2024. December 22. - Zéno

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bertokmarton | 2013-10-15 11:27 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a segitséget ! Én is erre gondoltam  ,És a lévegő szürés ?? szélvédő alatt ,vájúban ?? Nem fujj ellégé intenziven a szélvédőre ,vagy valami elektomos hiba ?? Kösszi !!

mazda-auto.hu | 2013-10-15 09:16 bertokmarton részére

 A rángatást valószínűleg a rásegítés szakaszos megszűnése okozza. Amikor nincs szervórásegítés, olyankor megrántja a kormányt. Lehet, hogy a szivattyú hajtása (szíj) szűnik meg ilyenkor, vagy magában a szivattyúban, kormányműben van hiba, szennyeződés. Új olajjal át lehet mosni, és kipróbálni, ha nem a szivattyú meghajtásával van gond.

bertokmarton | 2013-10-14 19:34

Tisztelt Uraim ! Xedos 6 ,1,6 16 v ...kérdésem a következő ,Szervó szivatyuval kapcsolatos a jelenség a következő ,100-as tempónál kanyarban ,kellemetlenűl ,vissza rángat a kormánykerék " Mi lehet ahiba forrás ? vizes olaj ? kopott szivatyu ? És még 1 gond ,nem eléggé intenziv a szellőztetés ,a légszűrőn ,kivűl ,van még esetleg (pollen ) szűrő ?? Előre is köszönöm !! Marci !

atter | 2013-10-04 22:00 Podi8 részére

 minek veszel új bakot  ? újra kell süttetni a régit  ,nemkicsit olcsóbb  és ugyanolyan jó  

Podi8 | 2013-09-30 12:43 atter részére

 Kicsit rám jár a rúd, mert a nagy kapkodásban vettem egy bontott fékerő szabályzót, kicseréltük de semmi változás (-13eFt).  Kizárásos alapon maradt a gumi fékcső, de ez annyira össze volt rohadva a fém fékcsővel, hogy csak két csőfogóval bírtuk szétszedni, és valóban ez volt a ludas a közepén lévő fém résznél volt bedagadva a belseje. Szerelés közben vettük észre, hogy a hátsó motortartó gumibaknak vége. Ebbe a GA2E3-9040 oe számú bak kellene, na ilyet az országba se találtam de ha minden igaz a 2.5 V6 626-os Mazdáé is jó ennek GA2A-39-040 az oe száma és van is belőle. Remélem nem megint csak pénzkidobás.

atter | 2013-09-28 23:44 Podi8 részére

 Bocs hirtelen szerintem összekevertem a suzukival :D mert az alatt feküdtem utoljára :D 

K.Robert | 2013-09-27 19:55

 Tisztelt Mazda-Autó!

 

Köszönöm a "megnyugtatást" :) Én örülnék neki a legjobban, ha csak az olaj lenne a baja, kíváncsian várom mit mond jövő héten az automata-váltó specialista... habár az autó állt 4-5 hónapot, de akkor sem akarom elhinni, hogy a semmitől valami komoly mechanikai gondja jött volna elő... félek az anyagilag fájdalmas lenne.

 

üdv.

Robi

mazda-auto.hu | 2013-09-27 08:03 K.Robert részére

 Elképzelhető, hogy kevés az olaj a váltóban, de egyébként is egy olajcsere a legolcsóbb javítási lehetőség, így érdemes azzal kezdeni. Mivel a váltóban található olajnak csak mintegy egyharmada folyik ki, ezért ha van rá lehetőség, érdemes akár háromszor is olajat cserélni, közöttük néhány perces motor járatással, a fokozatok kapcsolgatásával. 

mazda-auto.hu | 2013-09-27 08:00 Bálint66 részére

 A vezérműtengely, vagy főtengely szimeringek cseréjéhez le kell bontani a vezérlést, illetve ha a vezérműszíj is olajos lett a szivárgás miatt, akkor azt is cserélni kell. Az ajtók alja gyárilag rücsis a fényezés és lakkozás alatt

 

K.Robert | 2013-09-26 18:00

 Tisztelt Mazda-Autó!

 

Xedos 9 2,5 V6 motorcsere, és teljes motorgenerál után az autómata váltó 1-ből 2-es fokozatba ijesztően erőteljesen ránt. A műszerfalon eközben folyamatosan villog a "HOLD" visszajelző lámpa, és a 2. fokozatból 3-ba már elég nehezen, csak 4-5 ezer fordulat környékén teszi fel. A motorcsere folyamán a váltóhoz elvileg nem nyúltak, nem volt benne olaj cserélve. Tudnának segíteni abban, hogy hol keressük a problémát? 

Az autó a motorcsere előtt normálisan váltott, és nem villogott a HOLD lámpa. 

Érdemes lenne olajcserét csinálni a váltóban, lehet ez alacsony olajnyomás, vagy pedig valamit teljesen más lehet a gond? 

Segítségüket előre is nagyon köszönöm!!!

Üdvözlettel:

K.Robert

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó