2025. Április 29. Kedd - Péter
Mazda Xedos 6, Xedos 9
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 teszt.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2007-11-08 08:42
Nem normális dolog. Valószínûleg be van horpadva a tank, vagy az üzemanyag szívó csõ nem úgy áll, ahogy kellene. Éppen 1994 körül volt a váltás, elõtte 55 liter, utána 60 liter volt a tank ûrtartalma.
doky111 | 2007-11-04 16:12
Sziasztok!
Érdekelne mekkora a tankja egy 94-es xedos 6 nak.Normális dolog-e hogy 450 km után kifogy az üzemanyag a gépbõl,de úgy hogy le is áll a drága pedig a szintjelzõje 1/2 tank körül mutat?
Az autó különben szuper /lesz/ féltengely és elsõkerék csapágy csere után.
Érdekelne xedos 6-ba bõr ülések Köszike...
bekebela19 | 2007-10-27 11:53
Már a hütövizet, fékfolyadékot, meg a szervofolyadékot lecseréltem.
Megprobálom a gyujtokábel cserét még , mert mikor elhoztam a gyertyák melet ált a viz, a gyertyákat is cseréltem már és akkor néztem a kábeleket és semmi oxidácio nem volt rajta.
A választ nagyon köszönöm.
mazda-auto.hu | 2007-10-27 11:36
Igazság szerint egy három évet állt autót nagyon át kell nézni. Még olyan extrém eset is elõfordulhat, hogy a gyújtógyertyák erõsen korrodáltak. Semmi nem árt jobban egy autónak, mint váltózó hõmérsékletû környezetben áll sokáig. A hõmérséklet váltakozása páralecsapódáshoz vezet. Például három éves állás után a motorolajat, a fékfolyadékot, a szervókormány folyadékát, hûtõvizet is azonnal le kell cserélni.
bekebela19 | 2007-10-27 10:37
Meg amikor inditom akkor csak 5 másodpercig megy a motor és utána megál és utána ha inditok egyet akkor jár folyamatosan a motor, de ezis csak akkor van igy ha a gyujtást nem veszemle.
bekebela19 | 2007-10-27 10:28
Sziasztok, vettem egy 96-os Xodos6 1.6 16v
Szeretném megkérdezni hogy mi lehet a baja?
Menet közben olyan hangok jönek a bal elsõ kerék felöl mintha egy müanyag hozá érne a gomihoz de nem egyenletesen lehet halani de ha kirakom üresbe akor nincs hangja, meg nem mindig megy minden henger, de üresen szépen megy a motor, nem tudom hogy mivolt az elözménye mert banktol vettem a kocsit, és 3 évet ált.
A válaszokat elöre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2007-10-25 16:23
Várjuk a fejleményeket!
Mazdagazda | 2007-10-25 16:04
Köszönöm a választ. A gumiharang tökéletesen ép. A gyertyák és a gyújtáskábalak jók. Elvittem Mazda szervízbe, rátették diagnosztikára, az nem mutatott hibát. Sajnos szét kell szedni, mert így nem tudni mi a baja. Ha meggyógyul, megírom mi volt a baj! Üdv!
mazda-auto.hu | 2007-10-24 08:24
Louis Saha - A benzin esetében elég, ha a gyári elõírást betartod. Érdemes minden felesleges nehezéket kivenni az autóból, pl. pótkerék, szerszámok, esetleges hifi, stb... A guminyomást hátul kicsit nagyobbra állíthatod +0.2-0.3 bar, elöl pedig ha melegíted a gumikat a gyorsulás elõtt, illetve ha nem hideg állapotban indulsz, akkor a meleg gumihoz belõni a gyári nyomást, hogy ne csökkenjen le a gumik felfekvési felülete, ha bemeklegedve nõ a nyomásuk. A BMW nyomatéki és lóerõ elõnyét kompenzálhatja a Xedos kisebb tömege, de fõképpen a vezetési stílus.
mazda-auto.hu | 2007-10-24 08:16
Mazdagazda - Nincs esetleg elrepedve a harmonikás gumi szívócsõ? Lehet még akár gyújtáselosztó, de gyújtógyertya is. Egy szervíz valószínûleg gyorsan kiszûrné, hol van a gond.