda xedos 9-em 1994 evjarat,2.0 literes.Gongyaim vannak vele:1.dadog ha egy kis gazt nyomok neki,de ha ovatosan nyomom a gazt akkor jo,viszont ha lepadlozom akkor nagyon rangat.2.az alapjarat jo!!3.rengeteget eszik(20litert).Gyertya kabelek ujjak de utangyartottak,gyertyak ujjak,AC pompa uj,computer diagnosztikan volt de semmit nem talaltak.Elore is koszonom a segitseget!

mazda-auto.hu | 2007-10-05 09:17

A gyújtókábelek darabja 8208,-Ft, a szett 21600,-Ft. Lengõkar 21535,-Ft. Gyári toronycsapágy 5795,-Ft, gumiágy 34591,-Ft.

frankie | 2007-10-04 15:30

Hello,
elõszõr is mégegyszer köszönöm a segítséget a gyertyakábelekkel kapcsolatosan! Valóban õk okozták a "dadogást". Tegnapelõtt próbaként leragasztottam a gyertapipa belsejében keletkezett beégési hegeket két réteg szigszalaggal - és máris egy új autót kaptam!:-)
Most már csak ki kell õket cserélni. Nálatok mennyibe van a 3-as és 4-es kábel, vagy csak komplett 4 db-os készlet van? A futómûalkatrészek áraira is rákérdeznék így alkalom adtán: utángyártott elsõ lengõkar (komplett), toronycsapágy és gumiágy ár külön? Köszönöm elõre is!

mazda-auto.hu | 2007-10-04 14:20

Melyik alkatrész árára lenne szükséged?

saigon | 2007-10-04 07:14

Értem. Nem gond nekem az is nagy segítség lenne.

mazda-auto.hu | 2007-10-03 14:28

Elnézést kérünk, de ezt nem adhatjuk meg. Az árakat viszont szívesen írunk. Eddig ezek az alkatrészek beváltak.

saigon | 2007-10-03 10:58

Hello! Engem érdekelne a futómû alkatrész-forrásotok... Épp ilyen gondjaim vannak.Elküldenétek nekem? Köszi.

mazda-auto.hu | 2007-10-02 11:20

A Xedos-ok is érzékenyebbek a gyertyakábelekre, az átlagos autókhoz viszonyítva. Könnyen lehet, hogy ez a gond. Igazán jó minõségû kábeleket kell használni, de talán a gyári a legjobb. A futómû alkatrészekre van egy forrásunk, amennyiben a gyári árat valaki soknak tartja.

frankie | 2007-10-02 09:32

Nagyon-nagyon köszönöm a válaszokat! Szeretnék még kérdezni. A gertakábelekkel kapcsolatosan: kettõben a gyertya felõli részen, a gumigyûrû belsejében látszik egy szûrkés heg, ami gondolom az áthúzó ív következménye. 2 db másik kábelen ilyen nincs. Talán ez lehet a "bedadogás" oka? Ha igen a kábelek hol szerezhetõk be? Futómû: Melyek azok az utángyártott lengõkar/toronycsapágy márkák, amelyeket te is nyugodt szívvel berakatnál? Köszi elõre is!

saigon | 2007-10-01 20:17

Hello, köszi a segítséget!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó